Fitness Seller

Nederland heeft een veel te negatief zelfbeeld (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bascross

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2005
Berichten
18.072
Waardering
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
DEN HAAG - Nederland heeft een veel te negatief zelfbeeld. Dat zei premier Balkenende in een toelichting op zijn verantwoordingsbrief, waarin het kabinet terugblikt op het beleid van vorig jaar. Volgens de premier hebben Nederlanders de neiging dingen die niet goed gaan breed uit te meten, terwijl we er 'goed voorstaan'.

Premier Balkenende (ANP) Zelf vindt het kabinet dat het op de goede weg is, terwijl uit opiniepeilingen blijkt dat een groot deel van de bevolking ontevreden is over tal van maatregelen en dat het vertrouwen in het kabinet laag is.

Balkenende en vicepremier Bos ontkennen niet dat een aantal dingen beter moet, maar ze zijn er wel van overtuigd dat het kabinet ‘op het goede spoor zit’. Bos wees erop dat de kritiek uit de samenleving ook niet eenduidig is. Zowel links als recht is ontevreden, zei hij. ‘De samenleving is het ook niet eens.’

Bos onderstreepte verder dat 2008 het moeilijste jaar is voor dit kabinet, omdat nu een aantal impopulaire maatregelen genomen moet worden, zoals belastingverhogingen. Daardoor hopen ‘het chagrijn en de ontevredenheid’ zich op, aldus Bos.

Bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/article539560.ece/Balkenende_Nederlanders_te_negatief


Hoe zou dat toch komen:eyes:
 
Ik denk dat Nederlanders (en Vlamingen) gewoon erg kritisch zijn voor zichzelf en hun regering. Maar dat is juist heel goed! Dat zouden nieuwe inwoners misschien ook beter eens wat meer moeten zijn.
 
Vind je het gek met dit k*t kabinet.

Meh...
 
Premier Balkenende (ANP) Zelf vindt het kabinet dat het op de goede weg is, terwijl uit opiniepeilingen blijkt dat een groot deel van de bevolking ontevreden is over tal van maatregelen en dat het vertrouwen in het kabinet laag is.
Hoe zou dat toch komen:eyes:

Dan heb je 'n plaat voor je kop. :mad:
 
Omdat beide heren iedere dag vanuit een rijke thuissituatie naar een goede werksfeer gaan waar iedere andere werknemer om hun heen ook welgesteld is en niet zal klagen over de steeds maar hoger wordende lasten.

Die mannen zijn vaak het perfecte voorbeeld van mensen die in een rijk isolement leven ,... enkel omringd door andere rijken, opgevoed in een rijke omgeving gecombineerd met vaak een prive school en 0,0 aan ervaringen op straat oid. en vaak zelfs nu nog met een totaal onbenul van wat er "buiten" gebeurd.

Beetje jammer zulke uitspraken terwijl er zoveel kritiek is.
 
Jah en hoe komt dat dan, vraagt hij dat zichzelf niet af :roflol:

Terwijl we er goed voorstaan :roflol: spreek voor je zelf vuilak :p
 
Bos onderstreepte verder dat 2008 het moeilijste jaar is voor dit kabinet, omdat nu een aantal impopulaire maatregelen genomen moet worden, zoals belastingverhogingen.
-----------------------------------------------------------------------

Is het dan niet juist een heel moeilijk jaar voor de burgers ?
Ze kunnen het allemaal zo mooi op papier schrijven, ik word er aggresief van.
 
Bos onderstreepte verder dat 2008 het moeilijste jaar is voor dit kabinet, omdat nu een aantal impopulaire maatregelen genomen moet worden, zoals belastingverhogingen. Daardoor hopen ‘het chagrijn en de ontevredenheid’ zich op, aldus Bos.

Same shit, different year.
 
Tuurlijk, we zullen gaan lachen naar die gelddieven in Den Haag.....
Doe ik ook altijd, als een neger er mijn auto vandoor gaat :(
 
Flikker toch op Bakellende...ik zal geen moment om je rouwen als de kist om je heen sluit (is geen dreigement!). Ik heb nog nooit zo'n kerel gezien die zo'n megaubervette dikke plaat voor zijn hoofd heeft als harry Potter. Het is net wat XXLtje zegt, die mensen zijn niks gewend, alleen maar welzijn en een glas sherry later op de avond.

