MuscleMeat

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

daar alles zich in een donkere kelder bevindt (foto's zijn jammergenoeg niet duidelijk) post ik graag deze link van de fabrikant


[Link niet meer beschikbaar]

op deze pagina zie je meteen het toestel zelf, de titan t1

links van de pagina heb je de verdere onderverdelingen:

klik op 'bars en plates' en daar zie je mijn stangen (olympische baar, ez en rechte baar)
heb ook tevens de titan plates
12 stuks 20 kg
4 stuks 10 kg
2 stuks 5 kg
2 stuks 2,25 kg
2 stuks 1,25 kg

klik op 'dumbbells & racks' en scol volledig naar beneden, dan zie je de vaste dumbbells.
ik heb de serie van 2 tot 40 kg, telkens met 2 kg oplopend (dus set van 2 kg, 4 kg, 6 kg, 8 kg .........40 kg

Ach ach, een foto'tje nemen moet zeker lukken, ooit van een flash gehoord? :)

Knappe machine, zelf moet ik het niet hebben want als ik meer dan 6000€ kan neertellen voor trainingsmateriaal, dan weet ik wel wat beters te doen met dat geld :D Al bij al geloof ik er eerlijk gezegd geen reet van dat gij dat thuis hebt staan.
 
daar alles zich in een donkere kelder bevindt (foto's zijn jammergenoeg niet duidelijk) post ik graag deze link van de fabrikant


[Link niet meer beschikbaar]

op deze pagina zie je meteen het toestel zelf, de titan t1

links van de pagina heb je de verdere onderverdelingen:

klik op 'bars en plates' en daar zie je mijn stangen (olympische baar, ez en rechte baar)
heb ook tevens de titan plates
12 stuks 20 kg
4 stuks 10 kg
2 stuks 5 kg
2 stuks 2,25 kg
2 stuks 1,25 kg

klik op 'dumbbells & racks' en scol volledig naar beneden, dan zie je de vaste dumbbells.
ik heb de serie van 2 tot 40 kg, telkens met 2 kg oplopend (dus set van 2 kg, 4 kg, 6 kg, 8 kg .........40 kg




god man, dat ding is echt bruut!!

heb zelf een rack en heb er wel genoeg aan, maar als ik dat ding zie ben ik toch wel een beetje jaloers:o
 
Kijk dat is nou hardcore, een houten squatrack. Werkt alles naar wens enzo? Hardcore:thumb:


Werkt heel goed en staat als een huis (zelfde constructie en materiaal als voor een dak).

Sportschool is geen optie want die zijn enkel open tijdens kantooruren en dan zit ik op kantoor en er is geen budget voor fancy equipment wegens de verbouwingen. (Vaak hebben de sportscholen niet eens een squatrek.)

Bovendien, laat ik het eerst maar verdienen. Voorlopig werkt alles goed zo.
 
rack is all you need
 
Al bij al geloof ik er eerlijk gezegd geen reet van dat gij dat thuis hebt staan.


misschien moet je eens langskomen, kan ik je onmiddellijk ook tonen dat ik bijhorende bokshandschoenen heb :cool:
 
:roflol:

ot : mijn pics komen over paar weken als ik ook gewichten binnen heb
 
Beetje spulletjes gaan halen vandaag: :)

1zdr61l.jpg


34q5qnr.jpg
 
Goed powerrack, dat heb ik ook :thumbs:
 
@Insideout: Heb je enkel een flat bench? Multi bench lijkt me wel handiger (incline, flat, (decline))
 
De "driehoekjes" van de staanders (powerrack), moeten die niet aan de buitenkant gemonteerd zijn in plaats van de binnenkant? [Link niet meer beschikbaar]
Lol, je hebt nog gelijk ook :D

Maar denk niet dat het veel uitmaakt.

Mmm, hoezo? Op de foto hierboven staan ze wel degelijk aan de buitenkant.

