MuscleMeat

Wat doe jij dit weekend? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Club V is echt een pauperzooitje.
 
V is voor voro meisjes van 15 en mannen van 30+
 
V is voor voro meisjes van 15 en mannen van 30+


:D Dan ga ik er dus niet heen. Thanx voor de info. Zou zonde zijn van mijn avond.
 
ik ga morgen naar BB-wedstrijd v/d NCOBB in Herinnes nabij Doornik
 
Naast een maaltijd of 24, heb ik twee feestjes die ik niet kan missen, een bbq waar ik totaal geen zin in heb en dan heb ik het geeneens over Zaterdag. 's Ochtends eerst trainen, daarna direct met ''Xlarge'' richting het centrum om iets op te halen, gevolgd door een bbq [waar ik dus totaal geen zin in heb!] en rond middernacht de stad in.
 
Vanavond trainen.. en chillen.. morgen (shoppen misschien) trainen, dan chillen. Zondag.. trainen.. chillen..
 
Dat klinkt heel goed! Waar gaan jullie heen met z'n allen?

Ik ga vanmiddag even naar Rotterdam met mijn kleine man. Vanavond trainen en/of even langs een vriendin. Morgenochtend werken ivm open huis bij een woning. Morgenavond naar happydayzz en zondag uitslapen en smiddags in de duinen wandelen met mijn kleine man. Zoiets denk ik dat het wordt.

Met jouw kleine man?:)
 
Kermis hier.... :bier:
 
Zaterdag: nog geen idee
Zondag: sterkste man teams in Almere
 
Denk veel niets doen en uitrusten.
 
weet niet zou beter zijn wat heb je dit weekend gedaan ofzow?
 
Vrijdag : werken , zuipen , nken
Zaterdag : trainen , werken , hopelijk nog es nken , anders rukken
Zondag : trainen , werken , rukken op mijn date van vrijdag
 
Vrijdag : werken , zuipen , nken
Zaterdag : trainen , werken , hopelijk nog es nken , anders rukken
Zondag : trainen , werken , rukken op mijn date van vrijdag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
naar belgië toe, mn meissie gezelschap houden :) en daar nog trainen ook, misschien strongman :p
 
Morgenavond bbq-en in het bosch, daarna stad onveilig maken en dan is het alweer zondag.
Het weekend is echt tekort...
 
Back
Naar boven