MuscleMeat

Nieuws Meer doen met urine

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
http://www.hln.be/hln/nl/34/Beauty-...l/286864/2008/05/23/Meer-doen-met-urine.dhtml

Meer doen met urine

large_396806.jpg


art_large_396799.jpg


In heel wat dagcrèmes en cosmetica wordt de stof 'ureum' gebruikt. Deze chemische stof heeft een hoog vochtvasthoudend vermogen. Hoewel het door de farmaceutische industrie wordt gemaakt, komt ureum in zijn natuurlijke variant voor in de urine van mensen en dieren.

Mooiere huid
De Duitse zangeres Katja Ebstein maakt er geen geheim van zichzelf regelmatig in te smeren met haar eigen urine. Zo blijft haar huid mooi en jong en verdwijnen haar meeëters als sneeuw voor de zon.

Ze is niet de enige, Amy Whitehouse beweerde onlangs dat ze haar eigen urine mengt onder haar dagcrème, in de hoop op een proper velletje.

Kwallenbeet
Ook Michael Douglas gaf in een interview toe, gebruik te maken van de diensten van zijn zoon Dylan, om van een jeukende kwallenbeet te worden verlost. Onthouden als u straks aan het strand moet bekomen van een pijnlijke bult. (lvl)
 
beter, straks ff doen
 
Haha Arnold zei ooit stront te willen eten als er spieren mee te winnen zouden zijn. Min of meer hetzelfde geldt blijkbaar voor sommige vrouwen :roflol:
 
Amy Whitehouse? Is het niet Winehouse? Lijkt me wel zo'n wijf dat in de eigen pis rolt.
 
Hhmm eerste keer dat ik dit hoor!
 
Dit is op zich wel waar...als je een wratje hebt, moet je eens een paar weken met je ochtenurine onderpissen. Is het zo weg. Ik had 10 jaar terug zo'n dingetje zitten op mijn vinger. Vanalles geprobeerd, ding ging niet weg. toen vertelde iemand me dat en ik moest ook lachen maarja...toch geprobeerd. En na 3 weken viel hij er ineens af.
 
Dit is op zich wel waar...als je een wratje hebt, moet je eens een paar weken met je ochtenurine onderpissen. Is het zo weg. Ik had 10 jaar terug zo'n dingetje zitten op mijn vinger. Vanalles geprobeerd, ding ging niet weg. toen vertelde iemand me dat en ik moest ook lachen maarja...toch geprobeerd. En na 3 weken viel hij er ineens af.

damn!! :eek: voortaan pis ik in potjes en verkoop het :D
 
Mijn ochtendpis ruikt altijd naar knakworst, als ik de avond ervoor knakworsten heb zitten eten.
 
pregnyl komt toch ook van vrouwen urine ofzow
brengt o.a. de baletjes weer op grote :o
 
Misschien moet ik je dan in je bek pissen...hoef je ook niet meer naar de tandarts :D
 
Mijn ochtendpis ruikt altijd naar knakworst, als ik de avond ervoor knakworsten heb zitten eten.

Dan pis je gewoon weer in het blik van de knakworstjes.
 
Dit is op zich wel waar...als je een wratje hebt, moet je eens een paar weken met je ochtenurine onderpissen. Is het zo weg. Ik had 10 jaar terug zo'n dingetje zitten op mijn vinger. Vanalles geprobeerd, ding ging niet weg. toen vertelde iemand me dat en ik moest ook lachen maarja...toch geprobeerd. En na 3 weken viel hij er ineens af.

Right, lame excuus om tegen je moeder te vertellen omdat je altijd over je vingers en de pot pist.
 
nee dank u...

Dus je zou je lichaamseigen urine niet op je gezicht smeren als je er een oneindig leven van kreeg zonder rimpels, puistjes ...
ik anders wel hoor :D
helaas is dat spul ook niet zó sterk vermoed ik :p
 
Dus je zou je lichaamseigen urine niet op je gezicht smeren als je er een oneindig leven van kreeg zonder rimpels, puistjes ...
ik anders wel hoor :D
helaas is dat spul ook niet zó sterk vermoed ik :p

nee oneindig leven wil ik toch evht niet en voor die rimpels laat ik wel een facelift doen. ;)
 
Back
Naar boven