Net ook weer bij ons voor de sportschool...staat er een achterlijk k*tmarokkaan de weg te blokkeren met zijn gehuurde friendlycar autootje. Staat er een lesauto achter hem te toeteren of hij opzij wilt gaan. Stapt die gefrustreerde krullebol zijn auto uit en gaat tegen die lesmeneer tekeer alsof die zijn moeder zou hebben vermoord. Armzwaaiingen richting de lesmeneer zijn kant uit, spuugt een paar keer op de lesauto, schopt een keer tegen de band aan en stapt zo weer zijn gehuurde autootje in en blijft er gewoon staan.

Als je als lesmeneer de auto uit was gestapt en had je hem een knal op zijn smoelwerk verkocht dan is hij de gebeten hond. Meneer de lesmeneer reed dus maar achteruit om zodoende in een andere straat zijn weg te vervolgen. Kotsziek wordt je ervan. Maar van bakellende mogen we niet zo praten...neehee...meneertje wilt dat we dan buigen voor deze junkies.
 
Flikker toch op Bakellende...ik zal geen moment om je rouwen als de kist om je heen sluit (is geen dreigement!). Ik heb nog nooit zo'n kerel gezien die zo'n megaubervette dikke plaat voor zijn hoofd heeft als harry Potter. Het is net wat XXLtje zegt, die mensen zijn niks gewend, alleen maar welzijn en een glas sherry later op de avond.

Net ook weer bij ons voor de sportschool...staat er een achterlijk k*tmarokkaan de weg te blokkeren met zijn gehuurde friendlycar autootje. Staat er een lesauto achter hem te toeteren of hij opzij wilt gaan. Stapt die gefrustreerde krullebol zijn auto uit en gaat tegen die lesmeneer tekeer alsof die zijn moeder zou hebben vermoord. Armzwaaiingen richting de lesmeneer zijn kant uit, spuugt een paar keer op de lesauto, schopt een keer tegen de band aan en stapt zo weer zijn gehuurde autootje in en blijft er gewoon staan.

Als je als lesmeneer de auto uit was gestapt en had je hem een knal op zijn smoelwerk verkocht dan is hij de gebeten hond. Meneer de lesmeneer reed dus maar achteruit om zodoende in een andere straat zijn weg te vervolgen. Kotsziek wordt je ervan. Maar van bakellende mogen we niet zo praten...neehee...meneertje wilt dat we dan buigen voor deze junkies.

Idd.....
Of van die marokkanen die met z'n allen op een bankje naast de weg, fietsers liggen te terroriseren. Ze worden kwaad als je niet naar hun zin fietst of als je de verkeerde blik in je ogen hebt. En met een beetje pech komen ze je achterna met een scooter. Heb dat wel eens gezien, die kerel mocht een paar klappen incasseren :D.
Straks waren er hier een paar met een bal over de drukke straat aan het gooien :|, weliswaar een 30 km weg, maar dan nog.
 
Ik ben er serieus over aan het nadenken om VVD te gaan stemmen eigenlijk...

Iig een partij waarvan je weet dat er een tweetal gekken uit gefilterd is. :D
 
Ik ben er serieus over aan het nadenken om VVD te gaan stemmen eigenlijk...

Iig een partij waarvan je weet dat er een tweetal gekken uit gefilterd is. :D

:eek:

builderB gaat rechts stemmen?
 
