XXL Nutrition

Hoe vaak zit je aan de coke? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp nooit hoe mensen het presteren om 3 of zelfs 5 gram op een dag naar binnen te werken. :eek:

Ik heb nog nooit meer dan 1 gram weggekregen en toen stond ik zo stijf dat het echt niet leuk meer was. 1/3 tot een halve gram is prima voor mij. Maar eigenlijk doe ik het zelden meer.
 
Ben ook eens benieuwd wie er meer dan 30% zuivere cocaine heeft gesnoven.... Zal bijna niemand zijn.

Als mensen kunnen stoppen met coke, is het meestal omdat het veel geld kost, en niet omdat ze zichzelf aan het kapot maken zijn.

Veel coke snuiven activeren zenuwen in hersenen die voor prikkelbaarheid en agressie vormen. Ik vind zware coke gebuikers zwaar irritante mensen die liegen, stelen en bedriegen en houd ze liever uit mijn buurt.
 
coke hoeft niet van mij, te duur, ik hou het op xtc en ghb, en dan ook alleen tijdens het uitgaan, niet thuis op de bank -_-

iedereen zit trouwens wel dat coke-verslaafden zo zielig zijn, maar rokers zijn dan nog zieliger, coke is namelijk veel lekkerder en daarom heb je snel zin om meer te nemen.
 
Ik heb dan nog nooit coke gebruikt. Maar eerlijk gezegd vind ik het behoorlijk triest als je coke nodig hebt om plezier te kunnen hebben. Zelfde geld natuurlijk voor overmatig alcohol gebruik (klemzuipen). Zelf heb ik genoeg plezier aan 3a4 biertjes op een avond stappen, op enkele uitzonderingen na natuurlijk..
 
20 jaar af en toe in het weekend,
 
Dat is de grote mop. Je beter voelen met coke ? :roflol: :roflol: :roflol:

Als je gelukkig bent kan coke er mee voor helpen dat je ongelukkig en zelfs depressief wordt.
 
3 keer in de week, meestal een blikje van 33cl..............

laatste tijd vaak een coke-light
;)
 
Een paar keer per jaar...
 
Een paar keer per jaar, meestal aan het einde van de nacht. En ondanks dat het hier in brazilie maar 6 euro per gram kost heb ik het nog niet aangeraakt. Want die 6 euro is dat nou een opportunity or a threat?
Ben wel benieuwd voor de mensen die het ook wel eens nemen hoe jullie dat zien.
 
Dat is de grote mop. Je beter voelen met coke ? :roflol: :roflol: :roflol:

Als je gelukkig bent kan coke er mee voor helpen dat je ongelukkig en zelfs depressief wordt.

Waar the **** om zou je het anders gebruiken, als je je er niet beter door voelt?
 
haha ik kan me herinneren dat op een bepaalde meeting zo'n beetje iedereen aanhet nakken was :roflol:

Grappenmakers.................
 
Hoe sterk jij misschien ook in je schoenen staat, dit is gewoon niet voor iedereen weggelegd, ik heb zelf een aantal zware gebruikers in mijn vriendengroep zitten, die al ik weet niet hoe lang aan het knokken zijn om te kappen met de rotzooi, maar ik zie het gewoon niet lukken bij ze. Ik heb het dan ook niet over de popi jopi snuiver die ff gaat punten op de plee en zich daarna ff de man voelt, maar gasten die 3 tot 5 gram wegwerken op een dag op bijna dagelijkse basis. Komt natuurlijk grotendeels voort uit het feit dat ze er in dealen en dus constant de beschikking hebben over het spul en dan word het heel gevaarlijk.

dont get high on your own supply ...hebben ze scarface niet gezien? :D
 
Een paar keer per jaar, meestal aan het einde van de nacht. En ondanks dat het hier in brazilie maar 6 euro per gram kost heb ik het nog niet aangeraakt. Want die 6 euro is dat nou een opportunity or a threat?
Ben wel benieuwd voor de mensen die het ook wel eens nemen hoe jullie dat zien.

Zes euro? wtf. Maar denk niet dat het mij erg zou beïnvloeden. Ook hier zijn het de kosten niet, voor 20 euro heb je een half grammetje. Is voor mij meer dan genoeg.
 
Zes euro? wtf. Maar denk niet dat het mij erg zou beïnvloeden. Ook hier zijn het de kosten niet, voor 20 euro heb je een half grammetje. Is voor mij meer dan genoeg.

kan je je ook 2 x voor laten ppen
 
Waar the **** om zou je het anders gebruiken, als je je er niet beter door voelt?

Je moet eens een lijntje nemen, dan weet je wat ik bedoel. Je voelt je even opgewekt, paranoia, hartkloppingen.....

Ik voel me 100 * zo lekker als ik high ben van het hardlopen.

Door cocaine gaat je beloningssysteem stoffen afgeven in je hersenen waardoor je je beter voelt. Die receptoren kunnen kapot gesnoven worden.
Je voelt je beter, maar de nevenwerkingen zoals hartkloppingen, paranoia, alles onecht, korte tijdsduur, associaal voor je uit zitten kijken.... maken bij mij cocaine een slecht gevoel geven. Daarom durf ik met zekerheid zeggen, ik gebruik nooit geen cocaine meer
Het maakt me zelf misselijk hoe ik sommige mensen heel hun bankrekeningen zie plunderen.

Ik geloof dat Marky dit versje ooit eens heeft gepost, maar is wel de realiteit

Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.

Dit versje zat blijkbaar niet in z'n kop gebrand als spelregel. Ik vrees dat er iemand schaakmat gezet gaat worden.
 
Nope Niet meer nu ik zie wat er met mensen bij mij in de buurt gebeurd.
Zelfs vrienden zijn over gegaan op de goedkopere bruin.
En over dat liegen en bedriegen wat mais zegt klopt helemaal. Met bruin is dat nog veel erger geworden.
 
Nope Niet meer nu ik zie wat er met mensen bij mij in de buurt gebeurd.
Zelfs vrienden zijn over gegaan op de goedkopere bruin.
En over dat liegen en bedriegen wat mais zegt klopt helemaal. Met bruin is dat nog veel erger geworden.

mijn coke is bruin........
:rolleyes::rolleyes:
 
Back
Naar boven