XXL Nutrition

bacteriostatisch water (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aleyezonme

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
2.106
Waardering
17
ik begin binnekort met HCG, nu ging ik naar de apotheek vragen achter bacteriostatisch water en ik kreeg een vial van 100ml mee met de benaming

NATRII CHLORIDUM 0.9%
fysiologisch serum
inspuitbaar, steriel, pyrogeenvrij

ben ik hier iets mee om mijn pregnyl mee te mengen?
 
nee is injectie water,bevat geen BA
 
tnx voor de link, alleen geen zin om dat te gaan bestellen... nu ben ik met het injecteerwater niks? hoelang zou de HCG goed blijven?
 
paar dagen
 
dank u, nog wat verder zoeken achter bacteriostatisch water dan...
 
Of een flesje BA bestellen,en 0,9% toevoegen op je injectiewater
 
ik gebruik die injectievloeistofm ook gewoon voor mijn gh.
Ik bewaar het flesje GEMIXT met injectievloeistof wel in de ijskast. en behwwar het nooit langer dan 3 dagen.
 

hoe kom je hier aan, als ik kijk naar de bijsluiter dan is t idd paar dagen zelfs geen dag houdbaar ivm de steriliteit. Weet jij misschien hoelang t duurt voor dat de stof niet meer te injecteren is. Ik heb ergens gelezen dat eiwit niet langer als 14 dagen....... voor dat de stof.....

maw 14 dagen houdbaar?
 
terug geweest na de apotheek en ze konden er niet aan graken... toen hij eff op het internet ging zei hij ineens zo verbaast, BB'ers gebruiken het ook en keek mij eens aan... toen zei hij mij dat ik eens een moest gaan kijken in een suplementenwinkel voor bb'ers haha...
 
met paar dagen ben ik niks want ik heb 3 amp van 5000UI en zou er toch 3 weken mee willen doen...
 
zou het wat zijn om op maandag en donderdag 1500 of 2000IU te zetten gedurende 3 weken? kan het drie dagen bewaard worden in de koelkast met gewoon injectiewater?
 
pregnyl is zo cheap,dat zetten ze voor eisprongen.Ze gaan het overschot echt niet opslaan in de koelkast bro.
 
pregnyl is zo cheap,dat zetten ze voor eisprongen.Ze gaan het overschot echt niet opslaan in de koelkast bro.

heb maar drie vials, en of het goedkoop is of niet, moet er drie weken mee toekomen...
 
dus je besteld wat ba water,Je kan Ug bestellen, heeft 10ml vails,knal je die 5000 in en je hebt 10x 500iu in je flessie tatataaa
 
dus je besteld wat ba water,Je kan Ug bestellen, heeft 10ml vails,knal je die 5000 in en je hebt 10x 500iu in je flessie tatataaa

He Kriel, ik heb wel eens zien vertellen dat je HCG kunt invriezen, dus mengen, je spuitjes "laden" en die dan invriezen. Kan dat of beschadigd dat de HCG?
 
nee geen probleem,das goed te doen hoor
 
idd in een steriele vial spuiten en 10x 500 eruit halen
 
dus je besteld wat ba water,Je kan Ug bestellen, heeft 10ml vails,knal je die 5000 in en je hebt 10x 500iu in je flessie tatataaa

Goeie post!
 
Back
Naar boven