Fitness Seller

hartproblemen met stacker

Bezoekers in dit topic

vaineman

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
54
Waardering
0
Een kameraad op het werk heeft een tijdje stacker2genomen met efedrine
en heeft in het ziekenhuis gelegen met hartproblemen.
Heeft iemand hier ervaringen mee gehad of andere zware neveneffecten.
Hij nam zelfs maar 1a2 per dag en op het potje staat tot 3keer per dag.
 
Damn zeg!!

Is het al bewezen dat het de stackers zijn maat?

Heeft ie sowieso mensen in de familie met hart afwijkingen?
 
Damn zeg!!

Is het al bewezen dat het de stackers zijn maat?

Heeft ie sowieso mensen in de familie met hart afwijkingen?

Of er in de familie mensen zijn met hartafwijkingen weet ik niet.
Maar hoogst waarschijnlijk kom het door de efedrine.
Hij Moet nu pillen nemen om zijn bloeddruk laag te houden.
 
Dan zal hij idd een aangeboren afwijking hebben volgens mij. Ik vind al dat gedoe over efedra persoonlijk lichtjes overdreven.
 
Niemand met een gezond lichaam hoort zo heftig op die stackers te reageren.

Het is trouwens ephedra.
 
Damn zeg!!

Is het al bewezen dat het de stackers zijn maat?

Heeft ie sowieso mensen in de familie met hart afwijkingen?

+1

lijkt me toch niet dat je zonder hartafwijking zo een hevige reactie erop krijgt.
 
Bij mij in de familie is er ook niet echt iemand met hartproblemen, behalve iemand met overgewicht die heeft er lichtjes last van. Als ik iets gebruik dan voel ik me ook niet lekker omdat mn hart niet helemaal OK meer reageert.. Vandaar dat ik er ookk mee gestopt ben (test, ephedra etc...)

Wel klote, hou ons even op de hoogte hoe het verder verloopt met em!
 
Dan zal hij idd een aangeboren afwijking hebben volgens mij. Ik vind al dat gedoe over efedra persoonlijk lichtjes overdreven.

Hoezo? Het is niet zomaar illegaal. Natuurlijk valt een gemiddeld mens niet meteen dood neer, maar er zijn wel risico's aan verbonden.
 
Ja mijn hart slaat er ook wel eenn tikkeltje van over.. maar das nou eenmaal met dat spul.. ademhaling word redelijk hevig, beetje nerveus word ik..

voor de rest niks aan de hand.
 
Gisteravond toevallig op me werk voor et eerst geprobeerd (aan de deur).. beviel wel.. niet echt hevig effect.. btje xtra energie.. Ga et wel n x met et cardioen proberen..
 
ik had gister nog 3 red bull op ook...Nou voelde me aardig gek worden haha.
 
Niemand met een gezond lichaam hoort zo heftig op die stackers te reageren.

Kijk, daar heb je het probleem al... hij is dus blijkbaar niet gezond.

Hij zal idd al een afwijking gehad hebben want zo heftig reageren op 1-2 stackertjes is raar.
 
Hoezo? Het is niet zomaar illegaal. Natuurlijk valt een gemiddeld mens niet meteen dood neer, maar er zijn wel risico's aan verbonden.

De reden waarom ze het verbieden is meestal niet het gebruik van iets maar het misbruik er van! Misch dat er ooit iemand last van gekregen heeft en naar de dokter is geweest omdat ie er hartklachten van kreeg, maar wat ze er dan meestal niet bij vertellen is dat ze ipv 60 mg meer dan het dubbele gebruikt hebben! En zo is het in mijn ogen met alles, een beetje alcehol kan ook geen kwaad maar hoeveel mensen zijn er niet met een kapotte lever door alcehol? De enige reden waarom dat ze dat niet verbieden is omdat er veel te veel geld mee gemoeid is! Maw ik vind het nogal kortzichtig om van alles wat verboden is te zeggen dat het slecht is. Maar das enkel mijn mening natuurlijk.
 
Vervelend voor je maatje, verder sluit ik me aan bij AronW
 
De reden waarom ze het verbieden is meestal niet het gebruik van iets maar het misbruik er van! Misch dat er ooit iemand last van gekregen heeft en naar de dokter is geweest omdat ie er hartklachten van kreeg, maar wat ze er dan meestal niet bij vertellen is dat ze ipv 60 mg meer dan het dubbele gebruikt hebben! En zo is het in mijn ogen met alles, een beetje alcehol kan ook geen kwaad maar hoeveel mensen zijn er niet met een kapotte lever door alcehol? De enige reden waarom dat ze dat niet verbieden is omdat er veel te veel geld mee gemoeid is! Maw ik vind het nogal kortzichtig om van alles wat verboden is te zeggen dat het slecht is. Maar das enkel mijn mening natuurlijk.

Van hoeveel gevallen ken jij de precieze oorzaak? Mensen denken te snel er gaat iets mis dus dan zal er wel misbruik van gemaakt zijn. Misschien kan het ook zo zijn dat de meeste die hartproblemen er van gekregen hebben zich gewoon aan de voorschriften hadden gehouden.
De overheid verbiedt het denk ik ook wel met een reden, als mensen er abnormale hartkloppingen ermee ervaren dan is dat toch niet normaal?????
 
idd bizar om er zo heftig op te reageren...

hoe lang nam hij het al ? en nam hij nog andere pillen ook ?

zelf heb ik er nooit meer dan 1 pilletje/daags van genomen, is meer dan voldoende voor mij.

moet wel zeggen; een vriendin van mij heeft ook eens naar de dokter mogen gaan na inname van stacker2 met ephedra.
was wel haar eigen domme schuld : haar eerste keer nam ze er 's morgens 2 tegelijk... resultaat : paar uur later op haar werk was ze zo hyper als een wild konijn... kreeg toen ook iets om haar hartslag te doen dalen.
 
Van hoeveel gevallen ken jij de precieze oorzaak? Mensen denken te snel er gaat iets mis dus dan zal er wel misbruik van gemaakt zijn. Misschien kan het ook zo zijn dat de meeste die hartproblemen er van gekregen hebben zich gewoon aan de voorschriften hadden gehouden.
De overheid verbiedt het denk ik ook wel met een reden, als mensen er abnormale hartkloppingen ermee ervaren dan is dat toch niet normaal?????

Hartkloppingen krijg je ook als je 20 tassen koffie na elkaar drinkt en is koffie verboden? En het kan best zijn dat er mensen last van krijgen bij een normale dossering, mijn broer krijgt een allergische reactie als hij brufen neemt maar das toch geen reden om dit te verbieden!
 
Heb er eigenlijk nooit last van. Neem meestal s ochtends voordat ik naar me werk ga 1 stacker en dan de rest van de dag redbull.. maar nog nooit problemen gehad oid.
 
Back
Naar boven