Fitness Seller

nominatie dbb summer chick van het jaar 2007/2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben je al begonnen met trainen dan?
Jazekers!! Morgen afspraak met zo'n instructeur gaan we een schema maken enzo :D heeft dat continu hangen en spammen zo'n forum toch een goede invloed op me gehad :D:cool:
 
Jazekers!! Morgen afspraak met zo'n instructeur gaan we een schema maken enzo :D heeft dat continu hangen en spammen zo'n forum toch een goede invloed op me gehad :D:cool:

He he, eindelijk, de kleding heb je al toch? :D
 
Je moet niet luisteren naar hem sophiej.. squatten en melk drinken moet je.
 
Niet te vroeg juichen sophie, eerst maar eens volhouden, en wat beginstats op squat neerzetten
 
haha jaa dat was nog een kadootje, incl. sporttas :o .. wel zelf de schoenen aangeschaft.. :D
 
en ik nomineer volgens mij heet zij "boksertje"?

klein, 26 jaar en ook een mooi figuur. volgens mij wel een chick met karakter, echt zo'n pittig ding hehe:)
 
en ik nomineer volgens mij heet zij "boksertje"?

klein, 26 jaar en ook een mooi figuur. volgens mij wel een chick met karakter, echt zo'n pittig ding hehe:)


hey beflam, opletten, toevoegen die handel:D
 
Spelregels zijn wel bekend denk ik, maar voor de onwetenden:
- ze moet een dbb-ster zijn
- ze mag niet omgebouwd zijn(sorry CoD)
- ze moet ook daadwerkelijk fysiek posten op dit forum, dus geen ecto's die zich voordoen als Nina's etc.

Mag het wel iemand zijn die zich stiekem voordoet als vrouw. :cool: Want anders moet je je lijstje misschien aanpassen. :D :D :D

Ik mag trouwens ook niet meedoen. Heb mijn fysiek niet gepost staan op het forum en was dat ook even niet van plan deze zomer.
 
Mag het wel iemand zijn die zich stiekem voordoet als vrouw. :cool: Want anders moet je je lijstje misschien aanpassen. :D :D :D

Ik mag trouwens ook niet meedoen. Heb mijn fysiek niet gepost staan op het forum en was dat ook even niet van plan deze zomer.

Weet jij iets dat wij niet weten, vertel!!! :D
 
Jazekers!! Morgen afspraak met zo'n instructeur gaan we een schema maken enzo :D heeft dat continu hangen en spammen zo'n forum toch een goede invloed op me gehad :D:cool:

Met wie heb je die afspraak? Ron, Henry? Iemand anders?
 
Mag het wel iemand zijn die zich stiekem voordoet als vrouw. :cool: Want anders moet je je lijstje misschien aanpassen. :D :D :D
Nope dat mag niet zie regel 3 vertel wie kunnen we schrappen? :popcorn:
 
komen er ook foto's Jambek ?
zijn er toch paar die ik niet ken vandaar
o.a. boksertje
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven