XXL Nutrition

Nieuws Moslims draaien door.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik mis Spiertje in deze pittige discussie..
 
Die Kwark001 heeft gewoon gelijk. Wat me opvalt bij links is dat ze meestal geen **** geven om religie maar wel staan te springen om die arme moslims in elk topic te verdedigen. Hoezo hypocriet? Of is het omdat een groot deel van die moslims allochtonen zijn en het in je bloed zit om deze arme, gediscrimineerde minderheid perse kost wat kost te willen verdedigen? Geef nou gvd voor één keer eens gewoon toe dat dit te ver gaat en dat ze stap voor stap dit land naar de klote aan het helpen zijn. Als je daar aan wil meewerken moet je vooral blijven verdedigen wat die radicale gekken allemaal eisen.
 
Die arme moslims verdedigen? Als je onderscheid ziet tussen extremisten en normale moslims ben je moslims aan het verdedigen?

Wat mij altijd opvalt van bepaalde personen is dat als een nuance wordt ingebracht je bijna altijd door die personen beschuldigd wordt van apolegetisch gedrag. Nee lekker krijsen over hoe slecht alle moslims zijn gaat de zaak verder helpen.

Die debielen die aanstoot nemen aan die schilderijen heb ik ook niks mee op maar tegelijkertijd is dat klaagrecht een uitvloeisel van de vrijheden die wij kennen in de Westerse maatschappij. Be carefull what you wish for als je die vrijheden wil gaan beperken. Ook al mogen van mij vandaag nog alle niet geintegreerde personen het land worden uitgezet.
 
Die Kwark001 heeft gewoon gelijk. Wat me opvalt bij links is dat ze meestal geen **** geven om religie maar wel staan te springen om die arme moslims in elk topic te verdedigen. Hoezo hypocriet? Of is het omdat een groot deel van die moslims allochtonen zijn en het in je bloed zit om deze arme, gediscrimineerde minderheid perse kost wat kost te willen verdedigen? Geef nou gvd voor één keer eens gewoon toe dat dit te ver gaat en dat ze stap voor stap dit land naar de klote aan het helpen zijn. Als je daar aan wil meewerken moet je vooral blijven verdedigen wat die radicale gekken allemaal eisen.

links verdedigt die moslims niet omwille v hun opinies, maar gewoon omdat ze die zien als potentiële kiezers, da's alles..
 
Het is simpelweg ook zo dat, als je je niet naar hun normen en waarden gedraagd het zal botsen, in begin zoals nu, later met geweld. We zien voorbeelden genoeg hoe het gaat in andere landen, we zullen maar lekker afwachten tot het hier hetzelfde is. Doe die stront uit uw ogen man
 
We zullen het zien binnen 10 jaar. Ik weet in ieder geval wel dat zo'n 7 a 8 jaar geleden Fortuyn al liep te kwelen dat het uit de hand ging lopen en buiten het lijstje van incidenten dat te verwachten viel lijkt het er toch niet echt op dat Nederland of welk West-Europees land ook wordt overlopen door die bloeddorstige moslims.

Zelfs in Engeland, waar de grootste groepen radicalen te vinden zijn, heb je meer moslims die zich verbonden voelen met het land waar ze nu verblijven dan dat ze hangen naar traditionele waarden uit uit hun thuisland. Maar vooral blijven poepen in de broek om een toekomstbeeld dat niet reeel is. Faalhazen.
 
Het loopt op sommige plaatsen ook flink uit de hand , dus wat dat betreft vind ik niet dat Fortuyn ongelijk had. Je hoort wel vaker dat het een tijd duurt alvorens een immigratiestroom volledig geïntergreerd is. Je hoort dan vaak dat het wel 25 jaar kan duren. Maar ik heb de indruk dat (niet alle) moslims hierop toch een uitzondering zijn. Het lijkt er eerder op dat wij ons aan het aanpassen zijn aan hen.
 
We zullen het zien binnen 10 jaar. Ik weet in ieder geval wel dat zo'n 7 a 8 jaar geleden Fortuyn al liep te kwelen dat het uit de hand ging lopen en buiten het lijstje van incidenten dat te verwachten viel lijkt het er toch niet echt op dat Nederland of welk West-Europees land ook wordt overlopen door die bloeddorstige moslims.

Zelfs in Engeland, waar de grootste groepen radicalen te vinden zijn, heb je meer moslims die zich verbonden voelen met het land waar ze nu verblijven dan dat ze hangen naar traditionele waarden uit uit hun thuisland. Maar vooral blijven poepen in de broek om een toekomstbeeld dat niet reeel is. Faalhazen.

In welk land is ook alweer een bus ontfloft? ow, juist ja, was een incident dat te verwachten was. Ik poep helemaal niet in men broek en hoop dat jij gelijk hebt, maar ik heb er sterk men twijfels over. Eens zien hoe snel ze zich weer verbonden voelen met hun thuislandje als er iets aan de hand is.
 
Op sommige plaatsen is nog niet overal en ook geen teken dat 'we' overlopen worden. Integratie gaat waar dan ook gepaard met groeistuipen. Ook al werkt een falend integratiebeleid ook niet echt mee, althans in Nederland zeker niet. Als je geen duidelijkheid biedt qua opleidingen en mogelijkheden tot integratie op het gebied van taal en maatschappelijke kennis creeer je vanzelf weer een groep die voor een gedeelte niet meedoet.

Integratie is een inspanningsverplichting van de nieuwkomer maar dan moet er wel een leidraad zijn wat de te volgen stappen zijn om te voldoen aan de geldende eisen. Die leidraad heeft buiten een korte periode eind jaren 90, begin deze eeuw eigenlijk amper bestaan.
 
In welk land is ook alweer een bus ontfloft? ow, juist ja, was een incident dat te verwachten was. Ik poep helemaal niet in men broek en hoop dat jij gelijk hebt, maar ik heb er sterk men twijfels over. Eens zien hoe snel ze zich weer verbonden voelen met hun thuislandje als er iets aan de hand is.

Oh nu gaan we aanslagen zien als trend. Wanneer was die laatste aanslag ook alweer? De meeste aanslagen worden dan ook nog eens gepleegd door figuren die amper of niet gesetteld zijn in het land waar ze de aanslag pleegden. Dat zijn geen doorsnee migranten overwegend. Ook al ging het in Engeland dan wel om ingezetenen die er al vrij lang woonden is terrorisme vaak voorbehouden aan personen die migreren om een vijandig land te destabliseren.
 
We zullen het zien binnen 10 jaar. Ik weet in ieder geval wel dat zo'n 7 a 8 jaar geleden Fortuyn al liep te kwelen dat het uit de hand ging lopen en buiten het lijstje van incidenten dat te verwachten viel lijkt het er toch niet echt op dat Nederland of welk West-Europees land ook wordt overlopen door die bloeddorstige moslims.

Theo van Gogh was misschien een incident, maar zodra je publiekelijk je mening geeft over moslims, en deze is niet positief, mag je voor je leven vrezen.

Waarom wordt Wilders permanent beveiligd? Ik vind dat niet normaal in een ''vrij'' land.
 
Altijd beter dan Kwark001 die op GeensT post. Je was nog een stukje vergeten van zijn reactie :



[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb express dat stukje niet meegenomen, omdat ik het met bepaalde woorden niet eens ben.
 
Oh nu gaan we aanslagen zien als trend. Wanneer was die laatste aanslag ook alweer? De meeste aanslagen worden dan ook nog eens gepleegd door figuren die amper of niet gesetteld zijn in het land waar ze de aanslag pleegden. Dat zijn geen doorsnee migranten overwegend. Ook al ging het in Engeland dan wel om ingezetenen die er al vrij lang woonden is terrorisme vaak voorbehouden aan personen die migreren om een vijandig land te destabliseren.

Zeker niet als trend, maar het zomaar vergeten ook niet. De rest heb je zeker gelijk in. Maar er komt een dag dat het hun goed gaat lukken om ons te destabiliseren en gewoon zien voor welke kant ze dan gaan kiezen
 
Theo van Gogh was misschien een incident, maar zodra je publiekelijk je mening geeft over moslims, en deze is niet positief, mag je voor je leven vrezen.

Waarom wordt Wilders permanent beveiligd? Ik vind dat niet normaal in een ''vrij'' land.

Dat is ook niet normaal maar het is ook niet normaal als er een beeld ontstaat dat iedere moslim een potentiele bedreiging is voor de vrijheden die wij gewend zijn in het Westen.

Extremisten hebben helaas de kracht om een heel land of continent te gijzelen. Dat ga je niet voorkomen als je geen enkele moslim meer binnenlaat.

Maar goed klaarblijkelijk is de nuance al tig jaar geleden verloren gegaan en is inmiddels het publieke debat gegijzeld door kampen die in alle opzichten er extreme denkbeelden op nahouden. Ik weiger te wijken voor extremisme of angstgevoelens die geen grond hebben.
 
