Fitness Seller

Rare namen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:eek:Was het een buitenlander? Volgens mij mag je volgens de wet je kind helemaal niet dat soort namen geven.

turk dacht ik,

ik erger me dood aan al die zogenaamde celebs, die hun kind de meest debiel enaam geven....Vlinder??? Bikkel???? WTF geeft maar weer aan dat 90% van de celebs (bn; ers )ziek is
 
zat een jongen bij mij in de klas op de havo, die heette Anus :roflol:

ging ooit eens op reis met een reisgezelschap waarbij iemand zijn achternaam "Schotanus" luidde.
 
Ik heb ooit iemand ontmoet die heette Rimmer. WTF!!! Er zijn zoveel achterlijke namen, helemaal met de leuke grappen als P. Nisse, L. Euter, etc...
 
Ik heb ooit iemand ontmoet die heette Rimmer. WTF!!! Er zijn zoveel achterlijke namen, helemaal met de leuke grappen als P. Nisse, L. Euter, etc...

RIMMER

geen probleem tot je 12 jaar oud bent...dan begint de hel ...PWND!
 
Man: Jan-peter
Vrouw: Anita
 
turk dacht ik,

ik erger me dood aan al die zogenaamde celebs, die hun kind de meest debiel enaam geven....Vlinder??? Bikkel???? WTF geeft maar weer aan dat 90% van de celebs (bn; ers )ziek is

Idd, alsof je kind bijzonder en speciaal wordt door hem een rare naam te geven.
 
Man: Rawindre, Fjodor, Gwennos, Ran, Jonel, Matté, Servie, Vikram, Yolan, Mats (het zijn weer mats-weken bij de C1000 :roflol:)
Vrouw: Godelieve, Wimala, Dieuwertje, Mette, Yoriet

Ik kan nog wel even doorgaan :p
 
oud-klasgenoot heette shallalamalanan :roflol:
 
het is een gewone naam, maar ik vind hem ongelooflijk lelijk : sven
 
man: hadjewa

vrouw: neger
 
Tammo, Raamko(zijn),Oebele, Ijsbrand ( ijs kan niet branden )
 
man: Juweed

vrouw: Togh
 
geef mij maar een goede kampnaam:
man: Sjento, Valerio,
vrouw (ghetto negerinnen namen): Aquanisha, Boomshiki, Lashaundria
 
Man: Gregor
Vrouw: Rafaëla


Gozertje uit me dorp heet Achmed Achmed
 

Ghe pretty more where that came from:
KelShanique
TryNelle
Earlestine (de ergste tot nu toe)
Shalondasha
Trayvionshay

het hilarische is dat als je eens naar de WNBA (vrouwelijke nba) gaat kijken, je ziet dat 50 procent van de dames een dergelijke naam heeft.
 
Back
Naar boven