AndroidHealthClinic

agenten schieten hond dood

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel vaag verhaal.

Maar als ik wakker gemaakt wordt door die smerissen, mn hond dood zie liggen, en ik geen namen krijg, zou ik doordraaien en minimaal 2 smerissen de tyfus inslaan.....wedden dat ik die namen dan heb...
 
de hond was in de zetel gekropen?
dus die flikken hebben vanuit hunne combi in een huis geschoten door het hoofd van een slapende hond die in een pikdonker huis ligt te slapen ???

edit: ze hebben dus een zetel op hun terras staan.
 
de hond was in de zetel gekropen?
dus die flikken hebben vanuit hunne combi in een huis geschoten door het hoofd van een slapende hond die in een pikdonker huis ligt te slapen ???
Goed lezen, zetel staat buiten in de tuin. Hond was zichtbaar voor politie maar viel dus niet aan. Welke reden heb je dan om zon beest af te knallen, tenzij je een waardeloze flik bent die een soort haat voor honden heeft?
 
Als het hele gezin aant slapen was hoe weten ze dan zo precies wat er allemaal gebeurd is?
 
ongelofelijk dit,ben er stil van............
 
Als het hele gezin aant slapen was hoe weten ze dan zo precies wat er allemaal gebeurd is?



Ehm....pistoolschoten misschien?:rolleyes:

Je hoeft geen Sherlock te wezen om te bedenken wat er gebeurd is, als er 4 mongolige smerissen voor je deur staan en je hond dood in de tuin ligt..
 
mja dit zagen jullie niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

niet te geloven toch :mad::mad::mad: een hond die gewoon ligt te slapen doodschieten :mad:

en dan als pedofiel/moordenaar of wat dan ook wordt je van alle kanten verdedigd en kom je er met een paar jaartjes cel vanaf... en een hond mogen ze zo afschieten zonder enige aanleiding, alleen dat het een pitbull achtige is is reden genoeg zeker????:mad:

en die agenten die hun naam niet wilde zeggen... als dat mijn hond was had ik die agenten met hun eigen knuppels de tering ingeslagen

Oh, brother. :rolleyes: Dagelijks worden dieren mishandeld en vermoord/geslacht. Het is ook maar als mensen het onder hun neus geschoven worden dat ze het beseffen. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Oh, brother. :rolleyes: Dagelijks worden dieren mishandeld en vermoord/geslacht. Het is ook maar als mensen het onder hun neus geschoven worden dat ze het beseffen. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
ja dus? dan is het toch niet minder erg? ik vind al dit soort praktijken triest, dit is gewoon een voorbeeld.

en dit is anders dan een varken/kip slachten
 
Wow, wat zijn jullie allemaal sentimenteel over een dier. Harden the **** up guys.

Er worden dagelijks mensen zinloos vermoord en mishandeld, maar als er met honden worden gegooid of eentje wordt neergeschoten; die zie je de stoere BB's in het schild springen. Jeebus.

Mensen verdienen niet beter.
 
Mensen verdienen niet beter.

En honden wel? Genoeg honden gezien die best een spuitje mogen hebben.

Ben van mening dat veel mensen hier (te) heftig reageren, misschien is hun reactie spoonfedded door de site? De belangen van de site laat weinig te raden over. Voor deze mensen is elke corrigerende tik bij een hond een misdaad.
 
gast waar heb je het over. ik heb mijn hond ook niet opgevoed met aaien en knuffelen. genoeg corrigerende tikken gehad maar ik mishandel dat beest niet.

dit is toch gewoon een trieste en laffe actie? waarom steeds beginnen over dat hond/mens verhaal...
 
En honden wel?

Ja. Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen handelen, dieren niet, die reageren instinctief en zoals ze het aangeleerd worden (door de mens nota bene).
 
Haha, alle dbb emo's komen uit de kast bij een beetje animal violence :roflol:

Giant who cares.
 
Gebeurde iets dergelijks niet ook al in 2000 of 2004 wat leidde tot een massale protestmars?
 
Tuurlijk staat een hond niet boven de wet, die hond had binnen moeten slapen want mensen worden ook opgepakt als ze buiten slapen, maar ze worden niet doodgeschoten, dus een hond ook niet.Voor de rechter met die blauwe petten.
 
Wat een k*tverhaaltje, geloof er geen zak van. Kijk ook naar die website, puur gemaakt om moedergevoelens los te maken bij mensen met een diertje. Zielige verhaaltjes overdrijven, voor extra contributie-inkomsten.
Have to agree with Loo, dit verhaal klopt van geen kanten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven