XXL Nutrition

Minstens 5x per dag skijte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Hebben er meer mensen hier last van? Het is echt niet normaal meer de laatste tijd, het is eigenlijk vrij standaard dat ik voor de middag al 4x geweest ben. Zijn er geen pilletjes ofzo dat je gewoon 1 enorme mega keutel per dag uit schijt?

edit dat moet dag zijn :(
 
Nja is normaal als je veel eet :(
 
Me 2! Ik ben ook voor zo'n pil, dan ga ik er 's morgens gewoon even goed voor zitten. :thumbup:
 
hmm ik word er soms ook beetje moe van, moet ook minstens 4 keer op een dag.
 
stoma laten installeren, moet je nooit meer.
 
Komt me bekend voor. Ik krijg een vet schrale anus ervan, dat het gewoon zeer doet na de 4e keer schyten.
 
Ik lekker niet.
Ik hoef maar 2 tot 3 keer per dag:D

Ik ff blij.
Wat ik wel heb is dat mijn darmen soms echt megapijn doen, maar ik weet wat er dan aan komt, een MEGASCHEET:D.
 
Is normaal voor veelvraten zoals ons. Ik zit meestal op 3-6 keer per dag.
 
Ik eet niet eens zoveel, maar t wisselt, in elk geval elke dag wel 1 x en soms wel 5x op een dag. :S
 
schijten tijdens kantoor/werkuren:thumb:.
 
vroeger vaak 1 grote dampende drol per dag
nu 3/4 x een halve :)
misschien even een poll toevoegen ivo
 
Norit ??? Dan ga je echt een mega drol krijgen.
 
4 keer minstens . Om het schijt van te krijgen . Niet alleen pikt je anus ervan , het kost je aardig wat aan toiletpapier .
 
Ik eet niet eens zoveel, maar t wisselt, in elk geval elke dag wel 1 x en soms wel 5x op een dag. :S

Vrouwen die poepen? :orly:

Ik 2/3x per dag.
 
ik hoef maar 1 keer per dag, 3 keer op z'n hoogst.
 
Vrouwen die poepen? :orly:

Ik 2/3x per dag.


Ja, ik weet het. T is heel raar maar toch echt waar. Vrouwen doen ook weleens een grote boodschap op het toilet.

:D
 
En als je er bij gaat lezen of een sony psp meeneemt naar het toilet gaat het dan niet beter?
 
Back
Naar boven