XXL Nutrition

naposim 5mg

Bezoekers in dit topic

vaineman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
54
Waardering
0
Hallo.

Ik ben nieuw op dit forum.
En ik zit met een vraag.
heeft iemand ervaringen met dit product?
Ik heb hier 400tabs liggen en ik moest ze als volgt nemen.
Eerste 3dagen 1tab en dan 4dagen 2tabs.
dan 2de week 3tabs.
derde week 4tabs.
vierde week 5tabs
En als alles goed ging kon ik nog naar 6tabs gaan.
Is dit een goeie manier?

ps ik heb al ruim 6jaar ervaring met fitness en ben 24jaar.
 
hm.. ik zou zelf ook wel opbouwen (ivm bloeddruk etc) maar wel wat sneller dan jij voorstelt; b.v. om de 3 dagen 2 tabs erbij tot je uitkomt op 40 a 50mg (indien je dit verdraagt natuurlijk) voor max 6 weken.
 
heb het zelf wel eens gebruikt voor de wedstrijdvoorbereiding kreeg toen het volgende schemaatje van mijn coach:
dag 1 1 tabl
dag 2 2 tabl
dag 3 3 tabl
dag 4 4 tabl
dag 5 5 tabl
dag 6 6 tabl
dag 7 tm 14 3 tabl sochtends 3 tabl savonds

dan twee weken niks gebruiken en dan cycle herhalen
 
ja naposim tot 30 mg doseren
wat is je status
 
ja naposim tot 30 mg doseren
wat is je status

Wat bedoel jij met status?
Misschien een domme vraag.

maar ben nieuw op dit forum dus er zijn voorlopig nog geen domme
vragen.
 
domme vragen bestaan niet alleen domme antwoorden.

status.
lichaams gewicht
lengte
bf
trainings jaren.
vertel wat over je zelf en over je bodybuilding zo scheets jij beeld, voor ons

het is altijd makkelijk om een aas schema te maken, maar je moet ook de juiste hebben die bij jou past.
 
Wat een reacties allemaal zeg..

Waarom ga je uberhaupt AAS gebruiken als je er totaal geen verstand van hebt? Vervolgens krijg je nog "slimme" tips:
jand zei:
heb het zelf wel eens gebruikt voor de wedstrijdvoorbereiding kreeg toen het volgende schemaatje van mijn coach:
dag 1 1 tabl
dag 2 2 tabl
dag 3 3 tabl
dag 4 4 tabl
dag 5 5 tabl
dag 6 6 tabl
dag 7 tm 14 3 tabl sochtends 3 tabl savonds

dan twee weken niks gebruiken en dan cycle herhalen