AndroidHealthClinic

Ed traint bij Milos

Bezoekers in dit topic

denk je dat armin de enige is die dit meemaakt :roflol:
de meesten zorgen er gewoon voor dat het niet zo publiek bekend word:p
en wie zegt dat kris dat moest doen van milos, er lopen genoeg wacko's rond die zichzelf naar de tering helpen omdat ze het net niet hebben, om dat nu meteen op Milos te steken zonder ALLE feiten te kennen is wel wat makkelijk

owneej, Milos staat er natuurlijk compleet los van:rolleyes:
 
kijk heel veel bbers zijn van dit principe (als ze niet al te intelligent zijn toch) ah mijn coach zegt dat ik 2ml moet zetten per dag, ach als ik nou eens 5 zet, zal beter werken toch??
bij synthol dus niet, ik zeg niet dat het zo is gegaan maar gezien zijn net niet plaatsingen enzo zou ik er niet van opkijken.
 
kijk heel veel bodybuilders zijn van dit principe (als ze niet al te intelligent zijn toch) ah mijn coach zegt dat ik 2ml moet zetten per dag, ach als ik nou eens 5 zet, zal beter werken toch??
bij synthol dus niet, ik zeg niet dat het zo is gegaan maar gezien zijn net niet plaatsingen enzo zou ik er niet van opkijken.

misschien, maar het valt mij gewoon op dat mensen die bij Milos trainen vaak dit soort geintjes meemaken
 
Denk je nu echt dat een naturel met een beetje verstand het in zijn hoofd gaat halen om op deze manier te trainen ? Wake up bro...

Als hij als succesvol proffesioneel trainer in binnenkant borst geloofd dan vind ik mezelf en anderen niet in de positie om dit tegen te spreken
 
ouddd!!!!!!
 
Ervaren profs komen een pak massa bij?
Haha en 2 jaar later liggen ze opsterven of zijn gestopt met BB:D

En over die mooie sportschool van hem. 1 gebruiker daar bgebruikt meer al shier een gemiddelde sportschool.

Wat een opmerkingen en vergelijkingen weer.
Waarom trainde Ronnie niet op de Milos manier?
Of Jay, Victor, Kevin, Flex enz enz.

Milos was zelf ook 1 van de kleinere top pro bb.
 
Wtf, die squatten in een Smith???
 
Het word leuk gebracht dat wel, maar of het nou echt goed is... betwijfel het.

Het filmpje is idd al wat ouder maar leuk om nog een keer terug te zien:thumb:
 
Denk je nu echt dat een naturel met een beetje verstand het in zijn hoofd gaat halen om op deze manier te trainen ? Wake up bro...
Als hij als succesvol proffesioneel trainer in binnenkant borst geloofd dan vind ik mezelf en anderen niet in de positie om dit tegen te spreken

over dat eerste....dat zeg ik juist, neem er maar geen voorbeeld aan...

ten tweede: DAMN:D you gotta be kiddin':D der zijn zat bewijzen dat binnekant borst gewoon niet bestaat, en omdat Milos het nu zegt bestaat het ineens wel:D dus als Cutler zegt dat je je binnekant kuiten traint met wrist curls, geloof je dat ook:D? jij bent diegene die moet 'wake up-en'!
 
Je hebt me niet goed begrepen denk ik :Ik heb alle wetenschappelijke bewijzen gezien over het binnenkant borst verhaal,zowel de pro's als contra verhalen...
Ik heb er zelf geen mening over omdat de ene studie de andere tegenspreekt dus het discuteren laat ik aan anderen over !

Mijn mening is dus ; als milos erin geloofd is dat zijn goed recht,aangezien hij trainer is en die wetenschappers niet !

Fantastische vergelijking btw : kuiten trainen met wrist curls en borstverhaal...
 
Je kan niet binnekant borst trainen, zoals je dat bij bovenkant wel kunt doen. Je kunt er wel voor zorgen dat je de binnenkant harder aanspant, en er dus de nadruk op legt.
Net zoals onderkant lats. Je kan ze niet apart trainen, wel kun je oefeningen ervoor doen die de nadruk leggen op de onderkant van de lats.
 
Je hebt me niet goed begrepen denk ik :Ik heb alle wetenschappelijke bewijzen gezien over het binnenkant borst verhaal,zowel de pro's als contra verhalen...
Ik heb er zelf geen mening over omdat de ene studie de andere tegenspreekt dus het discuteren laat ik aan anderen over !

Mijn mening is dus ; als milos erin geloofd is dat zijn goed recht,aangezien hij trainer is en die wetenschappers niet !

Fantastische vergelijking btw : kuiten trainen met wrist curls en borstverhaal...

neej joh, binnenkort borst met cross-overs is wel geloofwaardig...

verder heb je gelijk, Milos mag erin geloven, maar JUIST als pro trainer zou je verw88 dat hij weet waar hij het over heeft, wat dus duidelijk (en wetenschappelijk aangetoond!) niet zo is!
 
Je kan niet binnekant borst trainen, zoals je dat bij bovenkant wel kunt doen. Je kunt er wel voor zorgen dat je de binnenkant harder aanspant, en er dus de nadruk op legt.
Net zoals onderkant lats. Je kan ze niet apart trainen, wel kun je oefeningen ervoor doen die de nadruk leggen op de onderkant van de lats.

Kijk,jij begrijpt het !
 
neej joh, binnenkort borst met cross-overs is wel geloofwaardig...

verder heb je gelijk, Milos mag erin geloven, maar JUIST als pro trainer zou je verw88 dat hij weet waar hij het over heeft, wat dus duidelijk (en wetenschappelijk aangetoond!) niet zo is!

En stel je nu voor dat die man niet bezig is met wetenschappelijke studie's maar afgaat op zijn jarenlange praktijkervaring? maakt hem dat dan een slechte trainer ?

Wat als uit zijn praktijkervaring blijkt dat hij daadwerkelijk de 'binnenkant borst' kan doen groeien (want apart trainen gaat niet dat weet elke noob)
met bepaalde oefeningen waarom zou hij er dan mee stoppen ? omdat een wetenschappelijke studie laat zien dat het niet kan ???

Maargoed,zo zijn we weer aanbeland in het zoveelste binnenkant borst verhaal :)
 
Maargoed,zo zijn we weer aanbeland in het zoveelste binnenkant borst verhaal :)

true, we gaan er maar niej verder op in...

ik ben het trouwens wel met je uitspraak in je handtekening eens:D!
 

je snapt het echt niet he...? Ik spreek er geen mening over uit,en ik ga niet klakkeloos overnemen (papegaaienpraat) wat men beweerd !
JIJ komt aandraven met het binnenkant borst trainen verhaal ik niet !
 
had je vorige post nog niet gezien :)
 
Back
Naar boven