MuscleMeat

Nieuws Moslims willen bloot helemaal niet verbieden!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 jul 2005
Berichten
12.404
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Turkse moskee: schilderijen laten hangen
Huizen, 24-05-2008

De Turkse moskee, Selimiye Camii, in Huizen, laat in een reactie weten dat wat hen betreft de kunstwerken van Ellen Vroegh op hun plaats hadden mogen blijven hangen.

Dat meldt Het Nieuwsblad voor Huizen

Een woordvoerder laat in een bericht weten dat moslims in Huizen door de publiciteit weer geassocieerd worden met zaken waar ze niks mee te maken hebben of willen hebben. 'De moslim in Huizen is helemaal niets gevraagd, de moslims in Huizen hebben niet geklaagd en de moslims in Huizen zijn niet zo kleinzielig dat ze aanstoot nemen aan elke kunstuiting die ze thuis niet zelf zouden ophangen', aldus een woordvoerder van de moskee. Met het bericht probeert de moskee duidelijk te maken dat het niet om en over de moslims in het algemeen gaat.

'Opnieuw is er een affaire waarbij moslims worden aangewezen als een onverdraagzame bevolkingsgroep die discrimineert en censureert', aldus een woordvoerder van de Turkse moskee.

Eens een keer een positief bericht over moslims van Yzord. Om even aan te tonen dat ik dit soort acties wel degelijk waardeer. Dus beste moslims...toppie dat er ook eens een ander geluid uit jullie hoek komt!!!
 
Eens een keer een positief bericht over moslims van Yzord. Om even aan te tonen dat ik dit soort acties wel degelijk waardeer. Dus beste moslims...toppie dat er ook eens een ander geluid uit jullie hoek komt!!!

+ 1
 
HAHA, de moslims bepalen wat er met dat schilderij gebeurd.
 
wat vinden ze eigenlijk van turks fruit ???
 
goed zo! positief geluid hadden we allemaal juist nodig (met allemaal bedoel ik overigens heel Nederland)
 
goed zo! positief geluid hadden we allemaal juist nodig (met allemaal bedoel ik overigens heel Nederland)

Jah, dit zal nederland een stuk beter maken als een paar moslims hier toevallig anders over denken.

Lijkt me toch meer vanzelfsprekend dat er ook moslims zijn die het niks uitmaakt wat er op een schilderij staat.
 
Jah, dit zal nederland een stuk beter maken als een paar moslims hier toevallig anders over denken.

Lijkt me toch meer vanzelfsprekend dat er ook moslims zijn die het niks uitmaakt wat er op een schilderij staat.

Bij jou kunnen ze het toch nooit goed doen... of ze moeten sterven aan een nekschot, dat dan weer wel.
 
Bij jou kunnen ze het toch nooit goed doen... of ze moeten sterven aan een nekschot, dat dan weer wel.

:roflol:


Nee maar ik geef aan dat het totale moslimprobleem er niet beter van word.Het is toch al heel ver heen als het nieuws moet zijn als een moslim vind dat het schilderij wel mag blijven hangen ofniet soms.Dit moet de eigenaar bepalen en als je het niet wilt zien draai je je nekkie om voordat er in geschoten word ;):D
 
HAHA, de moslims bepalen wat er met dat schilderij gebeurd.

Jah, dit zal nederland een stuk beter maken als een paar moslims hier toevallig anders over denken.

Lijkt me toch meer vanzelfsprekend dat er ook moslims zijn die het niks uitmaakt wat er op een schilderij staat.

echt jammer "arnoldfan"

Het valt me toch elke keer weer op dat het in jou bekrompen wereldje er anders aan toe gaat dan in die van een gemiddeld mens.
Ook al is een nieuwsbericht positief weet jij er wel wat negatiefs uit voort te brengen.
Maar "then again" een mening is net als een kontgat, iedereen heeft er één maar niet iedereen ventileert hem ook.
Dus ook gij brutus mag een mening hebben.
 
echt jammer "arnoldfan"

Het valt me toch elke keer weer op dat het in jou bekrompen wereldje er anders aan toe gaat dan in die van een gemiddeld mens.
Ook al is een nieuwsbericht positief weet jij er wel wat negatiefs uit voort te brengen.
Maar "then again" een mening is net als een kontgat, iedereen heeft er één maar niet iedereen ventileert hem ook.
Dus ook gij brutus mag een mening hebben.

Weetje wat ik heel jammer vind ?
Dat moslims serieus worden genomen met dit soort dingen (schilderij dat van de muur af moeten en velen andere regeltjes die voorgelegd worden en die niet kunnen) het is een gevaar om dit serieus te nemen en al helemaal om hun de zin te geven die ze willen.


Hartstikke leuk van deze meneer dat hij het er niet mee eens is.Ik breng niks negatief uit maar ik vertel alleen dat ik het raar vind dat dit in het nieuws moet komen.
 
ik haal opgelucht adem :D
 
En waar komt het vorige bericht dan vandaan dat ze dus verplaatst moeten worden? De gemeent heeft dat uit de duim gezogen? Of hebben de moslims nu al excuses aangeboden aan de gemeente en wil de gemeente dit verduisteren voor de moslims en nu met zo'n slap excuus aankomen.
 
Jah, dit zal nederland een stuk beter maken als een paar moslims hier toevallig anders over denken.

Lijkt me toch meer vanzelfsprekend dat er ook moslims zijn die het niks uitmaakt wat er op een schilderij staat.

Het is toch duidelijk dat de meeste moslms gewoon normale mensen zijn. Of denk je dat de meeste moslims een bomgordel onder z'n jas hebben?
 
Arnoldfan verwart de dopedealende gangstermarokkanen op de hoek de straat met moslims, volgens mij.
 
Tis eerder triest dat dit reactie wel moet komen om sommigen wat nuances in te steken, onder andere jij Yzord.
 
Weetje wat ik heel jammer vind ?
Dat moslims serieus worden genomen met dit soort dingen (schilderij dat van de muur af moeten en velen andere regeltjes die voorgelegd worden en die niet kunnen) het is een gevaar om dit serieus te nemen en al helemaal om hun de zin te geven die ze willen.


Hartstikke leuk van deze meneer dat hij het er niet mee eens is.Ik breng niks negatief uit maar ik vertel alleen dat ik het raar vind dat dit in het nieuws moet komen.
Ik vind het raar dat Wilders met zijn pro Israël denkbeelden in het nieuws moet komen.
 
Jah, dit zal nederland een stuk beter maken als een paar moslims hier toevallig anders over denken.

Lijkt me toch meer vanzelfsprekend dat er ook moslims zijn die het niks uitmaakt wat er op een schilderij staat.
Denk je dat, wat als er twee naakte mannen hadden opgestaan?
 
ik wist wel dat de christenhonden er gewoon achter zaten
 
Back
Naar boven