AndroidHealthClinic

Voor alle bezette dbb-ers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yessir!



1: Ik heb weinig te klagen
2: Weet je, je zit niet eens zo heel ver van de waarheid af :roflol:
3: Haha, je klinkt gefrustreerd? Ben je gefrustreerd?

Als echte neger zul je werken ook wel een 'epic waste of time' vinden. Toch ? :D
 
Flirten? waarom niet?
In Italie is flirten heel gewoon daarmee laat je blijken dat je de ander leuk vindt.
Dat stopt daar niet bij een bepaalde leeftijd en ook niet als ze een relatie hebben.
Geloof mij dat het ook niet alleen mannen zijn die het daar doen.
Hier in nederland zijn we daar een beetje te stijf voor (we zijn een stelletje boeren)
Je moet echter wel een grens trekken als je al een relatie hebt of daar goede afspraken over gemaakt hebben. Flirten hoeft niet altijd te betekenen 'ik wil met je nken' het kan ook zijn 'ik mag jou wel'. Als je dan toch zover komt dat het tot coïtus kan gaan komen, dan ben je zelf verantwoordelijk voor je daden. Iemand met karakter zegt dan 'ik zou het graag willen maar ik ben bezet. Dan verdien je in mijn ogen respect
 
Met m'n vrouwtje hebben we er gewoon hele duidelijke afspraken over gemaakt. Er wordt sowieso niet geflirt als de ander erbij is en daarbuiten gaat het flirten tot een bepaalde hoogte. Sowieso worden er geen telefoonnummers of speeksel uitgewisseld! Flirten is leuk en spannend, maar je moet wel weten wat je doet, je gaat snel over de grens.
 
Ja het lijkt mij duidelijk dat je niet moet gaan flirten als je vrouw of man naast je staat.
Je moet ook niet zoenen of elkaar opgeilen.
 
1: Ik heb weinig te klagen
2: Weet je, je zit niet eens zo heel ver van de waarheid af :roflol:
3: Haha, je klinkt gefrustreerd? Ben je gefrustreerd?

1. tuurlijk
2. tuurlijk
3. tuurlijk
 
Jongens laten we het leuk houden:roflol:
 
Wat een ladykiller moet het wel niet zijn he, onze relneger :roflol:
 
Flirten is leuk, doe ik bijna altijd en met iedereen. Maakt het leven gewoon een stuk leuker. Maar vind ik iets heel anders als versieren en 'er werk van maken'..
 
Dat maak jij er dan weer van mijn beste. Je klinkt trouwens erg gefrustreerd, ben je gefrustreerd?

Dat maak ik er niet van, je zegt het practisch zelf. En als jij iedereen die het met je oneens is gefrustreerd wil noemen, be my guest. Kzal er niet wakker van liggen. Je verhaaltje komt gewoon heel ongeloofwaardig en kinderlijk over.
 
Dat maak ik er niet van, je zegt het practisch zelf. En als jij iedereen die het met je oneens is gefrustreerd wil noemen, be my guest. Kzal er niet wakker van liggen. Je verhaaltje komt gewoon heel ongeloofwaardig en kinderlijk over.

Duidelijk!
 
Flirten is leuk, doe ik bijna altijd en met iedereen. Maakt het leven gewoon een stuk leuker. Maar vind ik iets heel anders als versieren en 'er werk van maken'..

That's my girl, zo is het en zo hoort het te zijn!!!! ;)
 
Flirten? waarom niet?
In Italie is flirten heel gewoon daarmee laat je blijken dat je de ander leuk vindt.
Dat stopt daar niet bij een bepaalde leeftijd en ook niet als ze een relatie hebben.
Geloof mij dat het ook niet alleen mannen zijn die het daar doen.
Hier in nederland zijn we daar een beetje te stijf voor (we zijn een stelletje boeren)
Je moet echter wel een grens trekken als je al een relatie hebt of daar goede afspraken over gemaakt hebben. Flirten hoeft niet altijd te betekenen 'ik wil met je nken' het kan ook zijn 'ik mag jou wel'. Als je dan toch zover komt dat het tot coïtus kan gaan komen, dan ben je zelf verantwoordelijk voor je daden. Iemand met karakter zegt dan 'ik zou het graag willen maar ik ben bezet. Dan verdien je in mijn ogen respect

Je kan dit soort vergelijkingen met Italië in het vervolg beter niet maken. Als er één volk is wat flirten tot de kunst der verleiding heeft gemaakt zijn het de Italianen, ja. De 'bijbehorende' escapades en alle gevolgen die daaruit voortkomen ook. En dan zwijg ik nog over de geprojecteerde jaloezie wat daar altijd de boventoon voert. Als er één wantrouwend tegenover elkaar staan, dan zijn het de Italianen wel.

Wat opzich ook niet geheel vreemd is. Men bedonderd elkaar bij het leven. Maar dat is een geheel andere discussie.

flop zei:
Flirten is leuk, doe ik bijna altijd en met iedereen. Maakt het leven gewoon een stuk leuker. Maar vind ik iets heel anders als versieren en 'er werk van maken'..
Hoi. Wat zie jij er lekker uit. Daten?
 
Flirten? waarom niet?
In Italie is flirten heel gewoon daarmee laat je blijken dat je de ander leuk vindt.
Dat stopt daar niet bij een bepaalde leeftijd en ook niet als ze een relatie hebben.
Geloof mij dat het ook niet alleen mannen zijn die het daar doen.
Hier in nederland zijn we daar een beetje te stijf voor (we zijn een stelletje boeren)
Je moet echter wel een grens trekken als je al een relatie hebt of daar goede afspraken over gemaakt hebben. Flirten hoeft niet altijd te betekenen 'ik wil met je nken' het kan ook zijn 'ik mag jou wel'. Als je dan toch zover komt dat het tot coïtus kan gaan komen, dan ben je zelf verantwoordelijk voor je daden. Iemand met karakter zegt dan 'ik zou het graag willen maar ik ben bezet. Dan verdien je in mijn ogen respect

??? alsnog is dat toch ****ed, je vriendin houd van je geeft alles om je , en jij loopt de straten af tegen vrouwen vertellen "hey zou je wel willen nken wink wink maar ben al bezet" in mijn ogen ga je er niet op in hou je je bek en als je thuis komt omhels je vriendin nog eens hard uit dankbaarheid wat ze allemaal voor je doet ...dan ben je een man en dan verdien je respect.
 
Flirten is leuk, doe ik bijna altijd en met iedereen. Maakt het leven gewoon een stuk leuker. Maar vind ik iets heel anders als versieren en 'er werk van maken'..

Eens... er is een groot verschil tussen flirten en er werk van maken... alleen dat er soms wel gevaar bestaat dat 'gewoon' flirten verkeerd wordt opgenomen en tja, shit happens then.
 
Back
Naar boven