AndroidHealthClinic

het grote "post hier een foto van je vriendin" topic.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze had eerder altijd een sugababes volgens mij die roxy.
Stond iid wel in mijn budy lijst.
 
Ben benieuwd naar het totaalplaatje! Ziet er zo niet slecht uit.


Mja lol... heb nog wel wat meer maar me ballen worden er al afgehakt als ze dit op de één of andere manier ziet :D
 
Mja lol... heb nog wel wat meer maar me ballen worden er al afgehakt als ze dit op de één of andere manier ziet :D

Ik ontvang graag prive berichten, en zal deze discreet behandelen!
 
Nog niet zo heel erg lang. Maandje of 2 serieus nu...

Volgens mij is dit tevens een antwoord op je andere vraag;)


blijkbaar ken je het dus en erg netjes wat het jou heeft opgeleverd:). ik ben er nog steeds mee bezig.
 
blijkbaar ken je het dus en erg netjes wat het jou heeft opgeleverd:). ik ben er nog steeds mee bezig.

Nou, het komt natuurlijk niet alleen daardoor. Maar in sommige situaties is het handig, want je herkent dingen. Daardoor handel je precies juist;) En snap je alles beter, haha
 
Nou, het komt natuurlijk niet alleen daardoor. Maar in sommige situaties is het handig, want je herkent dingen. Daardoor handel je precies juist;) En snap je alles beter, haha


ik snap helemaal wat je bedoelt. als ik soms terug op hoe ik vroeger op situaties heb gehandelt, kan mij echt voor mijn kop slaan hehe:D

ik ben er trouwens nog lang niet hoor, daar niet van:)
 
Ik ontvang graag prive berichten, en zal deze discreet behandelen!












Komt je bekend voor?:p:D

Nou, nee, niet zozeer. Maar mijn verhaal mbt pikante fotos heb ik hier al eens ergens beschreven. Gevolg is dat ik ze niet meer maak, en als ik ze ontvang ga ik ze zeker niet aan iemand laten zien.
 
Hoe doen jullie die pics hotlinke? ik krijg nu weer kruisjes ipv de foto
 
ik snap helemaal wat je bedoelt. als ik soms terug op hoe ik vroeger op situaties heb gehandelt, kan mij echt voor mijn kop slaan hehe:D

ik ben er trouwens nog lang niet hoor, daar niet van:)

Trouwens, het boek van Bad Boy is veel handiger, en effectiever. Maar dat werkt vooral voor het type bad boy. De andere werkt wel voor iedereen.
 
ik post alleen ff 2 exen en niet mijn huidige vriendin vanwege privacy redenen

1)



2)

xdijbp.jpg


de linker hier dus

4u6vpy.jpg
 
Ziet er ook leuk uit, kazama
 
Whahaha die 3e foto. De blonde meisje naast jouw ex. Die zat op mijn mbo. :roflol:
 
Ziet er ook leuk uit, kazama

ach ja, jij kan trouwens ook niet klagen :p

ik zit btw nu al een jaar en 2 maanden in een relatie met mijn huidige meisje. Eigelijk best wel lang als je erover na denkt
 
Haha 50% hebben gewoon een foto geplukt van een (erotiek)site of my space, vooral die van sava en kazamafury. Mij houd je niet voor de gek keyboardhelden :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven