Fitness Seller

voedingsschema graag tips en commentaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Baas P

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2007
Berichten
163
Waardering
1
hee! ik wil nu wat serieuzer gaan trainen en daarom dus ook mijn voeding er een beetje op aan passen, mijn vraag is nu eet ik genoeg om aan te komen?

7.00 brinta
10.00 4 boterhammen met boterham worst of roomkaas
12.00 4 boterhammen met boterham worst of roomkaas
14.00 2 boterhammen met boterhamworst of roomkaas
16.00 plakje ontbijt koek
18.00 wat de pot schaft
dan ga ik trainen en alleen na trainen meteen whey
10.30 500 gr. kwark

dit eet ik nu en wil dit dan per week verhogen met 1 boterham of een WG-shake (tot maximaal 2 shakes per dag)

mijn vraag is alleen nu eet ik nu genoeg om aan te komen of hebben jullie voor mij tips om mijn schema aan te passen?
stats:
1.87m
77.5 kg
bf: ik gok zo 9-10%


mvg,
 
Boterhammen, boterhammen en nog eens boterhammen.
Probeer eens variatie met de boterhammen. Denk aan rijst/pasta om mee te nemen.
Schrijf de waardes eens erbij. Ik denk dat jij meer kcal nodig hebt dan je op dit moment binnen krijgt. Het ontbijt misschien een shake erbij? Ik vind dit geen voedingsschema lees de stickys eens door.
 
Ook tamelijk wat vetten, altijd maar boterhammenworst en roomkaas.
Goente Fruit?
Gezonde vetten?
 
Boterhammen, boterhammen en nog eens boterhammen.
Probeer eens variatie met de boterhammen. Denk aan rijst/pasta om mee te nemen.
Schrijf de waardes eens erbij. Ik denk dat jij meer kcal nodig hebt dan je op dit moment binnen krijgt. Het ontbijt misschien een shake erbij? Ik vind dit geen voedingsschema lees de stickys eens door.


ja ik zit nog gwn op school en op stage dus eigenlijk gwn geen tijd om daar ff dingen warm te gaan maken hoe zou ik dit op kunnen lossen dan?
 
Ook tamelijk wat vetten, altijd maar boterhammenworst en roomkaas.
Goente Fruit?
Gezonde vetten?

ok dus jij zou er nog 1 of 2 stuks fruit aan toevoegen en nog omega 3-6-9 is hij dan voor de rest wel redelijk ok?
 
ok dus jij zou er nog 1 of 2 stuks fruit aan toevoegen en nog omega 3-6-9 is hij dan voor de rest wel redelijk ok?

Geen omega 3-6-9, gewoon neem wat noten -> eiwitten en gezonde vetten. Gezonde olie, bijvoorbeeld lijnzaadolie bij je kwark.
 
ja ik zit nog gwn op school en op stage dus eigenlijk gwn geen tijd om daar ff dingen warm te gaan maken hoe zou ik dit op kunnen lossen dan?
Je kan het natuurlijk koud eten :o maar op stage hebben ze denk ik wel een keukentje. Hier kan je evt wel wat warm maken lijkt mijn. Maar zoek even met zoeken naar bulk topic's hier kan je informatie vinden over andere schema's. Zou kan je eigen schema's samen stellen.

Je kan natuurlijk gewoon kip, kalkoen of vis meenemen. Koude salades kan je ook meenemen. Fruit kan je ook meenemen naar school en werk.
 
ja idd en koude pasta is dat te doen?
 
ja idd en koude pasta is dat te doen?
Bij de albert theijn kan je toch ook gewoon koude pasta salades kopen? Al zou ik hem wel zelf maken. Maar om aan te geven dat het niet vreemd is.

Of het te doen is? Is voor ieder verschillend ik vind het niet vies.
 
ok dus gwn me macaroni avond ervoor verwarmen en klaar maken in bakje met wat tonijn erdoor lepeltrje erbij en smiddags gaan eten en wanneer is dan het slimst welk tijdstip in mijn schema? en die lijnzaadolie alleen door me kwark?
 
Back
Naar boven