MuscleMeat

Ed traint bij Milos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EDIT: laat maar, deze discussie is al 1003248792437283 keer te vaak gevoerd, en hoort niet in de Pro sectie:D
 
Feit blijft dat milos met zijn ervaring meer weet qwa training,voeding supplementen en as
dan 99,9 van de mensen hier!! idd keyboard warriors van 18,19 jaar :rolleyes: komen nog maar net kijken
en dan commentaar op iemand die waarschijnlijk al langer traint dan dat hun op deze planeet zijn ......

goed het is mischien zelf niet de allergrootste bb geweest maar hij weet zeker wel waar die over praat lijkt mij, de meeste bb'ers die bij hem hebben getraint zeggen ook dat ze nu een andere kijk op trainen hebben gekregen. Vind zelf dat hij best wel een goede kijk op bb heeft, het is niet aleen maar met monster gewichten smijten,


lees de verhalen van hide silvio wood ect er maar op neer...
Lijkt mij dat wat er met armin is gebeurt heus niet aleen aan milos is aan te rekenen.
je bent baas over je eigen lichaam natuurlijk, en tuurlijk gaat er wel eens wat fout.. elk lichaam is anders

en zeg dit niet omdat ik toevallig een Koloseum avatar heb:p
milos is wel cool:cool: net als charles glass:cool: die heeft ook wel wat..
iedergeval niet de standaard trainers..
 
Ja.bla

etc

tijd voor een Abusje
 
Feit blijft dat milos met zijn ervaring meer weet qwa training,voeding supplementen en as
dan 99,9 van de mensen hier!! idd keyboard warriors van 18,19 jaar :rolleyes: komen nog maar net kijken
en dan commentaar op iemand die waarschijnlijk al langer traint dan dat hun op deze planeet zijn ......

goed het is mischien zelf niet de allergrootste bb geweest maar hij weet zeker wel waar die over praat lijkt mij, de meeste bb'ers die bij hem hebben getraint zeggen ook dat ze nu een andere kijk op trainen hebben gekregen. Vind zelf dat hij best wel een goede kijk op bb heeft, het is niet aleen maar met monster gewichten smijten,


lees de verhalen van hide silvio wood ect er maar op neer...
Lijkt mij dat wat er met armin is gebeurt heus niet aleen aan milos is aan te rekenen.
je bent baas over je eigen lichaam natuurlijk, en tuurlijk gaat er wel eens wat fout.. elk lichaam is anders

en zeg dit niet omdat ik toevallig een Koloseum avatar heb:p
milos is wel cool:cool: net als charles glass:cool: die heeft ook wel wat..
iedergeval niet de standaard trainers..

Amen!
 
On my right there was a guy bench pressing 500 pounds, I noticed he had a very small chest…
On my left there was a guy bench pressing 200 pounds, he had an enormous chest…
Then I realized,strength means nothing in this game…-Milos sarcev

Alsof bench een specifieke borstoefening is.
 
Feit blijft dat milos met zijn ervaring meer weet qwa training,voeding supplementen en as
dan 99,9 van de mensen hier!! idd keyboard warriors van 18,19 jaar :rolleyes: komen nog maar net kijken
en dan commentaar op iemand die waarschijnlijk al langer traint dan dat hun op deze planeet zijn ......


goed het is mischien zelf niet de allergrootste bb geweest maar hij weet zeker wel waar die over praat lijkt mij, de meeste bb'ers die bij hem hebben getraint zeggen ook dat ze nu een andere kijk op trainen hebben gekregen. Vind zelf dat hij best wel een goede kijk op bb heeft, het is niet aleen maar met monster gewichten smijten


lees de verhalen van hide silvio wood ect er maar op neer...
Lijkt mij dat wat er met armin is gebeurt heus niet aleen aan milos is aan te rekenen.
je bent baas over je eigen lichaam natuurlijk, en tuurlijk gaat er wel eens wat fout.. elk lichaam is anders

en zeg dit niet omdat ik toevallig een Koloseum avatar heb:p
milos is wel cool:cool: net als charles glass:cool: die heeft ook wel wat..
iedergeval niet de standaard trainers..

Haha Wat een vergelijking ook he? Pretenderen de mensen hier toptrainers te zijn dan? Vragen wij 500 dollar per uur wat Milos dus doet? Of mag je pas de trainer MIlos bekritiseren als je zelf 20 jaar traint, een IFBB pro bent?

Als je die lijn zou volgen dan mag je dus ook niet Davids bekritiseren als ie een slechte wedstrijd heeft gevoetbald als je voor Ajax bent.Monster logica.

Het enige wat wij hier doen is opmerkingen maken (pos/neg) over het beeld dat wij (amateurs/liefhebbers etc) van supertrainer Milos hebben.
Feit is dat zijn atleten nogal wat lichamelijke gebreken vertonen voor/tijdens/na een wedstrijd. Als je dat niet ziet moet je mss eens wat aan je objectieve observerende vermogen doen of zijn derde been eens uit je mond halen.
 
Btw, waarom moeten ze allemaal kotsen op het einde? Vd zware training? En dan komt er zo'n belachelijk metertje in beeld....

Ooit al eens giant sets voor de benen gedaan ? Of zelfs hoge rep squats met toch een vrij zwaar gewicht ? Gegarandeerd kotsen !
In de gym waar ik jaren geleden trainde deden we regelmatig giant sets voor de benen. We begonnen dan met een man of 4-5. Na de 3de giant set stond zowat iedereen buiten de boel onder te kotsen :barf::barf::barf:

Giant sets zijn heel intensief , maar het is zeker geen manier om altijd te trainen.
 
lees de verhalen van hide silvio wood ect er maar op neer...

Zou jij eens moeten doen "Rwesselius". Dan had je het moddergegooi van Silvio en Milos op o.a. Getbig e.d. kunnen lezen. Wat eerlijk gezegd erg onderhoudend was.
 
Iemand die 500lbs benched een kleinere borst dan iemand die 200lbs benched? :nowai:

Idd,het gaat er niet om het gewicht omhoog te krijgen,maar een gewicht te gebruiken zodat je echt bijna puur de borst aanspreekt !
Ook al wil dit zeggen dat je 80kg neemt als je het dubbele kan drukken.
Iets wat velen nog moeten leren...
 
Zou jij eens moeten doen "Rwesselius". Dan had je het moddergegooi van Silvio en Milos op o.a. Getbig e.d. kunnen lezen. Wat eerlijk gezegd erg onderhoudend was.

daar noem je ook wat... Get Big:eyes:
ook een hoop keyboard warriors...


Iemand als Ed bv gaat ook niet naar Milos als die er toch geen heil in ziet..
bekijk zijn commentaar maar in het filmpje..


maar goed.. nobody's perfect! ook milos niet ook charles glass niet
iedereen heeft zijn eigen manier van trainen.. kan zijn dat dat ene bij jou wel werkt en bij de ander niet..
 
daar noem je ook wat... Get Big:eyes:
ook een hoop keyboard warriors...



Iemand als Ed bv gaat ook niet naar Milos als die er toch geen heil in ziet..
bekijk zijn commentaar maar in het filmpje..


maar goed.. nobody's perfect! ook milos niet ook charles glass niet
iedereen heeft zijn eigen manier van trainen.. kan zijn dat dat ene bij jou wel werkt en bij de ander niet..

Beide heren reply'den zelf genius.

Geweldige dooddoender ook die laatste alinea.


:rolleyes:
 
Iemand die 500lbs benched een kleinere borst dan iemand die 200lbs benched? :nowai:

dat het niet boeit of je 500 benched of 200, dat massa belangrijker is dan kracht...

ik bench liever 200 lb met een giga-borst, dan 500 met een kippenborst
 
Iemand als Ed bv gaat ook niet naar Milos als die er toch geen heil in ziet..
bekijk zijn commentaar maar in het filmpje..

wel vreemd dat ik er dan nog nooit iemand als Cutler, Coleman of Heath heb gezien....:rolleyes:
 
Ehm. Hoezo ga je uberhaupt borst proberen te isoleren met bench? Het is geen isolatieoefening.

Fly's is een borstoefening.
 
wel vreemd dat ik er dan nog nooit iemand als Cutler, Coleman of Heath heb gezien....:rolleyes:

Coleman heeft ook in koloseum getraint met milos
staan wel ergens foto's van .. dacht in 2005??
 
Ehm. Hoezo ga je uberhaupt borst proberen te isoleren met bench? Het is geen isolatieoefening.

Fly's is een borstoefening.

hoe heb je dat nu uit mijn post gehaald ???
 
Idd,het gaat er niet om het gewicht omhoog te krijgen,maar een gewicht te gebruiken zodat je echt bijna puur de borst aanspreekt !
Ook al wil dit zeggen dat je 80kg neemt als je het dubbele kan drukken.
Iets wat velen nog moeten leren...

Jij hebt het hier duidelijk over bankdrukken. Waarom zou je minder willen drukken zodat je je borst meer "voelt" isoleren van de borst kan met genoeg oefeningen en binnenkant borst ga ik helemaal geen woorden meer aan vuiil maken.
 
Back
Naar boven