Fitness Seller

Hoe vaak zit je aan de coke?

Bezoekers in dit topic

Coke is zalig, maar als verantwoordelijke vader van 5 kinderen ben ik al jaren geleden gestopt. Ik zou zeggen, als al mijn kinderen binnen 20 jaar uit huis zijn begin ik terug, maar wtf moet een man van 72 nog met coke:o:o:o

Zelf schuld dat je het zalig vindt.
 
Zo zo, te weinig geld om je grammetje coke te kopen? Je klinkt gefrustreerd.

nee ben niet gefrustreerd, vind het gewoon grappig.

Ik zelf gebruik 1 keer per maand of zelfs maar 1 keer per 2 maanden ofzo een grammetje.

Niet zo heel veel dus :)
 
Al jaren niet meer.

Toendertijd 1 a 2 gram per avond.
 
Ik heb wel het idee dat mensen die harddrugs gebruiken/gebruikt hebben dat zij minder problemen hebben om AAS te gaan gebruiken dan mensen die geen drugs gebruiken.
 
alle drugs (ik vind alcohol en roken ook een drug) is slecht voor je lichaam en vreet aan je spieren

Jep , that's the reason I stopt using them ;)

Niet dat ik er spijt van heb hoor,... leuke tijd gehad en zou het wss ook weer over doen ,.. maar dat is nu passé
 
Ik heb wel het idee dat mensen die harddrugs gebruiken/gebruikt hebben dat zij minder problemen hebben om AAS te gaan gebruiken dan mensen die geen drugs gebruiken.

100% waar. Daar hoeft niet eens een discussie over plaats te vinden :o
 
Paar keer in me leven aan de coke gezeten. Laatste keer was met de jaarwisseling.

Ben er nu helemaal mee gestopt. Een vriend van me zit nu aardig in de problemen vanwege zijn coke gebruik. Iets wat ik wil voorkomen iig.
 
Ik heb wel het idee dat mensen die harddrugs gebruiken/gebruikt hebben dat zij minder problemen hebben om AAS te gaan gebruiken dan mensen die geen drugs gebruiken.

klopt !
 
Ik heb wel het idee dat mensen die harddrugs gebruiken/gebruikt hebben dat zij minder problemen hebben om AAS te gaan gebruiken dan mensen die geen drugs gebruiken.

Zeer clevere opmerking! Kan niet juister zijn!
 
De keren dat ik coke gebruikt heb zijn op één hand te tellen. Coke is gewoon niet echt m'n ding.
 
Ik heb wel het idee dat mensen die harddrugs gebruiken/gebruikt hebben dat zij minder problemen hebben om AAS te gaan gebruiken dan mensen die geen drugs gebruiken.

persoonlijk ervaar ik dit zeker niet zo!
 
ook al lang niet meer
simpel omdat de lol er gewoon vanaf is
eens in de zoveel tijd kan xtc me nog wel plezieren
 
persoonlijk ervaar ik dit zeker niet zo!

Prima!!! :D Dat betekent dan in mijn ogen dat je verstandiger bent geworden en dat je beter over dingen na kan denken :) En vooral bewuster om gaat met je leven.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb het vaker gedaan dan ik zou willen, maar ben nooit probleemgebruiker geweest, hoewel ik wel eens weekjes heb gehad dat ik enkele keren gebruikte, gelukkig stopte ik dan weer, maar je voelt dat de verslaving dan op de loer ligt. Eigenlijk is het k*tspul maar o zo verleidelijk af en toe.
 
Geen ervaring mee. Wat zijn eigenlijk de "voordelen" van coke-gebruik???
 
Gemiddeld 1 keer in de anderhalve maand.

Altijd in combinatie met alcohol of ghb.
En dan een halve tot 1 gram.
Zorg dat ik niet teveel meeneem, zonde van het geld.

ik neem sos altijd als aanvulling op drank of ghb gebruik. Op een gegeven moment wordt je er duf van, je wordt minder scherp en moe. Dan ff een nakkie nemen, en je bent weer goed bij de les.
Zeker met ghb wil je nog weleens goed inkakken, bijna K.O gaan zelfs. ff een goede snuif is als een emmer koud water in je gezicht, spraakwater wel te verstaan.

Ik neem het niet voor "de boost in zelfvertrouwen", dat heb ik al genoeg van mezelf.
 
nee, ik neem het alleen als ik KK dronken ben, of als ik moet bobben en wil toch nog een beetje waus zijn :P
 
Back
Naar boven