AndroidHealthClinic

Biceps en triceps.

Bezoekers in dit topic

Holymoly

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2008
Berichten
1.722
Waardering
62
Lengte
1m70
Meestal train ik borst en triceps samen, en schouders en biceps.
Mij is verteld geworden dat als je biceps en triceps samen doet in een training, je daarvan rondere armen krijgt. Daarmee bedoel ik dat je spieren ook als het ware de breedte in gaan en niet alleen de hoogte in. Als ik namelijk vanuit een bepaalde hoek kijk naar mn arm lijkt t veel minder gevormd :(.

Wat vinden jullie van deze stelling? Ik ben nog niet zo'n held op t gebied van anatomie, vond het wel aannemelijk klinken :D.
 
Ik denk dat ze na de training wel rond zijn, met aan beide kanten een pomp, maar volgens mij maakt het op lange termijn niet veel uit of je ze samen in één training doet of apart in twee trainingen.
 
Klopt train nooit Benen en triceps samen dan krijg je vierkante armen
 
gewoon je normale split blijven aanhouden..

mocht je split door omstandigheden een x in de soep lopen, pak je een extra dagje zoals je zelf beschrijft om ze extra hard en tegen mekaar in aan te pakken..

maar datgene wat jou is verteld is wel een beetje overrated :D
 
met uitzondering van de extra pomp heeft het verder totaal geen meerwaarde..
 
Oke thanks voor de reacties. Er wordt zoveel over fitness geluld dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie. Ben wel serieus en probeer zoveel mogelijk non-profit artikelen te lezen zodat ik uiteindelijk zulke vragen zelf kan beantwoorden :cool:.
 
Oke thanks voor de reacties. Er wordt zoveel over fitness geluld dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie. Ben wel serieus en probeer zoveel mogelijk non-profit artikelen te lezen zodat ik uiteindelijk zulke vragen zelf kan beantwoorden :cool:.

tuurlijk, is ook begrijpelijk.. zelfs hier zijn meningen zwaar verdeeld.. maar das mooi, is stof ter discussie ;)

lekker veel zelf proberen, en vanuit dat oogpunt je mening geven.. niet eerder :)
 
dit lijkt me best wel onzin idd.. tsja met pomp is alles even wat ronder/groter.. maarja logisch
 
synthol geeft je ook rondere armen...
 
gewoon je normale split blijven aanhouden..

mocht je split door omstandigheden een x in de soep lopen, pak je een extra dagje zoals je zelf beschrijft om ze extra hard en tegen mekaar in aan te pakken..

maar datgene wat jou is verteld is wel een beetje overrated :D

Waarom toch altijd die standaard split blijven promoten? ???
 
Maakt niks uit voor de vorm van je armen of je ze samen traint of niet.
 
Klopt train nooit Benen en triceps samen dan krijg je vierkante armen

:rolleyes:

dat zal echt iets gaan uitmaken ja...

gaat prima samen vind ik, borst en schouders niet zo, na een zware bankdruksessie krijg ik toch niet veel meer omhoog op mp's.
 
gewoon verderdoen zoals je nu doet idd

heb ook wel eens gelezen over training waarbij je de antagonisten aanpakt (tegengestelde spieren) dus borst-rug triceps-biceps hamstrings-quads
als je eerst je biceps traint zou je zogezegd meer gewicht moeten aankunnen met je triceps en omgekeerd
of het waar is weet ik niet
(maakt volgens mij geen **** uit op lange termijn...)


off topic : zijn hier nog mensen die moeten werken of school, het is 10 voor 11 op een weekdag en toch wordt er veel gepost :p
 
Klopt train nooit Benen en triceps samen dan krijg je vierkante armen

Help, dit kan je toch niet echt menen? Sorry hoor, maar dit klasseer ik bij de onzin!
Iedereen die een beetje nadenkt MOET toch ergens begrijpen dat het helemaal niet uitmaakt welk lichaamsdelen je samen traint, toch wat betreft de uiteindelijke vorm van dat bepaalde lichaamsdeel.
Vierkanten armen...toe maar, wat gaan we hier nog allemaal krijgen?
 
Help, dit kan je toch niet echt menen? Sorry hoor, maar dit klasseer ik bij de onzin!
Iedereen die een beetje nadenkt MOET toch ergens begrijpen dat het helemaal niet uitmaakt welk lichaamsdelen je samen traint, toch wat betreft de uiteindelijke vorm van dat bepaalde lichaamsdeel.
Vierkanten armen...toe maar, wat gaan we hier nog allemaal krijgen?

je gaat er op in.. hij heeft z'n zin :D
 
Back
Naar boven