Zeker niet als trend, maar het zomaar vergeten ook niet. De rest heb je zeker gelijk in. Maar er komt een dag dat het hun goed gaat lukken om ons te destabiliseren en gewoon zien voor welke kant ze dan gaan kiezen

Die dag gaat nooit komen of je moet geloven in een vorm van revolutie die zijn weega niet kent. Zelfs al zou een moslimpartij 10 of 20% van de stemmen halen dan nog blijft het een marginale groep die politiek gezien geen reet klaar maakt. Ik denk dat de verdeling van de autochtone groep over bepaalde kwesties een grotere bedreiging vormt voor onze democratie dan een eventuele opkomst van een moslimpartij. Moslimpartijen zijn niet echt populair in Europa daar waar partijen die verdeling en polarisatie prediken in opkomst zijn.
 
Ajaan Hirshi Ali
Theo van gogh
De kunstenares die foto's maakte van moslims en aftekende als mohammed
Geert Wilders

Ik noem het geen incidenten meer als je in een land als NL wat bekend stond als tolerant, niet meer je ding kan zeggen zonder doodsbedreigingen te ontvangen of erger, je strot doorgesneden wordt. mensen die een moskee tegen willen houden worden bedreigd. Sommige spelen onder een hoedje met een moslimorganisatie om zodoende geld los gepeuterd te krijgen van de gemeente om alsnog die moskee te laten komen.

Er spelen zich dingen af in ons land die volledig te wijten zijn aan tolerantie naar een bepaalde groep toe om maar geen heibel ermee te krijgen. Dat strookt niet.
 
Onlangs marokaanse bende opgerold die in belgië, brussel gebouwen wou opblazen, **** die zandnegers tbh. Allemaal leuk en wel dat je onderscheid maakt tussen extremisten en gematigde gelovigen maar het is wel een reëel gevaar in onze maatschappij. Allerlei stomme voorvallen als dit duwen mensen alsmaar meer in een rechts gedachtengoed wat alles behalve goed is maarja.

Er is geen simpele oplossing voor dit probleem tenzij het totaal verbannen van religie in alles wat macht heeft, dus ook geen christenen of joodse shit. Zou ideaal zijn. Geloof is iets persoonlijks, hou het dan zo. Voor mij zouden er straffen mogen staan op het proberen converteren van mensen naar een religie. Achterlijke kinderverhaaltjes
 
Als ik morgen een groepje vegetariers optrommel en daarmee constant bedreigingen ga uiten richting personen die me niet welgezind zijn kan ik ook het beeld geven dat alle vegetariers niet sporen. Maar goed misschien bestaat dat beeld al. Toen Volkert van der Graaf zijn schoten had gelost op Pim Fortuyn werd ook vaak genoeg op een semi-grappige wijze de groep vegetariers en veganisten neergezet als een stel potentiele moordenaars.

Radicalen bedreigen onze vrijheden alleen is niet iedere moslim een radicaal. Maar blijkbaar dringt dat nooit door en in het hoofd van sommigen bestaat 'De moslim' gewoon. Fritz Hippler kom er maar in.
 
Dat is ook niet normaal maar het is ook niet normaal als er een beeld ontstaat dat iedere moslim een potentiele bedreiging is voor de vrijheden die wij gewend zijn in het Westen.

Extremisten hebben helaas de kracht om een heel land of continent te gijzelen. Dat ga je niet voorkomen als je geen enkele moslim meer binnenlaat.

Maar goed klaarblijkelijk is de nuance al tig jaar geleden verloren gegaan en is inmiddels het publieke debat gegijzeld door kampen die in alle opzichten er extreme denkbeelden op nahouden. Ik weiger te wijken voor extremisme of angstgevoelens die geen grond hebben.

Zodra je iets verkeerds in de media zegt over moslims, heb je gezeik. Misschien is het dan een klein groepje extremisten die er voor zorgt, maar het zijn geen incidenten.
 
Tja wat is radicaal? Sommige eisen komen van 99% van de moslims. Denken we maar aan de hoofddoek aan loket, de burka in het zwembad, de grote moskeeën die de skyline veranderen, en ook dit gevalletje van afkeer voor vrouwelijk bloot in de kunst zal wel eerder van een 'gematigde' moslim komen. Als ik aan radicale moslims denk , dan denk ik eerder aan personen die oproepen tot haat, het afwijzen van de Westerse samenleving en het plannen van aanslagen.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven