Fitness Seller

Nieuws Meer doen met urine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit is op zich wel waar...als je een wratje hebt, moet je eens een paar weken met je ochtenurine onderpissen. Is het zo weg. Ik had 10 jaar terug zo'n dingetje zitten op mijn vinger. Vanalles geprobeerd, ding ging niet weg. toen vertelde iemand me dat en ik moest ook lachen maarja...toch geprobeerd. En na 3 weken viel hij er ineens af.

Je vinger? :eek:
 
hehe
 
Laatst bewerkt:
:meal:

:jk: Hihi.
 
mijn god is amy zeikhuis nog steeds niet dood....misschien leest ze dit als ze zichzelf googled:

Amy....please die......NOW
 
Onthou maar 1 ding...waarom is een k*tje altijd zo lekker zacht...
 
Dat is een feit ja, ze zeggen dat uit je neus vreten ook gezond is, hoger afweersysteem enzo, vandaar dat ik nooit ergens last van heb.
 
WTF smurfo. Elk topic dat jij opent is hetzelfde. Een belachelijk artikel uit Het Laatste nieuws, ofwel gay, ofwel vies, en dan eventueel met een poll erbij. Wat probeer je daarmee te bereiken?
 
http://www.hln.be/hln/nl/34/Beauty-...l/286864/2008/05/23/Meer-doen-met-urine.dhtml

Meer doen met urine

large_396806.jpg


art_large_396799.jpg


In heel wat dagcrèmes en cosmetica wordt de stof 'ureum' gebruikt. Deze chemische stof heeft een hoog vochtvasthoudend vermogen. Hoewel het door de farmaceutische industrie wordt gemaakt, komt ureum in zijn natuurlijke variant voor in de urine van mensen en dieren.

Mooiere huid
De Duitse zangeres Katja Ebstein maakt er geen geheim van zichzelf regelmatig in te smeren met haar eigen urine. Zo blijft haar huid mooi en jong en verdwijnen haar meeëters als sneeuw voor de zon.

Ze is niet de enige, Amy Whitehouse beweerde onlangs dat ze haar eigen urine mengt onder haar dagcrème, in de hoop op een proper velletje.

Kwallenbeet
Ook Michael Douglas gaf in een interview toe, gebruik te maken van de diensten van zijn zoon Dylan, om van een jeukende kwallenbeet te worden verlost. Onthouden als u straks aan het strand moet bekomen van een pijnlijke bult. (lvl)

ik meende dat er aardig wat bacterien te vinden zijn in urine
zorgt dat juist ook niet voor andere heisa ofzo ???
 
ik meende dat er aardig wat bacterien te vinden zijn in urine
zorgt dat juist ook niet voor andere heisa ofzo ???

Welnee, bacterien zijn niet zo schadelijk, en je douched toch gewoon elke dag, geloof mij de meest vreemde dingen zijn supergezond voor je, het zijn afvalstoffen, maar dat helpt je dan ook een supergoeie weerstand op te bouwen, persoonlijk zou ik het natuurlijk niet doen, ben geen waus ;)
 
WTF smurfo. Elk topic dat jij opent is hetzelfde. Een belachelijk artikel uit Het Laatste nieuws, ofwel gay, ofwel vies, en dan eventueel met een poll erbij. Wat probeer je daarmee te bereiken?

het uitlokken van hoogstaande discussies, de botviering van grappige posts en de intressanteweetjesreplies die erop volgen. En ik start NIET ALTIJD topics die van hln komen!! Dat is slechts de helft van de topics die ik start *gemeende blik* En ook deadsmurf en anderen hebben al hln artikels gepost. Vertel ons nu maar of je zou plassen op je voet als je aan de zee gebeten werd door een kwal en er een stuk of 20 meisjes in de buurt rondlopen..
 
Iemand zin in een gouden douche ? Ik zorg wel voor het water
 
Iemand zin in een gouden douche ? Ik zorg wel voor het water

:roflol:
doet me denken aan vandaag op de training :D
ik doe dat normaal NOOIT!!! maar ik stond daar alleen onder de douche en moest echt heel dringend dus ik dacht er is toch niemand, even plassen terwijl ik me douche.. spoelt lekker weg toch?
Moet wel toegeven dat het echt relaxerend was :D
 
:roflol:
doet me denken aan vandaag op de training :D
ik doe dat normaal NOOIT!!! maar ik stond daar alleen onder de douche en moest echt heel dringend dus ik dacht er is toch niemand, even plassen terwijl ik me douche.. spoelt lekker weg toch?
Moet wel toegeven dat het echt relaxerend was :D

Stond eens met een meisje onder de douche, ik moest ook dringend, heb ik heimelijk tegen haar pilaren gezeken. Als ik wist dat het nog eens goed voor de huid was had ik het wel meer gedaan :roflol:
 
Train jij eigenlijk wel???
 
enkel in geval van nood zou ik iets met mn pis doen :P
 
lekker in me gezicht plassen....wel beetje warm
 
Back
Naar boven