Fitness Seller

Hier word ik boos van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo , 4 jaar achter tralies, dat zijn nog eens straffen. Wat een triest volkje ook. Had zelf sowieso direct politie gebeld.

Vind het laag, iemand die zomaar zo begint te slaan leert niet van kleine strafjes, minimaal 25 jaar als je het mij vraagt.
 
Vind het laag, iemand die zomaar zo begint te slaan leert niet van kleine strafjes, minimaal 25 jaar als je het mij vraagt.
Ach in België kan je iemand morsdood meppen en 2 jaar voorwaardelijk krijgen. Dit is gewoon een gebroken oogkas en is al 4 jaar effectief. Beide gevallen waarover ik het heb zijn overigens redelijk vergelijkbaar.
 
Dat begrijp je toch niet? Dat niemand wat zegt, wat doet. Ik begrijp sowieso niet eens waar de ruzie nou eigenlijk over is begonnen.

Maar in deze tijd moet je vooral niet te veel verwachten van je medemensen.

Tijd terug was ik met een vriendin naar de film. Zaal zat goed vol. uitgerekend naast ons kwamen twee idioten te zitten die het nodig vonden om de hele tijd te schelden, bier te gooien, popcorn te gooien, ik zat ernaast; om mij lastig te vallen. Mijn vriendin en ik gingen er wel tegenin, maar echt geen vent die opstaat en zegt dat ze op moeten rotten.

UIteindelijk stapten ze vanzelf op. Toen vroegen mensen, gaat het wel?
Triets toch?!
 
Dus jongens & meisjes wat hebben we vandaag geleerd? Juist.. altijd als EERSTE een mep geven...
 
Dus jongens & meisjes wat hebben we vandaag geleerd? Juist.. altijd als EERSTE een mep geven...


Dat mannen vooral stoer staan te kijken en vooral hun poten niet uitsteken wanneer het wel nodig is.
 
Dat begrijp je toch niet? Dat niemand wat zegt, wat doet. Ik begrijp sowieso niet eens waar de ruzie nou eigenlijk over is begonnen.
Als er een neger van 180-185 hoog en ongeveer hetzelfde breed zijn bokskunsten aan het demonstreren is dan zou jij ook stil in een hoekje blijven staan hoor ;) Maar serieus, het is toch gewoon overal zo? Wie wil er nou zijn eigen leven of gezondheid nog riskeren voor een ander? Zeker als je weet dat het gevaar te groot is om je ermee te bemoeien.

De ruzie was begonnen omdat die donkere vrouw aan het voorsteken was en die kerel zei er wat van in zijn mobieltje.
 
Die gast kreeg 4 jaar gevangenis straf, werd gezegd. In NL zou je voor zoiets niet eens de bajes in hoeven. Dat zou een taakstraf worden.
 
Wat een zielig k*twijf ook, dat is het ergste soort, dat geilt op hun sterke vriendje en dan bewust ruzie gaat zoeken.

En ik moet nog zien wie van de mensen hier die klaagt over dat niemand wat deed zelf wat zou durven doen in zo'n situatie.
 
Die gast kreeg 4 jaar gevangenis straf, werd gezegd. In NL zou je voor zoiets niet eens de bajes in hoeven. Dat zou een taakstraf worden.

Dat ligt aan de situatie, als jij iemand letsel brengt dan mag je echt wel effe brommen hoor, en dan komen er ook nog dingen bij zoals : is het voorbedachte rade, had je een wapen op zak, was je onder invloed, was het in vereniging etc etc.
 
Wat een zielig k*twijf ook, dat is het ergste soort, dat geilt op hun sterke vriendje en dan bewust ruzie gaat zoeken.

En ik moet nog zien wie van de mensen hier die klaagt over dat niemand wat deed zelf wat zou durven doen in zo'n situatie.

Dat moet ik inderdaad ook nog zien ja.
 
die gast weegt bijna 140 kilo hoor, ik ken weinig mensen die zo zwaar zijn, als die alleen maar langsloopt schrik je al.
 
die gast weegt bijna 140 kilo hoor, ik ken weinig mensen die zo zwaar zijn, als die alleen maar langsloopt schrik je al.

Ik weet niet waar jij op school hebt gezeten maar volgens mij is 300 pound nog altijd 150 kilo ;)
 
dat zijn rake klappen, ik denk dat je al bijstander verbaasd zult zijn en hierdoor niet 1,2 zult ingrijpen. Ik denk dat er tussenstaan wel miniimaal kan helpen.
 
fout, 1kg=2.2lbs dus net geen 140kg
 
Zeg nou eerlijk, dit is toch ook wel een heeeeel klein beetje de reden van veel jongens hier om zo groot mogelijk te worden, om zulke mother****ers de baas te kunnen?

het is echt zo'n groot cliche dat zolang je maar groot en sterk bent opeens iedereen aan kan. Oke het schrikt natuurlijk wel gigantisch af.

Maar een hoofd blijft een hoofd en klappen zullen net zo hard aankomen op zijn hoofd als op jou hoofd.
 
dat zijn rake klappen, ik denk dat je al bijstander verbaasd zult zijn en hierdoor niet 1,2 zult ingrijpen. Ik denk dat er tussenstaan wel miniimaal kan helpen.

Om sneller een gebitsprothese aan te moeten schaffen? :rolleyes:
 
Jullie zien het allemaal verkeerd! :roflol:"

Als ik het filmpje snap zegt die man alleen dat de wijf in camo pak voordringt met wat poeha.. Dus als ik geroepen word door me vriendin en zij dringt voor sla ik eerder haar dan die vent hoor :roflol:
 
dan vragen de mensen zich nog af waarom nazisme en dergelijk op een terugkeer is... ik weet niet hoe het komt maar het zijn telkens opnieuw weer dezelfde soort mensen, etnische minderheden.

*JollyJumper kreeg zojuist een vriendenverzoek van arnoldfan*
 
Ik weet niet waar jij op school hebt gezeten maar volgens mij is 300 pound nog altijd 150 kilo ;)

sorry, my bad. ik heb maar mavo gedaan en ben vloerenlegger als beroep geworden.
 
Back
Naar boven