XXL Nutrition

test e, tren e, winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicopower

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
41
Waardering
0
Hallo,
zaterdag heb ik de eerste spuit test en Trenbolone gezet. De test neem ik op 500 e/w en de trenbolone op 200 e/w. De bedoeling is dit 10 weken te doen. Vanaf week 7 de winstrol er bij voor 3 weken, en dit op 50mg e/d. test en Trenbolone beiden enan.


lengte: 1m78
Begin gewicht is 97,3kg
Bf % zou het niet weten maar is te hoog!

Het is de eerste keer dat ik injects probeer, en heb meteen ook de spuit zelf moeten zetten want kameraad had geen tijd. Nog een geluk dat ik geen naaldenvrees heb, ging eigenlijk vanzelf alsof ik het al 100 keer gedaan had. En voor de moment voel ik mij nog steeds goed en denk dat ik nog leef dus.. :D

Grts
 
Laatst bewerkt:
Zou even je post wijzigen en de namen van je gear verwijderen.

die mogen nl. niet gepost worden.
 
ok thnx heb ik gedaan, bedankt dat wist ik niet.
 
heb ook nog clenbuterol staan, wanneer zou ik die best nemen? Tijdens of na de kuur? grts
 
ik heb net eens zitten zien naar mijn juce, ik denk niet dat ik de 10 weken ga halen, dus heb nog een flesje test bij genomen, nu de tren ga ik zo laten, denk dat dat maar voor 8 weken zal zijn...:( hoe zou ik het dan het best aanpakken? Voor de rest nog niks van werking, ook geen neveneffecten tot hiertoe, gaat lekker dus. Kijk al uit naar de dag dat het begint te werken, zal pas over een 2tal weken zijn vermoed ik.

grts
 
We zijn nu bijna 2 weken bezig, zaterdag de 3e spuit. Gaat goed tot hiertoe,nog steeds nergens last van. Wel heb ik precies het gevoel dat de tren begint te werken, heb nogal gehoord dat die vrij "snel" inkickt. Spieren staan precies al iets strakker en er zijn tot hiertoe +- een dikke 4kg bij. voeding gaat redelijk goed zo goed als "slechte" vetten en suikers vrij. zowel de test en tren worden doorgetrokken tot 10 weken. De trainingen gaan wel lekker, kan goed zwaar gaan met weinig pauze tussen de sets, en bij elke spiergroep pers ik er een supersetje uit. Wel tijdens de training zweten als een rund, nog meer dan anders. Gisteren rug en triceps gedaan, rug heeft nog nooit zo groot en opgepompt geweest (is niet direct mijn fovoriete spiergroep, maar doe hem tegenwoordig met meer overtuiging, gaat wel goed) Ben eens benieuwd naar het eindresultaat.:rolleyes:

grts
 
oh ja, mijn trainingsschema ziet er als volgt uit:
ma: borst en biceps
di: rug en triceps
woe: rust
do: schouders, traps en kuiten
vrij: benen
za: full body (2 oefeningen, andere dan in de week, per spiergroep)
 
veel reactie is er wel...
 
Straks 3e spuit zetten. totaal van 3ml in de reet, ik kijk er alweer heel erg naar uit. Nu eerst gaan trainen. Vandaag full body mijn hele lichaam eens hard aanpakken en alles super laten oppompen. Ik begin de tren al iets te voelen, trainingen zijn intensiever en kracht kruipt iets naar boven. Het beest in mij wordt weer stilaan wakker :D
Gewicht staat momenteel op 101 kg, ben wel al iets strakker komen te staan, zal door mijn voeding komen. Gaat tot hiertoe heel goed, nog van niets last momenteel enkel van zweetbuien. Dan vooral aan mijn nek.
Alle ik ga er nog een training gaan uitpersen!
grts
 
KNallle maar :D
 
thnx :rolleyes:

vandaag laatste trainingsdag van deze week gedaan, spijtig dat het op zondag niet open is want heb zin om gewoon door te gaan. 3e spuit zit er in. Ging heel goed, de test en Trenbolone liep zo mijn bilspier in, is toch een zalig gevoel hoor. Ik zou weer al eentje willen zetten. Ik denk dat eod spuiten wel iets voor mij zou zijn, ik kijk er altijd zo erg naar uit om ze erin te rammen :D daarnet dus mijn linker bil genomen, dacht dat het moeilijker ging zijn om daar te zetten maar viel eigenlijk goed mee.
Dus tot hiertoe nog steeds geen "lastige" neveneffecten. Heb wel mijn gedachten "gezuiverd" voor ik ermee begon, want ik denk dat bij veel mensen de "neveneffecten" tussen de oren zitten. dus tot op deze moment wil ik iedereen wel trenbolone aanraden. Laat ons nu maar hopen dat dat ook zo blijft. Juist spijtig dat die vialletjes zo snel leeg zijn. :D Ah en hoop dat ik er ook geen spijt van krijg dat ik maar 200 mg/ew tren zet, want volgens sommigen is dit toch net iets te weinig... we zien wel. BTW ben al aan het denken over mijn kuur in het najaar. Denk de tren dan op 400 en daar bold bij... :D
grts
 
Laatst bewerkt:
heb ook nog clenbuterol staan, wanneer zou ik die best nemen? Tijdens of na de kuur? grts

niet.
clen is geen cut-spul, maar k*t-spul ,.... veels te veel nadelen (imo).

Iig veel suc6 met je kuur,... test/tren zal lekker gaan :D
 
thnx, maar euh de clen staat hier nu al... dus ja en ons moeder heeft mij geleerd om altijd alles netjes op te eten en nooit iets weg te gooien! :p
Dus euhm, vrees dat ik het toch naar binnen zal werken. Maar ik ga het houden voor in de nakuur ergens, meningen zijn verdeeld maar ik zie wel wat voor mij werkt.

alle de groetjes!
 
in je beginpost zeg je 'Bf % zou het niet weten maar is te hoog'
en dan ga je kuren met test en Trenbolone :scratch:
zal dit je bf juist niet nog meer de hoogte injagen ?
ik had dan eerst nog wat gecut met clenbuterol en daarna aan het kuurtje begonnen
zou die clenbuterol nu houden tot na de nakuur
 
in je beginpost zeg je 'Bf % zou het niet weten maar is te hoog'
en dan ga je kuren met test en Trenbolone :scratch:
zal dit je bf juist niet nog meer de hoogte injagen ?
ik had dan eerst nog wat gecut met clenbuterol en daarna aan het kuurtje begonnen
zou die clenbuterol nu houden tot na de nakuur



waarom dan..?
 
nee bf zal niet stijgen eerder zakken, trenbolone zorgt voor keiharde spiermassa zonder vet te worden, dus lekkere harde droge spiermassa. daarom dat ik juist dit gekozen heb.
 
en ja veel hangt ook natuurlijk af van wat je naar binnenspeelt van eten, maar dat zit goed ;)
 
Back
Naar boven