MuscleMeat

2 x 270 kg rackpull/lockout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet dat jij geen 270 kan vasthouden;)

Vanmiddag ga ik eens kijken of ik me lekker voel en een keer de 250 kan pakken met de deadlift.

@BB
Was Ielya aan het trainen of aan het coachen?
 
Ik weet dat jij geen 270 kan vasthouden;)

Vanmiddag ga ik eens kijken of ik me lekker voel en een keer de 250 kan pakken met de deadlift.

@BB
Was Ielya aan het trainen of aan het coachen?

Ielya kwam net binnen toen wij gedaan hadden en was daar met trainingsmaatje, denk dat ze gingen trainen maar wij zijn door gegaan
 
Ielya kwam net binnen toen wij gedaan hadden en was daar met trainingsmaatje, denk dat ze gingen trainen maar wij zijn door gegaan

Oja, jullie zijn vroeg geweest natuurlijk.
Maar hoeveel heb je gesquat dame!
 
Oja, jullie zijn vroeg geweest natuurlijk.
Maar hoeveel heb je gesquat dame!

gewoon, 10*80 10*72.5 10*65 met kniebandjes licht aan (he schatje ;))
dan nog frontsquat gedaan, ging niet echt lekker 4*55 maar ofzo
en dan bulgarian squats, hilarische oefening (ik en evenwicht gaan niet echt samen :rolleyes:) 10 reps zonder gewicht en 10 reps lege stang
 
O ben blij dat je nog niet bij mijn pussy squats van vorige keer in de buurt kwam:D
 
Sterk! als het echt is.;)
 
Het ziet er vrij nep uit... ;)
 
Leuk! gaat de goede kant op.
 
en dat met spijkerbroek, doe je goed!
 
Hoe zwaar zijn die grote schijven nou? ;)
 
Haha, is het ook nog nep? :roflol:
 
Hoe zwaar zijn die grote schijven nou? ;)

denk dat binnenste schijven 10kg waren, daar 2 paar van, rest is 5 of 2.5kg/stuk

:p

snap niet dat jullie hier zelf niet op komen :roflol:
1x180kg dl max en dan 2x270 rackpull in spijkerbroek zonder enig probleem :roflol: maar t was wel grappig filmpje om hier ff te posten :)
 
denk dat jonko blij mag zijn dat neg karma afgeschaft is :roflol:
 
haha, had onze vriend Ciko maar geweten dat deze schijven bestaan, zou hij nog steeds kunnen posten hier :D
 
2 binnenste zijn 10 en 15, grote is 5, 2 kleintjes 2,5. is maar 180kg lichter dan wat ik zei hoor :D
 
Back
Naar boven