XXL Nutrition

Nieuws Moslim woedend omdat.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MailMan

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
460
Waardering
1
Rijschool Laugh 'n Pass.

Een rijschool met enkel vrouwelijke lesgevers, dat is wat een moslim uit Sheffield zocht en uiteindelijk ook vond om zijn vrouw te leren autorijden. Groot was zijn verbazing echter toen plots Emma Sherdley voor de deur stond, een transseksueeldie enkele jaren geleden nog door het leven ging als Andrew. De moslim, wiens identiteit anoniem gehouden wordt, dacht dat hij belazerd werd door de rijschool en ontstak in vlammende woede. "Jullie hebben mij een man in vrouwenkleren gestuurd. Hoe durven jullie een vent met een diepe stem op me af te sturen?", foeterde hij tegen Joanne Dixon, de bazin van de rijschool. De man overweegt nu zelfs zowel Emma als de rijschool voor de rechtbank te slepen.

"Zijn gedrag was buiten alle proporties en heeft mij, Emma en iedereen die hier werkt zwaar gechoqueerd", aldus Dixon. "Wij zijn noch racistisch, noch coïtusistisch maar dat kan van die man duidelijk niet gezegd worden.

Het zou je buurman maar zijn.
 
Haha prachtig. Juist tegoei voor die moslim.
Engelse manier voor integratie.
 
Laatst bewerkt:
En de transeksueeldoet aangifte van belediging en discriminatie mag ik hopen, dat zal de moslim leren die blijkbaar denkt dat hij het alleenrecht heeft op gediscrimineerd te worden.
 
Zal ik het dan maar zeggen?

islam ies vrede
 
En de transeksueeldoet aangifte van belediging en discriminatie mag ik hopen, dat zal de moslim leren die blijkbaar denkt dat hij het alleenrecht heeft op gediscrimineerd te worden.

:thumb: +1
 
Als je naar een gewone rijschool gaat krijg je van begin tot einde altijd dezelfde lesgever. Ik had ook een vrouw en was steeds dezelfde. Als die man gewoon naar de eerste de beste rijschool gaat kan ie ook wel klaar krijgen (op vriendelijke manier) om een vrouw als lesgever te verkrijgen. Jammer dat het weer op deze manier moet.
 
En de transeksueeldoet aangifte van belediging en discriminatie mag ik hopen, dat zal de moslim leren die blijkbaar denkt dat hij het alleenrecht heeft op gediscrimineerd te worden.

+2
 
Als je naar een gewone rijschool gaat krijg je van begin tot einde altijd dezelfde lesgever. Ik had ook een vrouw en was steeds dezelfde. Als die man gewoon naar de eerste de beste rijschool gaat kan ie ook wel klaar krijgen (op vriendelijke manier) om een vrouw als lesgever te verkrijgen. Jammer dat het weer op deze manier moet.

Idd, ze worden steeds gulziger en brutaler...zoals laatst dat bericht over een bouwvakbedrijf welke van moslims hun kleren moesten omwisselen. Ze liepen namelijk in korte broek en een hempje.

Nou echt, dat had niet aan mij hoeven vragen, want ik had hem een uitbrander gegeven van hier tot mekka.

Het wordt echt tijd dat er een signaal wordt afgegeven door de bevolking zelf. Want aan de politiek heb je helemaal niks. Bouwbedrijf heeft ook aangekondigd niet de kleren om te wisselen en als ik de voorman was had ik iedereen verplicht om in een korte broek en hempje te komen.
 
Idd, ze worden steeds gulziger en brutaler...zoals laatst dat bericht over een bouwvakbedrijf welke van moslims hun kleren moesten omwisselen. Ze liepen namelijk in korte broek en een hempje.

Nou echt, dat had niet aan mij hoeven vragen, want ik had hem een uitbrander gegeven van hier tot mekka.

