MuscleMeat

Minstens 5x per dag skijte (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De shirts worden daarin gewassen ;)
 
Maakt ze lekker stevig en real.. exclusive geurtje van 'Yzord' .. zou nog aanslaan ook.. :roflol:
 
bij deze heb je 1 klant verloren :rolleyes:
 
Ik vind me eigen altijd wel ok. Vooral na veel sambal. Dan ruikt het zoals het voelde op de weg naar buiten :rolleyes:
 
Vaak pijn aan me reet van het vegen... Vraag me ook af waarom Leaf in eens niet meer post? mhh.. :scratch:


Ik ben er gewoon weer hoor. Maar wel een stinktopic dit.
 
Van lijnzaad moet je ook meer schijten toch? (om even on topic te blijven)
 
ik dacht juist dat je van lijzaad makkelijker ging schijten
 
Ik ben er gewoon weer hoor. Maar wel een stinktopic dit.

Maar leafje.... zeg eens eerlijk... vind je het lekker als je daar waar niet normaal daar is verwend wordt?
 
Jezus stormlooptopic, ik had nog niet zo lang geleden trouwens dat ik gewoon 2x per dag ging. En dan had ik een keutel waar ik trots op was, gewoon met tranen in je ogen doorspoelen en afschijt nemen. Nu heb ik van die miezerige rotkeutels die er wel uitmoeten, maar wat totaal geen voldaan gevoel geeft.
Ik heb 1x norrit genomen, en heb toen 2 dagen niet kunnen schijten. Had echt mega pijn in me pens, overal steken enzo (bleef ook lekker doorbulken). En toen kreeg ik een zwarte drol, dat was ook best speciaal.
 
Nadelen van veel schijten:
- Veel wc papier gebruik
- Veel wc papier = schrale anus

Soms veeg ik me reet echt belachelijk vaak af, ik kan dan blijven vegen maar schoon word het niet (tenminste na heeeellll veeeeellll vegen) maar das echt fockin irritant. Word er soms echt niet goed van.....
 
Nadelen van veel schijten:
- Veel wc papier gebruik
- Veel wc papier = schrale anus

Soms veeg ik me reet echt belachelijk vaak af, ik kan dan blijven vegen maar schoon word het niet (tenminste na heeeellll veeeeellll vegen) maar das echt fockin irritant. Word er soms echt niet goed van.....

Met zulke dingen hou ik me niet bezig. Ik ga er altijd vanuit dat me anus mooi roze is na 1 x vegen.
 
Ik hoef gelukkig maar 1x per dag, heb medelijden met jullie :yarly:
 
Met zulke dingen hou ik me niet bezig. Ik ga er altijd vanuit dat me anus mooi roze is na 1 x vegen.

Dan haal ik je bij deze uit je droom. Face it je anus is ranzig bruin en niet licht roze.
 
Ja maar ik heb geen remsporen en jij wel :rolleyes:
 
Ik moet eigenlijk maar ongeveer 1 keer per dag gaan. Is wel ineens genoeg dan.
 
Ik 2x per dag ongeveer ligt eraan of het harde schijt is of spetterpoep dan moet ik soms wel 4x per dag ja.
 
Heb je net gescheten moet je 5 minuten later weer een stuk nageboorte dumpen in de plee.:(
 
Back
Naar boven