Fitness Seller

Stoppen met alcohol

Bezoekers in dit topic

Het enige irritante is, dat ik dan bijvoorbeeld tegen een vriend zeg: "doe mij maar een cola LIGHT." En dat je dan standaard gewone cola van ze krijgt.

doe even normaal net alsof dat zo erg is als je maar geen liters per dag drinkt
 
doe even normaal net alsof dat zo erg is als je maar geen liters per dag drinkt

Nou nou nou nou :o

't Interesseert me ook niks om een gewone cola te drinken, maar ik vind het sowieso minder lekker want ik krijg er een teringzure bek van. En wie weet ben ik wel een enorme papzak die van 1 glas cola de volgende ochtend uit z'n broek springt, weet jij veel.
 
Nou nou nou nou :o

't Interesseert me ook niks om een gewone cola te drinken, maar ik vind het sowieso minder lekker want ik krijg er een teringzure bek van. En wie weet ben ik wel een enorme papzak die van 1 glas cola de volgende ochtend uit z'n broek springt, weet jij veel.

nee zo'n papzak zal je heus niet zijn en anders dans je maar wat meer:D
 
Af blijven van de alcohol, het is een bekend probleem. Vroeger zoop ik me elk weekend lam en had ik de zondag nodig om te 'herstellen'. De laatste keer dat ik gedronken heb is alweer een tijdje geleden, met oudjaar om precies te zijn. Daarna heb ik voor mezelf beslist om het niet meer te doen. Ik leef nu zo gezond met voeding, training dat ik dit niet meer wil verpesten door alcohol te drinken. En nu zijn er velen die zeggen dat het geen effect heeft op hun training (wat ook best zo kan zijn), maar voor mij voelt het niet goed als ik weer zou beginnen.
Ik mis het ook totaal niet, het enige wat ik 'mis' is koppijn op de zondag..

Misschien is het een psychische kwestie, misschien niet. Het is een keuze die je zelf maakt en waarbij je moet proberen jezelf niet te laten beinvloeden door je vrienden. Als ze echte vrienden zijn zullen ze hier niet moeilijk over gaan doen, als je maar eerlijk bent en geen fabeltjes tegen ze gaat vertellen waarom je niet drinkt! Succes en als je het zelf echt wilt, dan kun je het ook. ;)
 
Laatst bewerkt:
ik drink ook al maanden niet, vind het gewoon niet leuk dat brakke gevoel en dat net wat minder trainen
 
wat drinken jullie dan tijdens het uitgaan?
 
Schpa blauw.
 
misschien kan je een nieuwe hobby zoeken ipv met vrienden elk weekend jezelf klemzuipen, je kan bijvoorbeeld world of warcraft gaan spelen op vrijdag/zateravond, dan herstel je ook goed
 
misschien kan je een nieuwe hobby zoeken ipv met vrienden elk weekend jezelf klemzuipen, je kan bijvoorbeeld world of warcraft gaan spelen op vrijdag/zateravond, dan herstel je ook goed

ja, lekker sociaal
 
misschien kan je een nieuwe hobby zoeken ipv met vrienden elk weekend jezelf klemzuipen, je kan bijvoorbeeld world of warcraft gaan spelen op vrijdag/zateravond, dan herstel je ook goed

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:


Ga pokeren met je vrienden :thumbs: en neem een slokje ghb, zo doe ik het ook
 
ik heb de laatste 2-3 jaar misschien 15 pintjes gedronken. Bevalt me prima zo! Vroeger (tijdens mn studententijd) dronk ik gemiddeld wel een halve bak per dag. Maar op een gegeven moment was ik het beu, voelde me er niet goed meer bij en ben terug meer gaan sporten. In het begin was het wel moeilijk om, wanneer ik weer eens weg ging geen pintje te bestellen. (meer een kwestie van gewoonte denk ik) Nu drink ik héél af en toe nog eens een pintje ofzo als ik er eens zin in heb. Maar meestal zegt het me niet veel meer...

edit: 15 is misschien iets te weinig, maak er 30 van, maar dat zal er niet veel over zitten :D
 
zooo weer een lekkere kater... heerlijk.

Gisteren weer méér gedronken dan milky in 2-3 jaar.. geen feest zonder alcohol.
+ de EK en de Zomer komt er weer aan dus dat wordt weer lekker met vrienden bier drinken.

Nadeel is dan wel dat ik vast ok door de week ga drinken wat ik nu meestal alleen in het weekend doe. Maarja als je iets doet.. doe het dan ook goed!

Ik zou niet stoppen met alcohol. je kunt het toch ook gewoon 2 x per maand doen ofzo en dan stevig doordrinken. Je bent dan toch wel dronken naar een paar biertjes aangezien je niet meer drinkt.

Anders wordt je één van die saaie mannetjes die bij ons altijd in een hoekje staan in de kroeg die zeggen "nee ik drink geen alcohol, ik kan ook een leuke tijd heb zonder alcohol".
Ach je kunt jezelf wel voor lul houden en zeggen dat het zo is... maar iedereen weet beter.

Je moet gewoon ná je 30ste stoppen ofzo of als je 4 kinderen hebt en "pappa" nét iets te vaak "raar" doet.
 
Heb gister avond tog een biertje gedronken.
Maar heb het ook maar bij 2 flesjes gelaten.
Geen last van en kom er zo een punt achter zetten
om niet verder te gaan drinken. Nu heb ik wel gezegt dat ik helemaal
wou stoppen, My bad
 
you naughty boy :). Ik heb dit topic gisteraaf ff doorgelezen en ik d8 ik ga het ook proberen, heb het gister netjes bij 5 gehouden!
 
Gedoe, vrijdag lekker 4 dagen voetbalkamp. Blikken Schultenbrau weghakken.

Ik train maandag gewoon niet. Give it up for some lager.
 
zo, lekker gezopen gister.
 
Ik heb die zwakte dus ook dat als je eenmaal op een avond alcohol aan het drinken bent, je moeilijk kunt stoppen..

Gisteren niet op stap geweest, wel twee blikjes bavaria op. Waren tevens de laatste dus ben toen maar weer overgegaan op Cola Zero. ;)

Ga in de toekomst proberen om 2x in de maand ipv 4x in de maand op stap te gaan. Zo bespaar ik me behalve de honderden calorien tevens wat geld wat ik kan gebruiken voor Wodka Cola-light enz., wat tegenwoordig ook al belachelijk duur is. Ook bespaart me dat aardig wat calorietjes aangezien ik dan bijna geen bier drink.
 
Back
Naar boven