MuscleMeat

zou ik mijn rippetoe schema aanpassen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wurkoutboy

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2008
Berichten
38
Waardering
0
ik doe nu alles 3x5 maar ik zou naar 5x5 gaan en ik ga nu 4 keer per week gaan fitnissen maar ik ga beginnen met 5 x in de week te gaan
 
5 keer in de week 5*5 op de grote drie? Dat heeft geen zak met Rippetoe te maken vriend.
 
dat heeft er wel iets me te maken want ik heb in een andere rippetoe schema gezien dat hij alle oefeningen 5x5 doet
 
5 Keer per week? Zou uitkijken voor overtraining vriend, rust is minstens zo belangrijk als trainen zelf!
 
oke dan zal ik blijven bij 4 keer per week te gaan maar zou ik alle oefeningen 5x5 doen ik doe nu per keer dat ik een oefening moet doen 2,5 kg bij en suat 5kg en deadleft maar ik heb gezien dat je met squat 10kg per keer kan bijdoen
 
een 40 kg gain op je squat per week, dat is niet slecht.
 
squat 60kg deatleft 60kg mp 47,5 kg bench press 55 kg power clean 52,5 ik heb eerst 2weken op het zelfde gewicht gebleven en ben deze week begonnen met verhogen
 
neen met squat doe ik 5 kg per keer bij dus 10 kg per week erbij
 
ja maar ik vindt 3x per week niet genoeg ik voel het niet genoeg en ik ben met mijn oefeningen altijd in 15-20 minuten gedaan en ik doe mijn oefeningen goed ik doe dan ook mijn buikspieren nog en ik loop dan ook nog 45 min aan 10 km/u ongeveer 7,3 km
 
als je 5 keer in de week wilt trainen zou ik eerder opteren voor een split
 
als je 5 keer in de week wilt trainen zou ik eerder opteren voor een split

of gewoon 3x per week doen en echt rippetoe volgen:rolleyes:

als je niet goed voelt ga je nie zwaar genoeg of squat je niet diep genoeg
 
Ik doe rippetoe 3x in de week 3x5 en ben echt kapot aan het einde van elke training...

Ik denk inderdaad dat je gewichten te laag liggen want als je nu al 4x in de week gaat zou je het echt wel goed moeten voelen.

En als je binnen 15-20 mins klaar bent doe je toch echt iets verkeerd...rippetoe adviseert toch bijna 3-5 mins rust tussen elke squat set? ikzelf doe er ook nog paar setjes warmup bij, dus ben met squaten alleen al wel ruim 20 mins bezig.
 
ja maar ik vindt 3x per week niet genoeg ik voel het niet genoeg en ik ben met mijn oefeningen altijd in 15-20 minuten gedaan en ik doe mijn oefeningen goed ik doe dan ook mijn buikspieren nog en ik loop dan ook nog 45 min aan 10 km/u ongeveer 7,3 km
Jij hebt niets te vinden
 
Ik zou rippetoe nog meer verkrachte door er ook nog 10 setjes van 20 reps met de machine curls aan toe te voegen.
 
Laatst bewerkt:
Blijf nu gvd is van die schema's af die werken . Hondendrol!
 
Koop Starting Strenght. Het is wel handig als je ook daadwerkelijk begrijpt waar je mee bezig bent.
 
Back
Naar boven