MuscleMeat

Voor alle bezette dbb-ers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Flirten ok? Ik moet zeggen dat als mijn vriendin gaat lopen flirten met een ander dat ze echt wel ken lache hoor, ik doe dat toch ook niet, dalijk is het ook al ok dat ze iemand anders z'n handje vast gaat houden.
 
Heb een hekel aan vreemdgaan en bedriegen. Alles is in principe bij mij bespreekbaar en er kan heel veel, maar ik hou wel van eerlijkheid. Zoniet, ben ik er helemaal klaar mee... Ik zeg altijd maar, als je het ergens anders beter kan krijgen, moet je lekker gaan... kom je er nog wel achter wat je mist...
 
Aan de mensen die hier zo jaloers zijn, gaan jullie zelf nooit vreemd ofzo?
 
Aan de mensen die hier zo jaloers zijn, gaan jullie zelf nooit vreemd ofzo?

Ik ben lelijk en heb weinig zelfvertrouwen. Zodra ik een leuke meid zie begin ik zo te stotteren, dus vreemdgaan zit er echt niet in. :mad:
 
simpel wat zij niet mag mag ik ook niet, komt er ook geen verwarring

- no dancing (behalve als ze op dansen zit en een partner heeft (maar de partner moet dan wel homo zijn "maar goed dat kan niet missen)

- zoenen niet, begroetings kus ja/nee, alleen bij verjaardagen of vrouwlijk geslacht (maar dan alleen op de wang) hoef geen pot )

- flirten ( ik snap het echt niet ??? flirten doe je in mijn ogen als je diegene tot een date wil verleiden of gelijk met der na bed , dus waarom zou je als bezet iemand in vredesnaam flirten k vind dat onrespectvol tegen over je vriendin maar goed wie ben ik?)

- ach en voor de rest, het is ook een kwestie van inschatten gaat ze al jarenlang met iemand bevriend en dat is hun gewoonte , wie ben ik dan om te zeggen van niet ? en als het gw een vriendschapkus is oke maar wel alleen op de wang)

:) ik ben heel erg jaloers aangelegd, heb het wel in controle hoe ik dat oplos? zoek gewoon een jaloerse vriendin klaar:)

Hmmm nee, er is (imo) een verschil tussen flirten en versieren.. Versieren doe je idd als je iemand echt wilt verleiden en er iets van wil, en flirten is gewoon een beetje, tja, 'uitdagen' ofzo, niet dat je per se iets van iemand wil... 't Is wat vrijblijvender ofzo.
 
Ik ben lelijk en heb weinig zelfvertrouwen. Zodra ik een leuke meid zie begin ik zo te stotteren, dus vreemdgaan zit er echt niet in. :mad:

Dus omdat het jezelf niet lukt, gun je het je vriend ook niet? Das egoistisch!
 
flirten doe je omdat je aandacht en bevestiging zoekt
 
Dus omdat het jezelf niet lukt, gun je het je vriend ook niet? Das egoistisch!

Misschien moet ik maar in Groningen gaan wonen... zelfs met een lelijke kop kun je daar zonder problemen meiden krijgen, toch ivosnivo ? :D
 
Aan de mensen die hier zo jaloers zijn, gaan jullie zelf nooit vreemd ofzo?

ik zou het niet eens durven hier op dit kleine Curacao!!
:eek:


stel je eens voor dat ik een lekker vrouwtje meeneem in de auto omdat ze een lift nodig heeft, en als dank krijg ik een lekkere pijpbeurt.......
:D:D:D


en net voordat ze uitstapt, zegt ze: " en doe de groetjes aan Ella"
:eek::eek::eek:
 
Hmmm nee, er is (imo) een verschil tussen flirten en versieren.. Versieren doe je idd als je iemand echt wilt verleiden en er iets van wil, en flirten is gewoon een beetje, tja, 'uitdagen' ofzo, niet dat je per se iets van iemand wil... 't Is wat vrijblijvender ofzo.


naja de vrouwen waarmee ik flirt probeer ik meestal zo snel mogelijk duidelijk maken dat ik iets met ze wel wat waarschijnlijk een relatie is en flirten doe je om je zelf te sieren tegenover anderen bv , over je siert haar , maar als ik niks van haar wil ? dan verdoe ik toch me tijd?
 
Ik ben lelijk en heb weinig zelfvertrouwen. Zodra ik een leuke meid zie begin ik zo te stotteren, dus vreemdgaan zit er echt niet in. :mad:

:sukkeltje:
 
ik zou het niet eens durven hier op dit kleine Curacao!!
:eek:


stel je eens voor dat ik een lekker vrouwtje meeneem in de auto omdat ze een lift nodig heeft, en als dank krijg ik een lekkere pijpbeurt.......
:D:D:D


en net voordat ze uitstapt, zegt ze: " en doe de groetjes aan Ella"
:eek::eek::eek:

tenzij jij wel is hoertje oppikt zou ik me niet te druk maken om dit scenario :roflol:
 
ik zou het niet eens durven hier op dit kleine Curacao!!
:eek:


stel je eens voor dat ik een lekker vrouwtje meeneem in de auto omdat ze een lift nodig heeft, en als dank krijg ik een lekkere pijpbeurt.......
:D:D:D


en net voordat ze uitstapt, zegt ze: " en doe de groetjes aan Ella"
:eek::eek::eek:

Simpel: klusmier undercover(klus onder gedipt in chocolade)
 
tenzij jij wel is hoertje oppikt zou ik me niet te druk maken om dit scenario :roflol:

ik heb geen geld en ik spreek geen spaans, dus dat is idd niet mijn scenario......


maar was wel ff leuk te vermelden, mijn vrouw kent echt veel mensen............ik verbaas me er nog steeds over!
:o:D
 
mmh vreemdgaan en bedriegen... zelfs als de andere fantaseert over een andere meid is het toch al ergens vreemdgaan?
ben nogal onzeker en jaloers dus mja, hou em liever kort, dus zoen op de wang max.
 
naja de vrouwen waarmee ik flirt probeer ik meestal zo snel mogelijk duidelijk maken dat ik iets met ze wel wat waarschijnlijk een relatie is en flirten doe je om je zelf te sieren tegenover anderen bv , over je siert haar , maar als ik niks van haar wil ? dan verdoe ik toch me tijd?

de Herman Finkers manier aleens geprobeerd?

Neuken? ja of nee ( en bij nee waarschijnlijk ook een klap voor je kop!)
:D
 
mmh vreemdgaan en bedriegen... zelfs als de andere fantaseert over een andere meid is het toch al ergens vreemdgaan?
ben nogal onzeker en jaloers dus mja, hou em liever kort, dus zoen op de wang max.

ehmm.... schatje... moet je iets zeggen...


heb straks met een belgisch meisje gekust die Kelly noemt

:o
 
Back
Naar boven