Fitness Seller

Baan aannemen of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Yo guys,

Ik ben zoals jullie misschien weten net klaar met mijn studie CE (commerciële economie) en ik ben nu een beetje aan het bekijken wat ik wil gaan doen. Ik ben door een uitzendbureau benaderd voor een baan. 2 gesprekken gehad en ze willen mij hebben. Ik wil niet teveel uitwijden over wat het is want stel je voor dat iemand meeleest van het bedrijf :p maar het is niet helemaal mijn ding maar waarschijnlijk wel een goede basis om mee te beginnen om uiteindelijk door te groeien als accountmanager (intern of extern). Het is vrij cijfergericht terwijl ik meer een buitendienstfunctie ambieer. Maar om mee te beginnen een solide basis. Ik ga 2200 euro bruto per periode verdienen. Dat is zo'n 2380 bruto per maand. Op zich niet heel slecht als starter toch? Wat zal ik doen? Gewoon aanpakken en dan verder blijven kijken of verder blijven zoeken? En wat vinden jullie van het salaris? Is het wat of te weinig?
 
Laatst bewerkt:
Wat knap. Jij krijgt netto meer dan je bruto.
 
Hoe lang zie je jezelf daar zitten? hoe lang zit je er aan vast? Heeft het ECHT nut voor later? enz enz..
 
uitzendbureau = af te raden.
 
is dat een hbo opleiding die je gedaan hebt? zoja vind ik dat loon maar mager.
 
mager loon?? hij is starter! Mooi salaris voor een starter hoor. Ik denk dat sommigen een beetje in een fantasiewereld leven, wanneer ze denken dat je na een goede opleiding meteen een mega salaris krijgt.
 
Ik zou idd ook nooit voor een uitzendbureau gaan werken. Alleen al het idee dat zij meer voor jouw werkzaamheden krijgen dan jezelf.
 
Lijkt me een mooi loon als starter, hier in de CH zou je als starter ook niet heel veel meer krijgen :thumb:
aannemen - ervaringopdoen - na een tijdje weer van baan wisselen - meer geld verlangen - nog meer ervaringopdoen - weer van baan wisselen - weer meer geld - weer van baan wisselen - weer meer geld - ervaringopdoen enzovoorts, tot je van gekkigheid niet meer weet wat je met je poet zou moeten doen :D .........
 
mooi loon voor een starter. Niks mis mee.

Als het ook ngo leuk op je CV staat zou ik het dus wel doen. Maar je moet wel plezier hebben natuurlijk!
 
mager loon?? hij is starter! Mooi salaris voor een starter hoor. Ik denk dat sommigen een beetje in een fantasiewereld leven, wanneer ze denken dat je na een goede opleiding meteen een mega salaris krijgt.

idd die studiebollen moeten zich eerst even bewijzen op de markt -> dan komt de poen (of niet )
 
Je loon is zeker niks mis mee.

Ik denk dat je functie altijd wel saai en minder leuk kan beginnen. Zoals je zelf ook al aangeeft zul je er snel uit groeien.

Ik heb verder geen ervaring met uitzendbureau werk, dus geen idee of het af te raden is.
 
Als CE er begin je meestal met 1600 netto (naar horen zeggen). Ik ben nu ook aan het afstuderen, en mijn plan is rustig te zoeken naar een baan die bij me past met leuke doorgroeimogelijkheden. Liever nu minder verdienen, maar wel een ladder hebben om op te klimmen!

Trekt het je niet, zou ik het niet doen!
 
Ik zou idd ook nooit voor een uitzendbureau gaan werken. Alleen al het idee dat zij meer voor jouw werkzaamheden krijgen dan jezelf.

Er werken er 2 via dat uitzendbureau en hebben inmiddels een vast contract gekregen.
 
Ik ben 21 jaar geleden ook voor Randstad begonnen, mij 1ste vaste baan toen der tijd was dankzij een uitzendbüro-
 
Het is een solide basis om verder te groeien als account manager. De functie is best pittig en is minimaal HBO niveau.
 
Als CE er begin je meestal met 1600 netto (naar horen zeggen). Ik ben nu ook aan het afstuderen, en mijn plan is rustig te zoeken naar een baan die bij me past met leuke doorgroeimogelijkheden. Liever nu minder verdienen, maar wel een ladder hebben om op te klimmen!

Trekt het je niet, zou ik het niet doen!

Het is gelukkig wel een functie waarin je goed kan doorgroeien mits je goed werk aflevert natuurlijk. Maar omgerekend is het dus 1600 ongeveer netto dus marktconform.
 
Ik denk dat ik het gewoon doe. Is het niets en trek ik het niet dan ben ik gewoon binnen een paar maanden weer weg. Ik ga er gewoon voor en misschien valt het allemaal wel mee.
 
Het is gelukkig wel een functie waarin je goed kan doorgroeien mits je goed werk aflevert natuurlijk. Maar omgerekend is het dus 1600 ongeveer netto dus marktconform.

Je moet doen wat je leuk vind, in dat geval. Ik neem aan dat dat niet het enige aanbod is?
 
Back
Naar boven