XXL Nutrition

naposim 5mg

Bezoekers in dit topic

vaineman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
54
Waardering
0
Hallo.

Ik ben nieuw op dit forum.
En ik zit met een vraag.
heeft iemand ervaringen met dit product?
Ik heb hier 400tabs liggen en ik moest ze als volgt nemen.
Eerste 3dagen 1tab en dan 4dagen 2tabs.
dan 2de week 3tabs.
derde week 4tabs.
vierde week 5tabs
En als alles goed ging kon ik nog naar 6tabs gaan.
Is dit een goeie manier?

ps ik heb al ruim 6jaar ervaring met fitness en ben 24jaar.
 
hm.. ik zou zelf ook wel opbouwen (ivm bloeddruk etc) maar wel wat sneller dan jij voorstelt; b.v. om de 3 dagen 2 tabs erbij tot je uitkomt op 40 a 50mg (indien je dit verdraagt natuurlijk) voor max 6 weken.
 
heb het zelf wel eens gebruikt voor de wedstrijdvoorbereiding kreeg toen het volgende schemaatje van mijn coach:
dag 1 1 tabl
dag 2 2 tabl
dag 3 3 tabl
dag 4 4 tabl
dag 5 5 tabl
dag 6 6 tabl
dag 7 tm 14 3 tabl sochtends 3 tabl savonds

dan twee weken niks gebruiken en dan cycle herhalen
 
ja naposim tot 30 mg doseren
wat is je status
 
ja naposim tot 30 mg doseren
wat is je status

Wat bedoel jij met status?
Misschien een domme vraag.

maar ben nieuw op dit forum dus er zijn voorlopig nog geen domme
vragen.
 
domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

status.
lichaams gewicht
lengte
bf
trainings jaren.
vertel wat over je zelf en over je bodybuilding zo scheets jij beeld, voor ons

het is altijd makkelijk om een aas schema te maken, maar je moet ook de juiste hebben die bij jou past.
 
Wat een reacties allemaal zeg..

Waarom ga je uberhaupt AAS gebruiken als je er totaal geen verstand van hebt? Vervolgens krijg je nog "slimme" tips:
jand zei:
heb het zelf wel eens gebruikt voor de wedstrijdvoorbereiding kreeg toen het volgende schemaatje van mijn coach:
dag 1 1 tabl
dag 2 2 tabl
dag 3 3 tabl
dag 4 4 tabl
dag 5 5 tabl
dag 6 6 tabl
dag 7 tm 14 3 tabl sochtends 3 tabl savonds

dan twee weken niks gebruiken en dan cycle herhalen

De blinde leid de blinde..

Maargoed; op en/of afbouwen zou ik niet aan beginnen, zonde van je tijd en dianabol. Gewoon 6 weken constant op 30mg/ED (eventueel 40, maar dit is eigen inzicht).

Tevens zijn er vele betere alternatieven en mogelijkheden dan een Dboll only, maar ik verwacht niet dat je dat weet aangezien je originele vraagstelling.. Lees je eens in zou ik zo zeggen!
 
mn excuses dacht dat het om clen ging!!
 
en dr worf hou je commentaar eens voor je
 
heb het zelf wel eens gebruikt voor de wedstrijdvoorbereiding kreeg toen het volgende schemaatje van mijn coach:
dag 1 1 tabl
dag 2 2 tabl
dag 3 3 tabl
dag 4 4 tabl
dag 5 5 tabl
dag 6 6 tabl
dag 7 tm 14 3 tabl sochtends 3 tabl savonds

dan twee weken niks gebruiken en dan cycle herhalen

:roflol: dag 1 1 tablet :roflol: 5mg dikke lol....en je werd er nog heel sterk van ook zeker :roflol:

btw, wat is de naam van die coach? Weet ik in ieder geval dat ik daar niet heen moet.
 
:roflol: dag 1 1 tablet :roflol: 5mg dikke lol....en je werd er nog heel sterk van ook zeker :roflol:

btw, wat is de naam van die coach? Weet ik in ieder geval dat ik daar niet heen moet.

:roflol:



jand zei:
en dr worf hou je commentaar eens voor je
Leer jij maar lezen knul.
 
dr zitten hier nogal wat lui die wat aflachen zeg, zouden ze doorhebben dat hun eigen gedrag minimaal net zo lachwekkend is? vast niet!
 
domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

status.
lichaams gewicht
lengte
bf
trainings jaren.
vertel wat over je zelf en over je bodybuilding zo scheets jij beeld, voor ons

het is altijd makkelijk om een aas schema te maken, maar je moet ook de juiste hebben die bij jou past.

88kg
1m80
12%

Ik ben Steven en heb 6jaar trainervaring
Ik heb te veel Arniemovies gezien dus is het nogal vrij
duidelijk waarom ik train.
Ik heb altijd de gewone sups genomen maar ik kom heel slecht vooruit
op dit moment en heb dringend wat meer drive nodig.
daarom ga ik voor de 1ste heer AAS gebruiken om ens te proberen wat het allemaal kan doen.
 
dr zitten hier nogal wat lui die wat aflachen zeg, zouden ze doorhebben dat hun eigen gedrag minimaal net zo lachwekkend is? vast niet!

Leg maar eens uit dan wijsneus waarom dat lachwekkend is. want vooralsnog kom je zelf aardig lachwekkend over :rolleyes:
 
Wat een reacties allemaal zeg..

Waarom ga je uberhaupt AAS gebruiken als je er totaal geen verstand van hebt? Vervolgens krijg je nog "slimme" tips:


De blinde leid de blinde..

Maargoed; op en/of afbouwen zou ik niet aan beginnen, zonde van je tijd en dianabol. Gewoon 6 weken constant op 30mg/ED (eventueel 40, maar dit is eigen inzicht).

Tevens zijn er vele betere alternatieven en mogelijkheden dan een Dboll only, maar ik verwacht niet dat je dat weet aangezien je originele vraagstelling.. Lees je eens in zou ik zo zeggen!

Dus 6weken 40mg moet lukken.
Als men lever eraan is dan krijg ik uwe wel he?
 
Dus 6weken 40mg moet lukken.
Als men lever eraan is dan krijg ik uwe wel he?

Tering zeg...wordt met de dag gekker. Als je denkt dat je lever van die paar pilletjes dbol kapot gaat dan zou iedereen in deze sectie dood zijn.
 
dr zitten hier nogal wat lui die wat aflachen zeg, zouden ze doorhebben dat hun eigen gedrag minimaal net zo lachwekkend is? vast niet!


idd rusher!! iedereen hier weet wel wat het beste is:rolleyes:
zijn allemaal topbodybuilders die op wereldniveau meedraaien en grote prijzen in de wacht slepen:D:D:D
 
niveau is weeral eens bedroevend
 
Back
Naar boven