Fitness Seller

Wat is Rippetoe? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niekmh

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2008
Berichten
112
Waardering
0
Hallo!

Kan iemand mij vertellen wat "Rippetoe" is en wat ik mee kan bereiken?
Lees hier vaak op het forum "Probeer rippetoe eens" maar wat is dat in godsnaam??


Groeten.
 
De correct vraag is eigenlijk: "Wie is Rippetoe?" Mark Rippetoe is een coach en schrijver van boeken over krachttraining.
Hij heeft een programma ontworpen voor beginners, dat uitgelegd wordt in zijn boek 'Starting Strength'.

Een korte samenvatting van het programma (met een paar aanpassingen) :
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=998224
 
Aha! okee dan, bedankt!! Weet ik dat.
 
Als je een beginner bent, is het iig erg aan te raden!
 
Hoeveel suqat en deadlift je dan?
 
Ripptoe

Wat? Hoeveel ik squat en deadlift?? Die doe ik eigenlijk nooit. Heb daar wel andere oef voor. En waarom wil je dat weten dan?
Hoeveel suqat en deadlift je dan?
 
Dan ben je nog een beginner.
 
Strikt gezien is elke oefening natuurlijk wel misbaar... maar het is wel zonde om de goeie er niet bij te nemen.
 
Ripptoe

Beginner?? Ik fitness al vele jaren hoor, ben zelfs instructeur. Al wil dat niet zeggen dat ik alles weet. Maarja, veel mensen hier ook niet.
Deadlift is een compound oef en ik train die spieren gewoon in de isolatie varianten. En squat vind ik niet fijn ivm met mijn scheuermann (vergroeiing v/d thoracale wervels)
Dan ben je nog een beginner.
 
Beginner?? Ik fitness al vele jaren hoor, ben zelfs instructeur. Al wil dat niet zeggen dat ik alles weet. Maarja, veel mensen hier ook niet.
Deadlift is een compound oef en ik train die spieren gewoon in de isolatie varianten. En squat vind ik niet fijn ivm met mijn scheuermann (vergroeiing v/d thoracale wervels)

No offence, maar instructeurs kramen vaak de grootste bullshit uit
 
je bent geen beginner maar je weet niet wat rippetoe is...
 
Back
Naar boven