XXL Nutrition

i have a dream......and i'm going to work it out. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo beestjes en beesten,

ik neem aan dat de meeste van jullie dromen hebben wat bb'ing betreft. denk jij dat je je droom uit kan laten komen, heb je potentie zit het wat de motivatie betreft goed.

mijn droom is toch wel aardig groot te worden, beetje de size van steeve reeves alleen dan met wat meer dikte en ietsjes meer massa.

of het uit gaat komen weet ik nog niet, ik heb er alles voor over, ook de spuit(die er zoiezo in zal moeten).

pas nadat ik een kuurtje heb gedaan kan ik zeggen of het allemaal uit gaat komen. het hangt er allemaal een beetje van af hoe ik ga reageren op AAS.
mijn naturel fysiek is wel oke, ook denk ik dat er nog flink wat uit te halen valt.


nu jullie, ben benieuwd.....
 
natural proberen naar de 90kg naturel te klimmen ben 1.78 en dan verder de benodigheden tot 95/90kg droog te zijn.

fysiek een beetje qua sagi kalev , maar zonder zn gay look.

maar vergis je niet dat al die buffe gasten bridgen heb je dat er ook voor over?
 
Ik ben begonnen met bb omdat ik blij was met mijn fysiek en dit niet wil verbeteren. Gelukkig word ik al wat ouder en krijg ik een lekker buikje dus de massa komt wel. Mijn droom is dat het een hele mooi ronde buik wordt. Maar mijn bulk en slecht workouts verwezenlijken mijn droom als in een droom.

Jij succes met jou ideaal!
 
bridgen wil ik NOG niet over nadenken. ik hoop dat ik extreem goed op AAS reageer en dat het behouden van de gewonnen massa me ook goed afgaat.

nu eerst maar eens de spuit erin, daarna gaan we verder kijken.
 
heb eigenlijk niet echt doelen meer, wil gewoon groeien. heb m'n meeste groei wel gehad, doe het nu gewoon rustig aan en geniet lekker van het leven.
 
Nou, die doelen zijn niet zo gemakkelijk. Zo een figuur zie ik natuurlijk ook wel zitten als Reeves, maar is niet velen gegeven. Ondertussen vind ik het al goed dat ik er sportiever, gespierder uitzie dan de gemiddelde man. En vooral, ik heb plezier aan het trainen!
 
Ik heb mijn doel altijd gezet op 100 kilo op ongeveer 10% en 45 cm armen op lengte 1m86. Tot over een jaar of 7!
 
Mijn doel is om een gewicht van 85-90kg met 8%bf te hebben(lengte 1,78m) Ben nog maar sinds maart dit jaar bezig. Maar weet dat het met mijn motivatie wel goed zit. Denk ook wel dat ik dit naturel ga halen.
En desnoods wil ik wel wat gebruiken, maar dit zal een redmiddel zijn:p Denk niet dat het nodig zal zijn. Wil eigenlijk wel naturel blijven.
 
Ik heb mijn doel altijd gezet op 100 kilo op ongeveer 10% en 45 cm armen op lengte 1m86. Tot over een jaar of 7!

goed doel vind ik :thumb: is ook mijn doel :D

Vind ik goed dat je er 7 jaar voor uittrekt, met een beetje doorzettings vermogen kwa voeding en training, kan je dit zelfs naturel bereiken
 
doel= wedstrijden draaien, gaan werken, samenwonen, huisje, ... en als het allemaal nog kan eindigen in schoonheid met >100kg aan <10% vet% :d
het is een jarenplan :d
 
mijn doe is naturel 95kg bij 1.83
en als ik daar ben dan ga ik wel zien of er een spuit ingaat, ik sluit het in ieder geval zeker niet uit...licht een beetje aan hoe tevreden ik dan met mezelf ben
einddoel met spuiten is toch zo'n 125kg bij 13% of lager

ik word alleen een beetje gestoord van al die kleine blessures die om de paar maanden om de hoek komen kijken, hoe gaan jullie daarmee om?

o ja qua motivatie zit het zeker goed bij mij, ik ben een alles of niets persoon, heb zeer weinig interesses maar als iets me grijpt dan ben ik er ook gelijk van in de ban, krachtsport heeft me gegrepen
 
mijn doel is zo'n 90 kilo op 10 procent maar da duurt nog wel een paar jaartjes.
 
Naturel mijn limiet bereiken. Daarna één kuurtje per jaar
 
Mijn droom is om uiteindelijk wedstrijden te draaien.
Hiervoor zou ik alles voor over hebben, middelen ook (doe ik al).
Ik wil gewoon zo groot mogelijk nu worden. En later als ik oud ben kan ik terugkijken op een leven waar ik heb genoten.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn doel,hier heb ik alles voor over.
 
als ik trouwens acne zou krijgen van AAS dan stop ik direkt, daar kan ik niet mee leven :)
 
Motivitie is er al discipline wat minder.. (heb ik uit mezelf) Maar heb geen last meer van knieen etc etc dus ben weer goed gaan trainen. Doel is toch zeker 100 110 met 7-10% @ 1.89. Daarna kijken we weer verder.
 
Mijn doel is om volgend jaar rond deze tijd naturel een 100-105 kilo te wegen @ 10%vet . Vervolgens ram ik er een dikke spuit in:P en ga ik voor de 110-115@ 8%:D:D
 
Back
Naar boven