MuscleMeat

ID-controle loopt uit de hand

Bezoekers in dit topic

:thumbs:



.............soms denk ik nog: was ik maar agent geworden.........
:D:D:D

Geloof me, dan was je elke dag jankend van de frustratie thuisgekomen, omdat je weer op je lazer hebt gehad van je meerdere vanwege te hard optreden of te weinig uitgeschreven bekeuringen.
Ik denk dat het beroep van agent op dit moment het meest frustrerende beroep is.
 
Allemaal stoere praatjes met jullie 'harder aanpakkuh', in het topic over de politie die achter de pc meeleest is het allemaal janken dat het een schande is.

Inderdaad maar als je zelf een tiener bent denk je zo van is toch nx ergs aan en als je ouders bent... Meningen zijn snel te verdraaien hoor :D
 
Allemaal stoere praatjes met jullie 'harder aanpakkuh', in het topic over de politie die achter de pc meeleest is het allemaal janken dat het een schande is.

Beetje appels met peren vergelijken dit. Op één punt is het hetzelfde en dat is het gebruik van opsporingsmogelijkheden waarvoor ze niet bedoeld waren.

In de debatten over invoering van de identificatieplicht was bestrijding van terrorisme de belangrijkste motivator. Ook hier werd weer aangetoond waarom de Nederlands politiek naar de klote gaat omdat in de wet niet werd afgedekt wanneer de politie daarop dient te controleren.

Zodoende wordt het een machtsmiddel om ettertjes te kunnen pakken bij het rondhangen. Blijft over dat natuurlijk niemand zo de politie dient te behandelen. Respect zullen ze ook niet krijgen met meer geweld zoals hier gevraagd wordt. Respect krijg je pas als je het verdient.
 
Zielig volk, zeg. Die gasten met die capuchonnetjes zou je eigenlijk meteen een nekschot moeten mogen geven.
 
baka boko. je mag me lul zuigen.

ontopic; ze hadden idd wat meer mogen doen. maar helaas. Toch goed in de hand gehouden vind ik. Die kerel die die agent trapt.. en die agent beheerst zichzelf nog. Hij had m eignelijk nok moeten rammen.
 
Inderdaad maar als je zelf een tiener bent denk je zo van is toch nx ergs aan en als je ouders bent... Meningen zijn snel te verdraaien hoor :D

Onzin. als je zo bent als je jong bent, ben je het als je oud bent ook nog. uitschot van de maatschapij. afschietne die handel.
 
Onzin. als je zo bent als je jong bent, ben je het als je oud bent ook nog. uitschot van de maatschapij. afschietne die handel.

Oké ik kan ook niet tgn zo'n mensen ook zelfs niet tgn mensen die vuilnis op de grond gooien maar die zijn er nou eenmaal en dat zal altijd zo zijn.. en je kan moeilijk iedereen gaan afschieten omdat ie iets verkeerd doet.
 
Tijd dat de politie zich minder druk maakt om mensen die 2 kilometer te hard rijden.

monsterpost die totaal niets met het onderwerp te maken heeft. Lekkere dooddoener :rolleyes:
 
Schijtkinderen die een serieuze rammeling verdienen.
 
Jesus, wat een stelletje kontenlikkers van de politie hier zeg. Vroeger allemaal gepest zeker?
 
Terecht, als je stoer wilt doen moet je ook gewoon de klappen accepteren en dan niet met zijn allen gaan janken. Toen er versterking kwam had ik eigenlijk gehoopt dat ze er nog een paar tussen uit zouden trekken. Die tasers waren wel een lekkere oplossing geweest nu, maar goed dat zal er toch niet van komen in nederland.
 
Jesus, wat een stelletje kontenlikkers van de politie hier zeg. Vroeger allemaal gepest zeker?

Jij bent zeker nog een pubertje die het stoer vind om te rellen en dan van een afstandje te gaan schreeuwen tegen de politie dat ze moeten oprotten :thumbs:
 
en weer die niet westerse allochtonen met een stel wanabe allochtonen erbij. ff voor hun maatjes stoer doen door zo tegen een agent te doen :roflol: als ze in hun eentje zijn is het ja meneer de agent, nee meneer de agent... :D

met situaties dat het uit de hand loop gewoon een paar man neerschieten, dan weten ze meteen dat het menes is..

wat gaan ze nu doen met die reljeugd? een schoolreisje aanbieden met samenwerken als thema :roflol:? de marokkaanse politie lacht de nederlandse vierkant uit met het softe beleid hier
 
Jij bent zeker nog een pubertje die het stoer vind om te rellen en dan van een afstandje te gaan schreeuwen tegen de politie dat ze moeten oprotten :thumbs:

Ik geef toe dat ik wel van een rel hou ja! Ik vind die kontenlikkers hier op het forum eerder degene die op een afstandje staan te schreeuwen, val jij daar toevallig ook onder ;)?
 
en weer die niet westerse allochtonen met een stel wanabe allochtonen erbij. ff voor hun maatjes stoer doen door zo tegen een agent te doen :roflol: als ze in hun eentje zijn is het ja meneer de agent, nee meneer de agent... :D

met situaties dat het uit de hand loop gewoon een paar man neerschieten, dan weten ze meteen dat het menes is..

wat gaan ze nu doen met die reljeugd? een schoolreisje aanbieden met samenwerken als thema :roflol:? de marokkaanse politie lacht de nederlandse vierkant uit met het softe beleid hier

Stel je vriend ligt op de grond en hij krijgt een pak slaag van een agent (ongeacht waarvoor) zou jij je vriend dan niet helpen?
 
nee,want dan word je zelf ook nog opgepakt.
 
Ik geef toe dat ik wel van een rel hou ja! Ik vind die kontenlikkers hier op het forum eerder degene die op een afstandje staan te schreeuwen, val jij daar toevallig ook onder ;)?

en rel samen met 100 andere (mocro's) zeker? :roflol:

als je een echte reller bent ga je in je eentje op de politie af of een of ander gevecht. een beetje met zijn alle roepen en een tikje geven en snelwegrennen kan iedereen...


btw leuk op 1:30 hoe die agent die kneus een paar tikken geeft :D
 
Echt te triest. Is het zo moeilijk om je gewoon even te legitimeren zonder gezeik? Is toch vastgelegd in de wet dat je dat moet kunnen tonen.

Wat mij betreft hadden ze die vervelende ventjes allemaal op mogen sluiten zonder eten. Eikels.
 
nee,want dan word je zelf ook nog opgepakt.

Dan zullen je vrienden gelijk weten wat voor "goede" vriend je bent. Al snap ik dat je met jou leeftijd dat niet zou doen. Maar stel je voor dat je nog 17 was, had je dan ook niet geholpen ;)?
 
Back
Naar boven