AndroidHealthClinic

ID-controle loopt uit de hand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en rel samen met 100 andere (mocro's) zeker? :roflol:

als je een echte reller bent ga je in je eentje op de politie af of een of ander gevecht. een beetje met zijn alle roepen en een tikje geven en snelwegrennen kan iedereen...


btw leuk op 1:30 hoe die agent die kneus een paar tikken geeft :D

Stoer hoor :o.
 
Triest dat gebrek aan gezag. Dan liever Amerikaanse politie die wat te ver gaat dan deze pussy acties. Hoewel die ene schreeuwert nog wel wat gedaan krijgt.
 
Dan zullen je vrienden gelijk weten wat voor "goede" vriend je bent. Al snap ik dat je met jou leeftijd dat niet zou doen. Maar stel je voor dat je nog 17 was, had je dan ook niet geholpen ;)?

het is gewoon dom om tegen de politie integaan,want je weet gewoon dat je het altijd verliest, als mn vrienden ruzie hebben is het een ander verhaal en help ik ze natuurlijk wel,maar tegen politie kan je gewoon niks beginnen.
 
het is gewoon dom om tegen de politie integaan,want je weet gewoon dat je het altijd verliest, als mn vrienden ruzie hebben is het een ander verhaal en help ik ze natuurlijk wel,maar tegen politie kan je gewoon niks beginnen.

Ik ben het er mee eens dat je niks tegen ze kunt beginnen. Maar er loopt altijd wel een dombo in je vriendenkring die "per ongeluk" een rel begint, en dan word je gewoon meegesleept in de rel. En dat is volgens mij wat er hier gebeurd..
 
het is gewoon dom om tegen de politie integaan,want je weet gewoon dat je het altijd verliest, als mn vrienden ruzie hebben is het een ander verhaal en help ik ze natuurlijk wel,maar tegen politie kan je gewoon niks beginnen.

waar is egenlijk het respect voor wetshandhavers gebleven?
???:rolleyes:
 
Hmmz waar het is gebleven... god moge het weten. Best jammer als ik aan gehouden word jammer dan hier geef me die boete voorderest hoe het met hem is en fijne dag meneer. of ik moet een rat hebben ga ik alleen lastig doen.
 
Stel je vriend ligt op de grond en hij krijgt een pak slaag van een agent (ongeacht waarvoor) zou jij je vriend dan niet helpen?
tis juist belangrijk waarvoor... als hij met z'n schoenveter losloopt en dan tegen de grond gewerkt wordt en geslagen vraag ik me af of ik me kan beheersen ja. als hij de politie slaat of iig in een gevaarlijke situatie brengt vind ik het terecht dat hij geslagen wordt eigenlijk. gerechtigheid is gerechtigheid, vriend of niet. voordeel is dat ik wel normale vrienden heb, dus zo'n situatie is puur hypothetisch voor mij.

Dan zullen je vrienden gelijk weten wat voor "goede" vriend je bent. Al snap ik dat je met jou leeftijd dat niet zou doen. Maar stel je voor dat je nog 17 was, had je dan ook niet geholpen ;)?
nee de politie aanvallen helpt, kun je hoogstens naast je mattie gaan zitten, dat zal ie vast waarderen. (denk ook dat ie je een mongool vind omdat je zoiets doms doet, maar das weer een ander verhaal)

ik vind het een goed optreden van de politie, maar die klappen tegen die gasten die op de grond liggen hadden ze weg mogen laten...
 
Tsja, het is wel een beetje overdreven wat die agenten doen, maar ze hebben wel gelijk, als je het niet eens bent met een arrestatie moet je een advocaat inhuren, daar hebben we onze rechtstaat voor. Die is niet gebaseerd op het recht van de sterkste, wel op een geweldsmonopolie van de politie.
 
die amerikanen maken er wel weer een potje van zeg. Wat een kneus is die agent zeg. Hij kan nog geen 13 jarig kind op een normale manier aanhouden, moet eerst flink tegen de grond gewerkt worden waar die overigens nog moeite mee heeft. Een lachertje. Zo n agent ros ik graag gratis even af.
 
ik word hier droevig van 3 agenten voor 1 klein snotaapie en nog niet eens in staat zijn hem te boeien en af te voeren
dit had binnen een minuut gepiept kunnen zijn

ze verdienen het die zwakkelingen
 
Echt triest hoe sommigen hier reageren...!!! Grote bakkes maar een klein hartje.

De agenten houden gewoon perfect de orde. Als ze beginnnen met klappen uitdelen en de groep keert zich tegen hen is er geen houden aan, zelf niet met een knuppel. Ze zijn echt zwaar in de minderheid.
Ze houden er twee op de grond vast. Goed als afschrikmiddel voor de rest en verder perfect volgens het boekje.

Overigens maakt dit me echt pissig. Waar gaat Nederland heen zeg? Tijd dat de politie weer respect krijgt.

Overigens...is dat Sanca op 3:50? :D
 
tis juist belangrijk waarvoor... als hij met z'n schoenveter losloopt en dan tegen de grond gewerkt wordt en geslagen vraag ik me af of ik me kan beheersen ja. als hij de politie slaat of iig in een gevaarlijke situatie brengt vind ik het terecht dat hij geslagen wordt eigenlijk. gerechtigheid is gerechtigheid, vriend of niet. voordeel is dat ik wel normale vrienden heb, dus zo'n situatie is puur hypothetisch voor mij.


nee de politie aanvallen helpt, kun je hoogstens naast je mattie gaan zitten, dat zal ie vast waarderen. (denk ook dat ie je een mongool vind omdat je zoiets doms doet, maar das weer een ander verhaal)

ik vind het een goed optreden van de politie, maar die klappen tegen die gasten die op de grond liggen hadden ze weg mogen laten...

Hier ben ik het wel mee eens ja.
 
Back
Naar boven