Fitness Seller

Tips voor examen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:

dat meisje heeft nog niet gereageerd?
 
lagere testlevel?? Man, als ik nu gecontroleerd wordt ben ik een rondlopend testo monster volgens necedo.
 
even geen vrouwen makker, gewoon doen wat akira zegt, paar koppen koffie als je last hebt van je concentratie of vermoeidheid, geen drugs..kan je duf worden
 
Maar ik lust geen koffie? Red bull dan? traytje ofzo?
 
Ja pak wat red bull, maak het nog schappelijk qua uur, ga dus niet te laat slapen. Zorg dat je zeker nog 6-7 uur slaap hebt, anders heeft je inspanning alleen maar omgekeerd gewerkt.
 
Uitgerust zijn is belangrijk... En 's ochtends nog leren heeft geen zin meer :)
 
Ik hoef pas half 11 weg te gaan...moet naar Eindhoven en daar is het uberk*t parkeren :(

Zal wel weer schelden worden onder het rijden haha...
 
Hem gewoon een keer of 5 door je vuist laten razen kerel.;)
 
Zou toch heerlijk zijn als je iemand zo op zijn smoelwerk kon rossen omdat hij telang links rijdt? Maar nee, nsb nederland rijdt er ook, dus ben je altijd wel de lul.
 
Zou toch heerlijk zijn als je iemand zo op zijn smoelwerk kon rossen omdat hij telang links rijdt? Maar nee, nsb nederland rijdt er ook, dus ben je altijd wel de lul.

Lijkt mij heerlijk. :D
 
Zweeft al 2000iu van in mijn lichaam...
 
lol....hehe...

Microsoft certified System engineer ofzoiets...weet ik veel...

Als je dat al niet weet, dan vrees ik infeite al voor je examen hoeveel je ook slikt! Hehe nene, het ga je goed morgen, je hebt alles gedaan wat je kon :D
 
Om de 5 bladzijden rukken, heeft me vroeger veel geholpen...
 
Om de 5 bladzijden rukken, heeft me vroeger veel geholpen...

Ik doe het nu om de 2 bladzijdes, maar ik hem meer het idee dat het me tijd kost dan dat het me helpt :(
 
Ik doe het nu om de 2 bladzijdes, maar ik hem meer het idee dat het me tijd kost dan dat het me helpt :(

:) Mja maar je kan je niet heel de dag afrukken want dan staat je knetter zo scheef als een moslim met een drankprobleem...

DUS stel een doel vast voordat je gaat leren, en als je klaar ben, dan mag je eens goed aan je schaffelaar snokken...:D
 
:) Mja maar je kan je niet heel de dag afrukken want dan staat je knetter zo scheef als een moslim met een drankprobleem...

DUS stel een doel vast voordat je gaat leren, en als je klaar ben, dan mag je eens goed aan je schaffelaar snokken...:D

:roflol:
 
Kijken of al dat rukken geholpen heeft. Let us know.
 
Back
Naar boven