XXL Nutrition

Soort schimmel op tong? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sedinal

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2007
Berichten
40
Waardering
0
Hey mensen!

Ik heb nu al een vrij lange tijd last van een soort plekken op men tong.
na enkele dagen verdwijnen ze maar dan na verloop van tijd heb ik ze weer.. het is precies iets dat men tong wegvreet... soms doet het pijn of lastig andere keren dan weer niet..
weten jullie soms wat het is?

Hier is een foto ter verduidelijking... [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Tijd voor een echt k*tje ipv dat opblaasding te bffen?
 
neem je veel vitamine c? Daar kan je aftjes van krijgen zegt men apo. Of supplementen met zure smaak of waar zuur inzit?
 
Nee niets van dat...tis wel bizar, ze worden ook groter of er komen gwn plekjes bij op een ander stuk van de tong...
 
Het kan een vitamine gebrek zijn...maar dat weet je dokter het beste neem ik aan
 
Als het pijn doet moet je hierna laten kijken. Niet te lang wachten.. gewoon je huisarts bellen..
 
Idd naar de huisarts aan voor zekerheid.
Het kan ook plantiac zijn. Als je er nix aan oet heb je geen tong meer over een tijdje en vallen je tanden eruit
 
Plantiac? google zegt er niks over..in die zin...het zou een drankje zijn
 
ik heb het weleens als ik ziek ben,

doet enorm veel pijn maar is binnen een week weer over.
 
Plantiac? google zegt er niks over..in die zin...het zou een drankje zijn

Was als geintje bedoeld. Bedacht ik terplekke :D
Als ik hem was zou ik gewoon ff langs de dokter gaan
Denk iets van vitamine gebrek of juist te veel van een bepaalde soort
 
Kap ff met die onzin posts hier. Die jongen wil geholpen worden...

OT: Zoals eerder gepost door andere leden; ga naar de dokter :)
 
Oright, will do! Toch bedankt guys!
 

Nee niet schijnheil, ook jij moet je grenzen eens leren kennen. En ik bedoel dit niet kwaadaardig. Het is altijd makkelijk om "grappig" te gaan doen in een topic met iemands probleem, maar die jongen zit daar misschien wel heel erg mee.

Zoals ik je nu al langer ken ga je waarschijnlijk weer heel achterlijk hier op reageren, alvast gefeliciteerd met je volgende domme opmerking.
 
Nee niet schijnheil, ook jij moet je grenzen eens leren kennen. En ik bedoel dit niet kwaadaardig. Het is altijd makkelijk om "grappig" te gaan doen in een topic met iemands probleem, maar die jongen zit daar misschien wel heel erg mee.

Zoals ik je nu al langer ken ga je waarschijnlijk weer heel achterlijk hier op reageren, alvast gefeliciteerd met je volgende domme opmerking.

Sterf! http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/rhodos-here-i-come-vakantietopic-166305/#post2870311
 
Misschien komt het door te baffen...
 
Hahaha je hebt gewoon je tong een beetje verbrand..
 
ik kende ook iemand die ooit een soort van bultje op zijn tong had gekregen, door vitamine gebrek, dus volgens mij komt dit ook daardoor.
 
Back
Naar boven