Het wordt echt tijd dat er een signaal wordt afgegeven door de bevolking zelf. Want aan de politiek heb je helemaal niks. Bouwbedrijf heeft ook aangekondigd niet de kleren om te wisselen en als ik de voorman was had ik iedereen verplicht om in een korte broek en hempje te komen.

Het wordt inderdaad echt erg. Net zoals het laatst. Toen mocht een mannelijke arts een moslimavrouw niet helpen bevallen van haar man.
Ondanks het feit dat het leven van zij kind en vrouw in gevaar was, weigerde de man pertinent. Was nog maar net op tijd een vrouwelijke arts ter plaatste.
 
Idd, ze worden steeds gulziger en brutaler...zoals laatst dat bericht over een bouwvakbedrijf welke van moslims hun kleren moesten omwisselen. Ze liepen namelijk in korte broek en een hempje.

Nou echt, dat had niet aan mij hoeven vragen, want ik had hem een uitbrander gegeven van hier tot mekka.

Het wordt echt tijd dat er een signaal wordt afgegeven door de bevolking zelf. Want aan de politiek heb je helemaal niks. Bouwbedrijf heeft ook aangekondigd niet de kleren om te wisselen en als ik de voorman was had ik iedereen verplicht om in een korte broek en hempje te komen.

Ik kwam vorige week een lekker cynisch "verzonnen" verhaal hierover tegen. Het is wat lang maar ik plak het toch:

Verhaal:
Een ploeg van die bulletjes probeert nog wat te maken van het centrum van de wereld; Almere, tot ze merken dat de bouwput omringd wordt door donkerharige mannen met Mercedes autosleuteltjes aan hun gebedskralensnoeren. Eén van hen is uitgedost in een huispeignoir, een warm wollen mutsje en een baard als het ochtendkapsel van Diana Ross.
“Wat zeggie?” vraagt een van de bouwvakkers, met een H-profiel zijn tanden flossend.
“Bloot. Ies slekt.”
De bouwvakkers kijken elkaar aan.
“Versta jij die imam?”
“Moefti. Hij heeft instappantoffels aan, dan zijn het moefti’s.”
“Hij’s niet te verstaan. Net in Nederland aangekomen, wed ik.”
“Welnee, is al jaren hier. Kijk maar, z’n tanden zijn zwart van de Venco. Moefti’s willen gewoon geen Nederlands spreken. Iets met beroepseer of zo.”
De moefti zegt iets tegen de wijkbewoners en gebaart naar de benen van de bouwvakkers. Vroeger zouden die in Hollands Melkuniewit uit de ppen van de korte werkbroeken gestoken hebben, nu zijn ze AmbreSolairkleurig en prijzig gescrubd en geharst.
“Zeg, wat wil die jojo nou? Zit er ergens een gekke klodder cement op me poten of zo?”
“Ik zie niks, Kees. En bij mij? Ik trapte net in een hondendrol, en die willen wel ’s omhoog spatten.”
“D’r zit daar linksachter een spatader, Koos. Daar moet je wat aan laten doen, als je wilt dat de vrouwtjes je na blijven fluiten.”
De wijkmoefti en zijn gezelschap blijft Arabisch koffiepruttelen terwijl de bouwvakkers elkaar controleren op uitgezakte neusharen en openstaande gulpen. De man knikt alweterig en zegt: “Ies slekt, zo. Profeet beledikt. Allah beledikt. Onze vrouwen beledikt en van de leg.”
“…Ik zie geen vrouwen. Hebben jullie vrouwen? Op z’n Oostenrijks?”
“Moslimvrouwen niet willen hele dag blote mannen zien.”
“Wat? We zijn helemaal niet bloot, maat. Werkschoenen, sokken, korte broeken en helmen. En alles gestoomd, gestreken en van een koosjer merk.”
“Ies veel te veel bloot. Allah niet zo bedoelt. Zelfs niet voor ongeloofelijken die varkens eten.”
Een bouwvakker met het krapste werkbroekje en het ruimste bouwvakkersdecolleté gaat er eens goed voor staan. “Nou moeffi, misschien vind jij het normaal om bij 29 k*tklote graden in een soort traumadeken te lopen en met een ijsmuts op; wij passen ons aan. Aan dit bijna Arabisch zomerse weer. Daarbij werken wij hard, in die zomerse zon. Jullie zitten de hele dag op dat bankje onder die boom daar, in de schaduw, je uitkeringen en je Turkenbakken en je pre-menstruerende dochters met elkaar te vergelijken. Acht uur lang. Terwijl wij werken.”
De moefti heeft duidelijk ervaring met overheidsinstellingen en is onvermurwbaar. “Wij eis jullie lange broek aan. Is belediging in uitzicht van Allah. Is onrein.”
Zes Hollands onzedige werkknollen doen stakingsgeroutineerd een stap naar voren.
“O ja, joh? En als we dat nou niet doen? Als wij nou schijt hebben aan wat jullie wel en niet onrein vinden?”
De moefti schudt misprijzend het hoofd en schrijft iets in een boekje met goudkleurige Arabische letters op de kaft. De bouwvakkers turen er argwanend naar, niet wetend dat daar staat ‘Fatwa’s voor ongelovige bouwvakkers’, maar het wel vermoeden.
“Nou?”, dringt de kleinste van de werkbeulen aan omdat de grootste pal achter hem staat. “Wat doe je dan als wij gewoon blijven bouwvakken op de manier die tweeduizend jaar voor de geboorte van jullie Mohammed ook al de gewoonte was?”
De imam bergt waardig zijn boekje op in een zak van een van zijn onderrokken.
“Aanklacht bij politie indienen, na derde gebed. Slekte invloed op onze vrouwen, jullie.”
“Slecht? Onze korte broeken? Onze blote basten?”
“Ja. Maakt vrouw onroestig. Wordt alleen maar overspelik van”, zegt de moefti. “Wij dus protesteer en bij groot-moefti Cohen eis indienen. Beschaafd bouwvak jebellah tot enkels en kin. Ach en a’weh, te laat- daar onze vrouwen al naar buiten kom. Kaik toch, helemaal bandeloos zij geworden al, in hoerige miniburqa.”
Zes bouwvakkers kijken, verbleken, en rennen jammerend naar de keet om lange broeken en truien aan te gaan trekken.

Helaas heeft dit verhaaltje nóg een unhappy end. De baas van bouwbedrijf Mateboer uit het enigszins fundamentalistische Kampen; de heer R. Hoekert, kwam het incident met de cultuurgevoelige bevolking van Almere ter ore en hij reageerde als volgt:
“Zulke klachten zijn nieuw voor mij. Er zijn alleen afspraken over correcte kleding. Dat zijn een korte broek en T-shirt ook. Maar als bewoners hier serieus last van ondervinden, gaan we kijken hoe we dat oplossen.”

En het gáát opgelost worden; in het land waar in wederzijds respect de moslim voorop staat en op Hollands patriottisme gevangenisstraf. De altoos sluimerende hoerigheid van moslimvrouwen moet nu eenmaal voor de onrein prikkelende aanblik van bouwvakkersdecolletés behoed worden.
Dank aan deBeurs van LWH

hulixg.jpg
 
Laatst bewerkt:
hij zal wel het land uitgezet worden, en naar Nederland emigreren
 
:roflol: laat ik er niet achter komen dat de bouwvakkers koosjes gekleed gaan met 30 graden, want dan zal ik eens een website(partij) oprichten. Wat zitten wij in een afschuwelijk land zeg...ik schaam me kapot om mijn nieuwe kleine in december deze wereld te moeten laten zien.
 
:roflol: laat ik er niet achter komen dat de bouwvakkers koosjes gekleed gaan met 30 graden, want dan zal ik eens een website(partij) oprichten. Wat zitten wij in een afschuwelijk land zeg...ik schaam me kapot om mijn nieuwe kleine in december deze wereld te moeten laten zien.

Hoezo emigreer je niet? (serieuze vraag)

Ik zou het ook wel willen, het is alleen nog iets te vroeg.

En ohja, stiekem zou ik Balkenende niet kunnen missen
 
Hoezo emigreer je niet? (serieuze vraag)

Ik wil dolgraag emigreren naar Griekenland, maar vrouwlief wilt niet. Ook wel begrijpelijk als je ziet hoe liefdevol ze met haar familie omgaat.

Ik heb vaak zat nagedacht om bijv. het leven te leiden als de grieken daar. Gewoon hard werken en erna genieten van het land en familie. Maarja, die heb ik daar dan niet.

En om eerlijk te zijn lijkt me de stap ook best groot. Je verlaat alles en iedereen, want ik mag dan wel een hekel hebben aan de sfeer die nu in NL rondhangt, zomaar je huis en haard verlaten doe je niet 123.
En ik vind het ook zwak als je meteen emigreert als het slecht gaat in je land. Als rasechte hollander wil je dan juist vechten voor je land zodat het weer zo wordt als dat je zou willen.
 
Hoezo emigreer je niet? (serieuze vraag) Ik zou het ook wel willen, het is alleen nog iets te vroeg.

Bovenstaand verhaal is voor mij exemplarisch hoe je met een flinke dosis humor er lekker tegenaan kunt gaan. De tyfus voor herr uberstormbanhn fuhrer die een hek om het internet wil zetten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bron geensT

Begin 2006 – is volgens de minister een ‘interdepartementale werkgroep cartoonproblematiek’ in het leven geroepen. ‘Die was al heel lang bezig met cartoons’, aldus Hirsch Ballin. ‘In de zin van anticiperen op Deense situaties.’
Behalve vertegenwoordigers van verschillende ministeries maakt ook het Openbaar Ministerie deel uit van de werkgroep. [Link niet meer beschikbaar]

Nog zo'n voorbeeld een virtueel museum van kwetsende en/of gecencureerde kunst. HB doet zijn best maar met zijn verboten, site is verplaatst voor hij er wat aan kan doen, we weten inmiddels dat het OM 3 jaar!! nodig heeft voor een onderzoek.
http://verlichtingshumanisten.web-log.nl/photos/test_fotoalbum/index.html

Neen ik blijf lekker en vermaak me prima.
 
Of je gaat eerst even jezelf verbeteren voordat je weer op anderen gaat zeiken.
 
Of je gaat eerst even jezelf verbeteren voordat je weer op anderen gaat zeiken.

Dat is een prima streven eerst naar jezelf kijken en spreekwoorden als de onschuldigde gooie de eerste steen. Dat doe ik ook, ook in de zin van mijn best doen om samen met iedereen te leven moslims incluis. Bijvoorbeeld op mijn sportschool is het net klein Marokko en kan ik het prima met iedereen vinden.

Een aardige kanttekening in dit geheel is de rol van de Nederlandse Moslims. De door links aangekondigde burgeroorlog na Fitna is uitgebleven. En het lijkt er sterk op dat men massaal de schouders ophaalt als de cartoons van GN ter sprake komen. De conclusie lijkt gerechtvaardigd dat de Nederlandse moslim veel verder is in zijn ontwikkeling en emancipatie dan de regering vermoed. Het standpunt van de overheid: 'Moslims zijn halve apen die in geweld uitbarsten bij de minste vorm van kritiek' lijkt steeds slechter houdbaar.

Niet langer vormt de Islamitische tsunami de grootste bedreiging voor vrijheid en democratie in NL. De grootste bedreiging komt nu uit de Nederlandse staat zelf met het CDA/CU voorop.
 
Back
Naar boven