Hoe groot kan die plaat voor hun kop zijn? Nederland zit op het goede spoor? Het gaat helemaal niet zo slecht met Nederland? Sorry hoor, maar als we zo doorgaan, is mijn financiele situatie niet meer te redden. Ik heb het gevoel alsof ik alleen maar meer en meer moet inleveren, niet alleen wat mijn geld betreft, maar ook mijn vrijheden en privacy.
Natuurlijk is niet alles kommer en kwel en hebben we het nog steeds goed in vergelijking met andere landen, maar om te zeggen dat het 'goed' gaat is wel heel vergezocht van de heren Bos en Balkenende. In een economisch gezonde situatie had ik meer geld in m'n portemonnee verwacht, meer koopkracht en een hoger gevoel van welvaart. Ipv daarvan loop ik nu achter met de huur en verwacht de Belastingdienst nog steeds een hoop geld van mij :(
 
Hoe groot kan die plaat voor hun kop zijn? Nederland zit op het goede spoor? Het gaat helemaal niet zo slecht met Nederland? Sorry hoor, maar als we zo doorgaan, is mijn financiele situatie niet meer te redden. Ik heb het gevoel alsof ik alleen maar meer en meer moet inleveren, niet alleen wat mijn geld betreft, maar ook mijn vrijheden en privacy.
Natuurlijk is niet alles kommer en kwel en hebben we het nog steeds goed in vergelijking met andere landen, maar om te zeggen dat het 'goed' gaat is wel heel vergezocht van de heren Bos en Balkenende. In een economisch gezonde situatie had ik meer geld in m'n portemonnee verwacht, meer koopkracht en een hoger gevoel van welvaart. Ipv daarvan loop ik nu achter met de huur en verwacht de Belastingdienst nog steeds een hoop geld van mij :(

No worries.

Na het zuur komt zoet.:o
 
No worries.

Na het zuur komt zoet.:o

Hahahaha, dat soort oneliners ben ik ook echt helemaal zat. De volgende politicus die met de zoveelste powerphrase komt mag echt in de Noordzee gegooid worden.
 
:eek:

builderB gaat rechts stemmen?
Niet dat de VVD echt rechts te noemen is. Maar vroeg of laat schuiven intelligente mensen toch meer op naar het centrum, alleen dwazen kiezen voor extremen en uitersten. Dan kom je denk ik al snel uit bij een seculiere en eerder gematigde partij als VVD.
 
Kanker komt je niet aanwaaien, de dubbelhartigheid van het Christendom wel.

We hebben een prima samenleving wat betreft de Nederlandse mentaliteit en opgebouwde systemen.

Maar het is logisch dat de doorsnee Nederlander niets pikt van een kabinet terwijl er in het land al zoveer rumoer is.

We krijgen Europa door de stront gedrukt. Waarvoor? De rechtse liberalen (CDA/VVD) bestrijden de integratie het hardst maar hebben zelf cultuur vermenging tot stand gebracht. Spreken over normen & waarden maar de grootste hufters met het grootste ego van hun achterban beginnen voor hun zelf, rotten op en laten anderen met de stinkende puinhoop achter.

Mijn Nederland = een Nederland met beperkte economische groei en achterblijvende bouw projecten en openstaande vacatures voor onder baantjes indien dat noodzaak is.

Maar mèt enkel zuivere Nederlanders met open gordijnen en ouderwetse volks buurten waar Johnie Jordaan heerst. 'Probleem wijken' bestaan uit botsingen met buren ruzies van Nederlandse begrippen. De politie lost dit keurig op want iedereen spreekt formeel Nederlands.

En nu flikken de liberalen het weer mensen! Polen en Oostblokkers stromen masaal ons land binnen om kapitalisten hun bouwprojecten te realiseren. Die, let wel, zelf over een paar jaar dik binnen zijn en oprotten naar Azie om daar echt zaken te doen.

En lost dat wat op in Polen en Oost-Europa zelf? Nee! Die halen hun werknemers uit Oesbekistan en zo schuif alles op. Want de geschonken EU fondsen wordt van gegeten en niet van gebouwd.

Jammer dat ik niet net na de Tweede Wereldoorlog ben geboren. M'n oma vertelde weleens over ruzietjes op straat, waar ouderen jongens kwajongens noemde en die dan zich schaamte voor hun daden. Ja, je ziet het, boeren jongens die niet uit de Sahara kwamen.
 
weer mooi gezegd hoor marky...als je inderdaad kijkt en luistert hoe het in de jaren 50 er aan toe ging...dan krijg je zowat heimwee, terwijl je die tijd niet eens hebt meegemaakt.
 
Back
Naar boven