Zal vanavond eens in de manual kijken ;)
 
@Insideout: Heb je enkel een flat bench? Multi bench lijkt me wel handiger (incline, flat, (decline))
Met dit bankje kan je ook incline gaan.

Heb ook nog een macy bankje, maar dat gebruik ik enkel voor de leg extension die erop zit.
 
Mmm, hoezo? Op de foto hierboven staan ze wel degelijk aan de buitenkant.

Zal vanavond eens in de manual kijken ;)

Ah die binnenkant... Ik dacht dat hij bedoelde de binnenkant van het frame, ze moeten er in ieder geval op zoals het op de foto staat je, de binnenkant... :)
Int begin een beetje raar want de bar bij bv benchpressen langs voor nemen vond ik ook raar en voelt ook niet zo lekker aan als dat je ze van achter je neemt. Ik heb in het begin ook altijd aan het twijfelen geweest om die aan de andere kant te zetten want ik had het zo ook nog nooit gezien.
 
Werkt heel goed en staat als een huis (zelfde constructie en materiaal als voor een dak).

Sportschool is geen optie want die zijn enkel open tijdens kantooruren en dan zit ik op kantoor en er is geen budget voor fancy equipment wegens de verbouwingen. (Vaak hebben de sportscholen niet eens een squatrek.)

Bovendien, laat ik het eerst maar verdienen. Voorlopig werkt alles goed zo.

Je hebt gelijk. Ik zou zoiets graag thuis hebben staan!
 
Ah die binnenkant... Ik dacht dat hij bedoelde de binnenkant van het frame, ze moeten er in ieder geval op zoals het op de foto staat je, de binnenkant... :)
Int begin een beetje raar want de bar bij bv benchpressen langs voor nemen vond ik ook raar en voelt ook niet zo lekker aan als dat je ze van achter je neemt. Ik heb in het begin ook altijd aan het twijfelen geweest om die aan de andere kant te zetten want ik had het zo ook nog nooit gezien.
Ah nu ben ik mee.
Jullie hebben het over de haken waar de barbell op ligt.
Ik lig in mijn rack, dwz met mijn benen rond de weightstack en dusdanig neem ik de bar gewoon langs achter zoals op een gewone bench.
 
Ah nu ben ik mee.
Jullie hebben het over de haken waar de barbell op ligt.
Ik lig in mijn rack, dwz met mijn benen rond de weightstack en dusdanig neem ik de bar gewoon langs achter zoals op een gewone bench.

Waarom hang jij die haken dan niet aan de tegenovergestelde kant?
Ik heb totaal geen ruimte genoeg als ik mij leg zoals jij doet, mijn bench geraakt er op die manier nog inééns niet ver genoeg in om goed te liggen.
 
Waarom hang jij die haken dan niet aan de tegenovergestelde kant?
Omdat ik lui ben en het pas opgemerkt had als alles in elkaar zat. :D
Ik heb totaal geen ruimte genoeg als ik mij leg zoals jij doet, mijn bench geraakt er op die manier nog inééns niet ver genoeg in om goed te liggen.
Awel met dat barbarian bankje lig ik nu perfect! :)
 
Ah nu ben ik mee.
Jullie hebben het over de haken waar de barbell op ligt.
Ik lig in mijn rack, dwz met mijn benen rond de weightstack en dusdanig neem ik de bar gewoon langs achter zoals op een gewone bench.

Ik had het over de "driehoekjes" op de grond van de staanders van het powerrack. De barbell houders waren mij niet eens opgevallen. :)
 
Ik had het over de "driehoekjes" op de grond van de staanders van het powerrack. De barbell houders waren mij niet eens opgevallen. :)
Idd, dacht het ondertussen ook al :D

Geen idee waar ik met mijn gedachten zit.
Heb er de manual eens bijgehaald en idd ze moeten langs buiten zitten.
Denk niet dat het op zit iets uitmaakt. ;)
 
Back
Naar boven