Fitness Seller

Rhodos, here i come....vakantietopic!!!

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Ok de zomer staat weer voor de deur en de topics zullen wel openknallen met de info waar we heen, hoeveel we gaan nken en of net dat ene kuurtje winstrol je mannelijk genoeg maakt voor op het strand.

Dus laat ik dan maar beginnen. Ik ga eind september naar Rhodos hotel Dionysos. Waarom zo laat? Ik vind het heerlijk om iedereen nog even tot ziens te wensen als ze allemaal weer aan het nieuwe werkjaar zijn begonnen :D

http://neckermann.nl/vliegvakanties...ies/DetailPage.aspx?object=nvn_blank_52415a_s

Afijn, mijn vraag is...wie kent Rhodos en weet er mooie plekken waar ik zeker naartoe moet. wit zand, blauwe zee, uberachterlijk lekkere wijven (want vrouw is hoogzwanger dan en oog wilt ook wat) en vooral niet te vergeten....een goede sportschool. Want je denkt toch zeker niet dat ik 2 weken ga niksen daar.

Dus kom maar op met je ideeen.
 
Hahaha loser, gewoon 2 weken niet sporten of denk je dat je ooit op het podium komt. Ga je zeker ook geen bier drinken he en veel vreten whahaha kneusje.
 
:haha: Nu hoeft deze tenminste niet meer gepost te worden :roflol:
 
Niks ervan....ik blijf gewoon 2 weken lang doortrainen. Er is niks stimulerender dan een nieuwe sportschool in te lopen en ze allemaal daar even laten zien dat je geen reet aan de dumbbells hebt :P dat je loopt te schelden op al die technoGym apparaten omdat ze er zoveel katrollen erop hebben gehangen. Daarbij vind ik het gewoon leuk om te trainen.

En wat betreft drinken....ow jawel hoor...ik heb gewoon vakantie dus drink ik ook, ik ben alleen geen dooddrinker, dus het zal wel meevallen. En veel vreten doe ik ook maar wel gericht. Aangezien ze veel vlees in griekenland grillen zal het vet er wel niet vanaf druipen.

Kusje op je voorhuid XX
 
Neuken? Of wil je mijn prostaat eens melken?
 
Niks ervan....ik blijf gewoon 2 weken lang doortrainen. Er is niks stimulerender dan een nieuwe sportschool in te lopen en ze allemaal daar even laten zien dat je geen reet aan de dumbbells hebt :P dat je loopt te schelden op al die technoGym apparaten omdat ze er zoveel katrollen erop hebben gehangen. Daarbij vind ik het gewoon leuk om te trainen.

En wat betreft drinken....ow jawel hoor...ik heb gewoon vakantie dus drink ik ook, ik ben alleen geen dooddrinker, dus het zal wel meevallen. En veel vreten doe ik ook maar wel gericht. Aangezien ze veel vlees in griekenland grillen zal het vet er wel niet vanaf druipen.

Kusje op je voorhuid XX

Ben besneden
 
weekje kreta met een paar goede vrienden, zonder vriendinnetjes ;)

In september 2 weken Thailand met vriendin dan :D

Rhodos is top, waar zit je precies?
 
weekje kreta met een paar goede vrienden, zonder vriendinnetjes ;)

In september 2 weken Thailand met vriendin dan :D

Rhodos is top, waar zit je precies?

je kan beter naar kreta gaan met je vriendin en naar thailand met je maten.

suckie suckie voor een euro daar.

Of val je niet op buitenlanders?
 
je kan beter naar kreta gaan met je vriendin en naar thailand met je maten.

suckie suckie voor een euro daar.

Of val je niet op buitenlanders?

Schoenmaat groter dan 40 > ladyboy!:P
 
Goa boomfestival in Portugal

Nature One in Duitsland

Terug een weekje Ibiza, of mischien niet, ben er nog altijd niet uit
 
Goa boomfestival in Portugal

Nature One in Duitsland

Terug een weekje Ibiza, of mischien niet, ben er nog altijd niet uit

Goa wattuh? Is dat zo'n festival waarbij men de bomen knuffelt?

:scratch:
 
je kan beter naar kreta gaan met je vriendin en naar thailand met je maten.

suckie suckie voor een euro daar.

Of val je niet op buitenlanders?


haha ik val op scandinavische dames ;) , koh samui is toch wel iets waar je met een dame heen moet vind ik.
 
hey dames, ik zoek een sportschool in rhodos, geen ladyboy..

alhoewel...is ook wel geil eigenlijk...[Link niet meer beschikbaar]
 
Ok de zomer staat weer voor de deur en de topics zullen wel openknallen met de info waar we heen, hoeveel we gaan nken en of net dat ene kuurtje winstrol je mannelijk genoeg maakt voor op het strand.

Dus laat ik dan maar beginnen. Ik ga eind september naar Rhodos hotel Dionysos. Waarom zo laat? Ik vind het heerlijk om iedereen nog even tot ziens te wensen als ze allemaal weer aan het nieuwe werkjaar zijn begonnen :D

http://neckermann.nl/vliegvakanties...ies/DetailPage.aspx?object=nvn_blank_52415a_s

Afijn, mijn vraag is...wie kent Rhodos en weet er mooie plekken waar ik zeker naartoe moet. wit zand, blauwe zee, uberachterlijk lekkere wijven (want vrouw is hoogzwanger dan en oog wilt ook wat) en vooral niet te vergeten....een goede sportschool. Want je denkt toch zeker niet dat ik 2 weken ga niksen daar.

Dus kom maar op met je ideeen.


Rhodos is een prachtig eiland, paar jaar geleden ook eens geweest.
Griekenland op zich is gewoon heel mooi om op vakantie te gaan. Heb er ook al 2x Kreta, Corfu, Samos en Kos gedaan :p
Op Rhodos zaten we hier : http://neckermann.nl/vliegvakanties...}/pk_region>{r241}&fh_eds=ß&fh_refview=lister . Zeker een aanrader ^^ 5 meter van je bungalow had je de zee :cool:

Dit jaar ga ik met mn ma (en zus, en vrienden vd familie :rolleyes:) weekje naar Djerba (Tunisië) en 10 daagjes in september met maten ook ergens naartoe, weer een Middelandse Zee eilandje wrs, ideaal weertje. En wie weet nog eens voor de lol kamperen in juli met wat maten, wat moet je anders met 3 maanden vakantie...
:D
 
moah die ouwe stadjes zijn wel gaaf om langs te lopen.. er is een oud kasteel met prachtig uitzicht in zo'n stadje waar een echte filosoof heeft gewoon.. vond ik wel gaaf..!!
 
use a rubber
 
vorig jaar met me ex naar Rhodos geweest.
weinig gyms maar in mijn hotel Mitsis Grand had ik een goeie waar ik me ding kon doen en waar er ook supps, PH en AAs verkocht werden:D
 
Back
Naar boven