XXL Nutrition

Moslims draaien niet door

Bezoekers in dit topic

Wat mij opvalt is dat er bij zo'n onderwerpen zo weinig inbreng is van de Moslims zelf. Zijn die er niet op dit forum of durven ze zich niet outen?

De enige moslim die altijd reageerde heeft een ban gekregen. :D
 
Ik kan best leven met een multiculturele samenleving. Het enige wat mij echt dwars zit is dat zo weinig mensen goed Nederlands spreken. Momenteel doe ik een cursus richting techniek en daar lopen ook aardig wat allochtonen langs. Ze wonen hier al jaren en spreken de taal amper. Nederlands is geen makkelijke taal om te leren, maar met een beetje inzet moet het kunnen. Uitwisselingsstudenten spreken het binnen een jaar ook vloeiend.

Maar als vrouw zijnde heb ik wel meer 'problemen' met allochtonen dan autochtonen. Ben door een Nederlander nog nooit een halve avond achterna gelopen omdat ze mijn telefoonnummer willen hebben. En als je tegen een Nederlander zegt dat hij een eind op moet flikkeren doen ze dat meestal ook...
 
Zoutzak, zou je je niet willen vermoeien met argumenten dat heeft toch geen zin.
 
Zoutzak, zou je je niet willen vermoeien met argumenten dat heeft toch geen zin.

en terecht, als argumenten de oplossing was hadden we nu geen "probleemtjes" he
 
en terecht, als argumenten de oplossing was hadden we nu geen "probleemtjes" he

Jankebalken over ieder incident gaat in ieder geval de problemen ook niet oplossen.
 
Zoutzak, zou je je niet willen vermoeien met argumenten dat heeft toch geen zin.

Ouwe cultuurpessimist :D

en terecht, als argumenten de oplossing was hadden we nu geen "probleemtjes" he

:roflol:
Gefeliciteerd. Je presteert het om de meest stupide post te plaatsen van dit topic, van elk topic overigens dat ik vandaag heb gelezen.
 
Ouwe cultuurpessimist :D



:roflol:
Gefeliciteerd. Je presteert het om de meest stupide post te plaatsen van dit topic, van elk topic overigens dat ik vandaag heb gelezen.

geleficiteerd voor je brutale self-own...

misschien snap je niet wat ik bedoel, als iedereen goede argumenten had voor zn acties/denkbeelden, waren er een heel stuk minder moslim haters, meesten komen gewoon voort uit media gecreeerde angst en verdiepen zich ook verder niet in de "materie" .
 
Ten eerste draaien moslims wel door, en ten 2e gaat een multi-culturele maatschappij en in vrede met elkaar leven niet samen.Dus kom dat tuig niet goed praten.

Bedankt

Ach, laat ik zo'n uitspraak maar plaatsen onder de noemer onwetendheid.
 
haha, armoede gecreëerd door hun cultuur en godsdienst zeg je ? Eerder armoede door de uitbuitende werking van het westerse koloniserende kapitalisme.

:roflol:

Kan je me dan uitleggen hoe dat in z'n werk gaat?
 
Vindt jij ook de multi-culturele maatschappij een goed idee?

Nee, want er zullen altijd spanningen zijn tussen verschillende rassen. Case in point: USA
Daarbij zijn 90% van de allochtonen economisch "vluchteling" maw ze horen hier niet te zijn.
 
Nee, want er zullen altijd spanningen zijn tussen verschillende rassen. Case in point: USA
Daarbij zijn 90% van de allochtonen economisch "vluchteling" maw ze horen hier niet te zijn.

De hoofdmoot is inderdaad migrant uit economische motieven, dat maakt echter niet iedere migrant tot een vluchteling. Vluchteling is een term voor iemand die huis en haard verlaat vanwege levensbedreigende omstandigheden. Dat is bij de meeste of misschien wel alle arbeidsmigranten niet het geval.
 
:roflol:
Origineel gepost door Shemhamforash Bekijk Post
haha, armoede gecreëerd door hun cultuur en godsdienst zeg je ? Eerder armoede door de uitbuitende werking van het westerse koloniserende kapitalisme.

Kan je me dan uitleggen hoe dat in z'n werk gaat?

Heb jij dan nog nooit gehoord van kolonisatie, waarbij de natuurlijke rijkdommen van een gekoloniseerd land systematisch uitgebuit worden? De rijkdom van de zogenaamde kapitalistische, lees westerse, landen is er voor het grootste gedeelte aan te danken.
Neem er even een geschiedenisboek bij en leer! Shemhamforash heeft volkomen gelijk met haar stelling.
 
is de topicstarter helemaal gek geworden?
flikker op man!!
 
Heb jij dan nog nooit gehoord van kolonisatie, waarbij de natuurlijke rijkdommen van een gekoloniseerd land systematisch uitgebuit worden? De rijkdom van de zogenaamde kapitalistische, lees westerse, landen is er voor het grootste gedeelte aan te danken.
Neem er even een geschiedenisboek bij en leer! Shemhamforash heeft volkomen gelijk met haar stelling.

ben ik ff blij dat het zo is gegaan, anders zat ik nu rijst te eten op de veluwe
 
Mensen kunnen sowieso niet in vrede leven met elkaar.
 
Iedereen die fel tegen de multiculturele cultuur gekeerd is zou morgen een kijkje moeten nemen op het gratis [Link niet meer beschikbaar] in het park onder de euromast in Rotterdam. Muziek, eten, mensen en sfeer van over de hele wereld verzameld in 1 festival. Geweldig! :thumbs:

In Zwolle net zo. Neem bijvoorbeeld het koninginnedagfestival. Een groot buurtfeest georganiseerd vanuit een wijkcentrum EN moskee (Turkse gemeenschap). Dit jaarlijks terugkerend fenomeen is altijd een heel gemoedelijk en vredelievend gebeuren. :thumbs:
 
Heb jij dan nog nooit gehoord van kolonisatie, waarbij de natuurlijke rijkdommen van een gekoloniseerd land systematisch uitgebuit worden? De rijkdom van de zogenaamde kapitalistische, lees westerse, landen is er voor het grootste gedeelte aan te danken.
Neem er even een geschiedenisboek bij en leer! Shemhamforash heeft volkomen gelijk met haar stelling.

Destijds was dat inderdaad zo helaas, maar het westen is daar al honderden jaren niet meer de baas in de meeste gevallen, en het is er sinds die tijd vaak alleen maar op achteruit gegaan. In Afrikaanse landen waar nog relatief veel westerse mensen wonen gaat het trouwens beter dan in andere Afrikaanse landen. Helaas gaat het in dat soort landen nu ook steeds slechter omdat de geldverdienende westerlingen er steeds meer in het nauw worden gedreven (Zimbabwe, Zuid Afrika) Het is echt onzin om je armoede te wijten aan dingen die 500-200 jaar geleden zijn gebeurd.

Afrikaanse landen die nooit zijn gekoloniseerd zijn net zo arm. In het midden oosten, waar jaarlijks honderden miljarden westerse euro's/dollars naartoe gaan om te betalen voor de olie is het grootste deel van de bevolking ook arm.

Zolang je de oorzaken van problemen buiten jezelf blijft zoeken in plaats van te kijken hoe je zaken kunt verbeteren zal de armoede nog wel even voortduren vrees ik.
 
Back
Naar boven