AndroidHealthClinic

The sounds of beresteyn

Bezoekers in dit topic

Het enige filmpje waar je mij zit liften maken jullie meer lawaai dan ik ;)
 
WTF, dank je Matthieu. Is er zaterdag nog training?:D

Graag gedaan Gijs ;)

Ik ben er a.s. zaterdag niet (ivm toetsen en wat andere bezigheden).. Wel volgende week gewoon. Hopelijk is het dan goed weer en kunnen we weer eens met de yoke en car circle naar buiten.
 
Hahahahaha ja echt super! Maar er word daar ook echt gegild en geschreeuwd alsof er mensen gemarteld worden! Door zichzelf dan :D
 
Volgens mij ben ik de enige die normaal is van de mensen die daar lopen :D
 
Super mooi filmpje!! Hahah die stone van gijs...
 
Volgens mij ben ik de enige die normaal is van de mensen die daar lopen :D

als normaal zijn blessures hebben inhoud, dan ben je inderdaad de enige die altijd normaal is :D
 
Wat voor gebouw is dat? Het lijkt wel een oude school ofzo? Hoe kom je aan zoiets? En hoe werkt het, leggen jullie dan allemaal geld samen voor de huur?
 
als normaal zijn blessures hebben inhoud, dan ben je inderdaad de enige die altijd normaal is :D


Pfff Untermenschen.....

Wat voor gebouw is dat? Het lijkt wel een oude school ofzo? Hoe kom je aan zoiets? En hoe werkt het, leggen jullie dan allemaal geld samen voor de huur?

Volgens mij is het een oud hotel of restaurant.... JP (ironsport) die trainde daar al een tijdje en heeft toen op het forum gevraagd of mensen interesse hadden om te komen. Elke keer als je gaat trainen betaal je 5 euro "abbogeld", we hebben een jaarcontract moeten tekenen en gratis sauna zit erbij. :D
 
Pfff Untermenschen.....



Volgens mij is het een oud hotel of restaurant.... JP (ironsport) die trainde daar al een tijdje en heeft toen op het forum gevraagd of mensen interesse hadden om te komen. Elke keer als je gaat trainen betaal je 5 euro "abbogeld", we hebben een jaarcontract moeten tekenen en gratis sauna zit erbij. :D

You wish!
 
Pfff Untermenschen.....



Volgens mij is het een oud hotel of restaurant.... JP (ironsport) die trainde daar al een tijdje en heeft toen op het forum gevraagd of mensen interesse hadden om te komen. Elke keer als je gaat trainen betaal je 5 euro "abbogeld", we hebben een jaarcontract moeten tekenen en gratis sauna zit erbij. :D


Untermenschen uber alles!!!! :D

Je vergeet trouwens de uitgebreide en extreem luxe relaxruimte met massagestoelen (met Thaise masseuse!) en zonnebank te vermelden.
 
volgens mij was het vroeger een gekken huis, en heel oud gekken huis
 
hahahha vet filmpje :roflol:
 
Er zijn vroeger priesters ofzo opgeleid. Een soort internaat was het dus..

Google maar eens op beresteyn.
 
Back
Naar boven