AndroidHealthClinic

Aflevering HUMAN STEROIDS op National Geographic Channel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Winner

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
1.024
Waardering
2
Iemand dit gezien?
Sta je wel ff versteld van.
 
Alle bijwerkingen, éne sprak de andere wel tegen!
Dat verantwoord gebruik wel géén probleem mag opleveren, maar dan kwam de andere af met studies over levertumors, hersentumors, niertumors, allemaal te wijten aan steroids!
Michalik (ofzoiets) had beroertes gehad, levertumors, galblaas probs, allemaal te wijten aan het langdurig gebruik van steroids!
 
Deze heb ik wel gezien volgens mij

op internet.
 
die steve michalik is full of shit.
 
Krijg zin om nog eens 4ml erin te rossen
 
die steve michalik is full of shit.
Ja? Leek me een geloofwaardige reportage.
Ook een aar gasten die rond hun 30/40 het loodje legden te wijten aan hartziekten, de aders die véél rapper verkalkten, véél rapper dichtslibten.
Ook een gast die aan de anabolen zat, abrupt mee gestopt, depressie, en uiteindelijk zelfmoord, gast van 17/18j !:eek:
 
Vond het super tof om te zien. En je gaat je idd afvragen hoe het mogelijk is dat die toppers nog best oud worden.
 
jaja leuk..... iemand mischien een link of de tijd van de herhaling:P
 
Waarom komt iedereen achteraf met "ik heb dit gezien" "ik heb dat gezien" post dit eens voordat het begint!!!
 
deze documantaire komt weer om

2:00

jammer dat ik naar school moet
 
Die docu is al een tijdje geleden gepost en zit vol beginnerfouten.
 
ehhh ik had het vorige week al verteld
jammer :D

Waarom komt iedereen achteraf met "ik heb dit gezien" "ik heb dat gezien" post dit eens voordat het begint!!!
 

dat alle steroiden synthetische vormen zijn van testosteron.
Dat alle steroiden het testosteronpeil in het lichaam omhoog brengen.


Nog een hele hoop andere die ik ergens in een vorig topic heb gepost. De doktors zelf hebben er wel kaas van gegeten, luister daar vooral goed naar, maar de producers van de documentaire zitte vol vooroordelen en onwetendheid, en hebben hun research niet gedaan over wat de dokters "echt" zeggen.

Kijk maar naar de tunes die wordt afgespeeld wanneer er steroiden in beeld komen of wanneer er gewoon een B-12 prik gegeven wordt. *dramatic tune! dundunDUUUUUUUUUN*.
 
allemaal heel stoer reageren op de negatieve bijwerkingen v AAS
maar wil jullie wel es zien dan als jullie daadwerkelijk slachtoffer worden v 1 van die bijwerkingen, es zien of jullie dan nog altijd zo'n grote bek opzetten..
(tis wetenschappelijk aangetoond dat reeds aanwezige tumoren in het lichaam tot 20 keer sneller kunnen groeien door AASgebruik)
 
Had em ook al eens gezien. Viel nog best mee qua vooroordelen.
 
Back
Naar boven