Fitness Seller

Power Unlimited (The Movie) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb hem net gezien.. zeker een aanrader deze film.. mooie beelden tussen.. bedankt snoob :thumbs:
 
Mooie film :) Wist niet al te veel over het powerliftwereldje maar na de film te zien toch wel.
En heb ook meer respect gekrege voor vrouwelijke powerlifters :P. Zijn even gepassioneerd door de sport dan mannen :).
Heeft iemand apart filmpje van dat benchpress accident van Mike Womack? Vind et bruter dan de meeste bench press accident filmpjes dat er zijn :P ****ing net geen 400 kilo op zn neus :D
 
Dit word er 1 om te gaan kijken, jammer dat het wat lang duurt door het wachten tussen de downloads door. Maar het is eht waard denk ik
 
hahah mijn foutje ik dacht dat snoob hem gepost had... mijn dank dan naart dirty
 
Vanmiddag ff gezien. Heel interessant.

Veel verschillende onderwerpen en facetten, een mooi overzichtje van de begindagen, en ook de discussie wordt niet uit de weg gegaan: 3 lifts vs bench only, bb vs. PL... Met standpunten van beide kanten, zoals het hoort.

Alleen jammer dat het gebruik van gear niet wordt toegelicht, dat zou ook een interessante discussie geweest zijn.


Scott Mendelson is hilarisch. 12 000 calorieën per dag? WTF?
Mendelson vadsig onderuitgezakt in de zetel, nahijgend van de inspanning om te gaan zitten zegt: "I'm a real athlete". Geen idee of hij serieus was of niet, maar ik moest wel ff lachen.
 
12000 calorieën damn. Dat is de hele dag eten.
 
Ziet er goed uit, die ga ik zeker downloaden.
 
Hee mensen, hoe kan ik de film bekijken?
Hij geeft aan dat het een rmvb bestand is..
 
Ik gebruik "quicktime alternative" voor dat soort bestanden.
 
real player werkt ook.. die is speciaal voor rmvb bestanden geloof ik
 
Je kan ook een bestand downloaden zodat je ze in WMP kan bekijken.
 
rmvb is een bestand van realplayer. Dat is echter een k*tprogramma dat allerlei rommel mee-installeert en zich overal in integreert, dus je gebruikt beter real alternative. Daarmee kan je alle real-bestanden afspelen in mediaplayer, VLC of een andere speler naar keuze.

http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm

Die film is erg goeie kwaliteit trouwens, zeker voor zo'n lange film aan die redelijk beperkte file-grootte, beter dan de meeste divx van die lengte/grootte. :thumbup:
 
throwers.org? die pw doet het niet bij mij...
 
Super, bedankt.

En Rapidshare happy houers= nu activated, dus allemaal snel downen die bende. Anders moet je uren wachten per deel en dat sux.
 
Haha, tijdens het happy hour hoef je alleen geen code in te voeren.. Je moet alsnog 100 minuten wachten tussen downloads.
 
Back
Naar boven