Fitness Seller

Powerlifting: Beginnerswedstrijd op Papendal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimwam

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2004
Berichten
1.429
Waardering
21
Lengte
1m80
Massa
120kg
Vandaag is er op Papendal een beginners wedstrijd georganiseerd door de selectieleden van de Nederlandse Powerliftingbond. Aan de wedstrijd hebben 19 deelnemers meegedaan en mooie resultaten neergezet.

Zie hier de uitslagen:

[Link niet meer beschikbaar]
 
De vraag is, zullen deze mensen het powerliften terug kunnen brengen?
 
De vraag is, zullen deze mensen het powerliften terug kunnen brengen?

Tuurlijk wel.
De meeste mensen die er aan mee hebben gedaan doen ook mee aan 19 sept Open noord-hollandse Powerlift wedstrijd in Alkmaar.

Ik zit zelf bij physical fitness en die probeerd powerliften weer groot temaken.
Phyisical fitness heeft nu een standaard groep van 5 jongens die met wedstrijden mee doen.
En in de sport school gaan mensen meer intresse er in tonen.

En als mensen die het als hobby doen inschrijven bij een sportschool die lid is van npb kunnen ze mee doen aan wedstrijden en de sport zal dan nog groter worden.
 
mmmm als ik de uitslagen zo is bekijk hadden aardig wat jongens van het forum potten kunnen breken op die wedstrijd.. best leuk om is aan zoiets mee te doen.. ik neem wel aan dat het allemaal raw was?

maar je moet dus wel ingeschreven staan bij een bond ofzo om bij zon beginnerswedstrijd mee te doen?+

wanneer is er weer zon beginnerswedstrijd?
 
Laatst bewerkt:
Ja, alles was raw en je hoeft niet ingeschreven staan bij de NPB. De wedstrijd is georganiseerd naar aanleiding van de workshop welk begin dit jaar ook op Papendal was gehouden. En ja, het zal in de toekomst herhaald gaan worden.

Groeten, WimWam
 
Vandaag is er op Papendal een beginners wedstrijd georganiseerd door de selectieleden van de Nederlandse Powerliftingbond. Aan de wedstrijd hebben 19 deelnemers meegedaan en mooie resultaten neergezet.

Zie hier de uitslagen:

[Link niet meer beschikbaar]


shit als ik dit eens wist ...geloof ik niet te ver weg en zou zelfs nog mee kunnen :cool:
 
Zijn wel vrij lage nummers hé
 
Tuurlijk wel.
De meeste mensen die er aan mee hebben gedaan doen ook mee aan 19 sept Open noord-hollandse Powerlift wedstrijd in Alkmaar.

Ik zit zelf bij physical fitness en die probeerd powerliften weer groot temaken.
Phyisical fitness heeft nu een standaard groep van 5 jongens die met wedstrijden mee doen.
En in de sport school gaan mensen meer intresse er in tonen.

En als mensen die het als hobby doen inschrijven bij een sportschool die lid is van npb kunnen ze mee doen aan wedstrijden en de sport zal dan nog groter worden.

Mag ik je vragen waar dat precies in alkmaar gehouden word? Woon zelf in alkmaar en lijkt me tof om eens te kijken :)
 
Tuurlijk wel.
De meeste mensen die er aan mee hebben gedaan doen ook mee aan 19 sept Open noord-hollandse Powerlift wedstrijd in Alkmaar.

Ik zit zelf bij physical fitness en die probeerd powerliften weer groot temaken.
Phyisical fitness heeft nu een standaard groep van 5 jongens die met wedstrijden mee doen.
En in de sport school gaan mensen meer intresse er in tonen.

En als mensen die het als hobby doen inschrijven bij een sportschool die lid is van npb kunnen ze mee doen aan wedstrijden en de sport zal dan nog groter worden.

:rolleyes: er wordt al vanaf allerlei manieren geprobeert de mensen lekker te maken voor PLen en dan denk jij dat de 5 jongens welke je hierboven neerzet het PLen in nederland wel gaan redden?

Dan moet er toch een hoop meer gebeuren dan even 5 nieuwe jongens lekker ervoor maken.
 
In ieder geval goed dat er toch het een en ander gebeurd.

In de regio waar ik woon heeft nog nooit iemand van deze sport gehoord. Laat staan dat er mogelijkheden kwa begeleiding, trainingsmateriaal etc:roflol:
 
Ja, alles was raw en je hoeft niet ingeschreven staan bij de NPB. De wedstrijd is georganiseerd naar aanleiding van de workshop welk begin dit jaar ook op Papendal was gehouden. En ja, het zal in de toekomst herhaald gaan worden.

Groeten, WimWam

klinkt heel tof, men trainingsmaatje en ik zien dat wel zitten. post het maar tegen die tijd :D
 
:rolleyes: er wordt al vanaf allerlei manieren geprobeert de mensen lekker te maken voor PLen en dan denk jij dat de 5 jongens welke je hierboven neerzet het PLen in nederland wel gaan redden?

Dan moet er toch een hoop meer gebeuren dan even 5 nieuwe jongens lekker ervoor maken.

Wanneer zien we jou op het plankier? ;)
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval goed dat er toch het een en ander gebeurd.

In de regio waar ik woon heeft nog nooit iemand van deze sport gehoord. Laat staan dat er mogelijkheden kwa begeleiding, trainingsmateriaal etc:roflol:

Waar is dat dan?
 
Mag ik je vragen waar dat precies in alkmaar gehouden word? Woon zelf in alkmaar en lijkt me tof om eens te kijken :)

Wedstrijd was nu op Papendal. Begin september zal er weer een wedstrijd bij SSS Alkmaar gehouden worden en daarna nog meer. Kortom, het nieuwe seizoen begint weer in september. Op dit moment komt alleen nog het EK Masters Powerliften, WK en EK bankdrukken.
 

Voorheen tilde jongens uit Zwolle bij Butzelaar te Emmeloord. In Gramsbergen zit ook nog een sportschool waar wordt gepowerlift. Jammer genoeg niet tillend voor de NPB ;)

Of kan je meedoen bij een volgende workshop.
 
Back
Naar boven