AndroidHealthClinic

nominatie dbb summer chick van het jaar 2007/2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heey Dude

ben geen chickie, heb wel lekkere borsten maar nee.
 
Dat hoeft ook niet. 'Fysiek posten' wil gewoon zeggen 'aanwezig zijn', in levenden lijve ofzo. Lijkt me. Of ik begrijp de zin weer verkeerd of bekjam heeft het krom opgeschreven, dan heb je wellicht wel gelijk. :p

Poedelnaakt. Was dat dan niet duidelijk ?
 
Zullen we het topic renamen: "Wie is de grootste attentionwhore van DBB?"
 
Ik vind alle wijfen hier te goor om naar te kijken. Ik hoop jullie alleen tegen te komen in de diepe winter met 8 lagen stof om je dikke lijf heen.

De zomer is te goed voor jullie zwijnen.
 
Aww 2 stemmen, dankje Jizza en supreme :D
 
Ik vind alle wijfen hier te goor om naar te kijken. Ik hoop jullie alleen tegen te komen in de diepe winter met 8 lagen stof om je dikke lijf heen.

De zomer is te goed voor jullie zwijnen.
:eek:
 
Leaf

Mooie uitstraling dat gezichtje
 
Waar blijft die ****ing poll, "bekjam"
 
Ik vind alle wijfen hier te goor om naar te kijken. Ik hoop jullie alleen tegen te komen in de diepe winter met 8 lagen stof om je dikke lijf heen.

De zomer is te goed voor jullie zwijnen.

Heb jij pech, wie weet kom ik je nog wel tegen op Rijkerswoerdse plassen, Slijk-Ewijkse plassen of in het Sanadome. Ach ja..bestaan altijd nog oogkleppen :haha:
 
Ik vind alle wijfen hier te goor om naar te kijken. Ik hoop jullie alleen tegen te komen in de diepe winter met 8 lagen stof om je dikke lijf heen.

De zomer is te goed voor jullie zwijnen.
Dit moest je van je vriendin typen, hé. Kijkt ze soms weer mee?

Heb jij pech, wie weet kom ik je nog wel tegen op Rijkerswoerdse plassen, Slijk-Ewijkse plassen of in het Sanadome. Ach ja..bestaan altijd nog oogkleppen :haha:

Gatver. Ga jij in die openbare urinoirs zwemmen?
 
stem op Leaf en Babsie voor de mooisten
 
Dit moest je van je vriendin typen, hé. Kijkt ze soms weer mee?

Gatver. Ga jij in die openbare urinoirs zwemmen?

Nee, sanadome wel dan :D, In de Rijkerswoerdse plassen + Slijk-Ewijk zwem ik niet, lekker frisbee-tje gooien met vrienden of vliegeren :D
 
Hoe kun je voor Leaf stemmen. Heeft dat mens weleens foto's gepost hier? Ik zie d'r alleen maar heel veel posten. Maar foto's ho maar. Op die lullige mini avatars na dan.
 
Ik kom niet bij die plassen..Sanadome is saai..

Maar goed, laat maar eens wat picca's zijn zodat ik je vlees kan keuren..
 
Dit moest je van je vriendin typen, hé. Kijkt ze soms weer mee?



Gatver. Ga jij in die openbare urinoirs zwemmen?

Nee hoor:) Kan gewoon niet tegen dit zielige forummeisjes gedoe etc. Nevermind.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven