XXL Nutrition

Ochtend cardio

Bezoekers in dit topic

EvilAngel

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
222
Waardering
0
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met ochtend cardio. 4:45 in de ochtend. 30-40 minuten interval en in het weekend (wel wat later) 60 minuten.
Ik heb gelezen dat cardio op een lege maag meer vet verbrand dan voor of na krachttraining.

Ik HAAT cardio, dus ben ik blij als het eenmaal gedaan is. En ik heb vorig jaar goed resultaten gehad.

Doet verder iemand ook aan ochtend cardio?
 
Elke avond neem ik me voor om de volgende ochtend minstens een half uur cardio te doen. Is me op 5 jaar tijd één keer gelukt.... Als ik éénmaal genoeg ijver heb is het middag....
 
vreselijk, heb het 2-3 weken volgehouden, dan ben ik gekapt met die ochtencardio....
haat cardio ook
 
Vorig jaar ging ik buiten hardlopen. ik heb het best lang volgehouden, totdat ik achtervolgd werd.
Ik heb nu een crosstrainer gekocht. Het staat midden in mijn woonkamer. Afschuwelijk. Sommige mensen hebben babyboxen, speelgoed.... ik heb een crosstrainer. :D
 
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met ochtend cardio. 4:45 in de ochtend. 30-40 minuten interval en in het weekend (wel wat later) 60 minuten.
Ik heb gelezen dat cardio op een lege maag meer vet verbrand dan voor of na krachttraining.

Ik HAAT cardio, dus ben ik blij als het eenmaal gedaan is. En ik heb vorig jaar goed resultaten gehad.

Doet verder iemand ook aan ochtend cardio?

Zo te zien aan je avatar werkt de cardio goed bij jouw:D
 
En ben je nu al eens achtervolgt door iemand op een crosstrainer?

Ik heb het ook een tijdje geprobeert maar heb ook de kracht niet om het vol te houden.
Cardio buiten is lekker als het mooi weer is, maar het bed is ook erg lekker
 
Ja doe sinds een paar weken ook ochtend cardio 45min fietsen 3x in de week.
ik doe ook 3x cardio na mijn KT dan vaak 30-35min interval(fietsen of cross trainen)dus 6x in de week cardio.. Lopen gaat helaas niet dit jaar heb een achllisspees ontsteking.

Gr
 
Ja doe sinds een paar weken ook ochtend cardio 45min fietsen.
ik doe ook wel cardio na mijn KT dan vaak 30-35min interval(fietsen of cross trainen) Lopen gaat helaas niet dit jaar heb een achllisspees ontsteking.

Gr

Zo doe ik het tijdens de cut. niet continu maar cycle
 
Ik ben van plan om binnenkort 30 seconden intervals HIIT cardio (hardlopen) te gaan doen om op te bouwen naar 15 minuten lang. Schijn je veel mee te kunnen verbranden aangezien je de hele dag door blijft verbranden.

Hopen dat ik niet achtervolgd wordt :)
 
als ik er de tijd voor heb doe ik cardio in de morgen!
 
Het heeft vorig jaar idd goed gewerkt!

En Angel, langs welke plaatsen liep jij dan? Donkere bosparkeerplaatsen? Whehe
 
Oeps, ik trek mijn post terug, zag pas later dat je een V bent... sorry
 
ik doe het altijd, al is dat pas om 10 uur ofzo :P en dan wel met xtend er voor EN erna.
 
Hahaa,


Hoe kunnen jullie dat allemaal als ik wakker word heb ik al moeite met aankleden voel me zo broerd en slaap genoeg uren.
En slaap goed. Misschein daarom dat ik te goed slaap kan iemand me helpen waar het aan kan liggen?

En hoe je zo goede motavasie hebt om dat te kunnen?
 
zowiezo al dat iemand op ene lege maag kan traine ... mij word het al kotseslecht als ik 2 uur voor me training heb gegeten(komt van de honger).. dus het is jammer genoeg niet voor mij weggelecht.. zou het graag eens willen uitproberen..maar dna niet buite want dat houd ik niet vol.. het moet bij mij in de gym..
 
Ik zwem 1 keer per week in de ochtend is eigenlijk naast redelijke cardio ook nog lekker om om 8 uur gewoon in het water te duiken. Mn andere cardio doe ik lekker als ik er zin in heb heb ook een hekel aan cardio, maar in combinatie met vechtsport gerelateerde oefeningen is het best vol te houden :)
 
op middagdienst/nachtdienst/vrije dag half uur lopen met de hond voor het ontbijt

op ochtenddienst op de fiets naar het werk (27 km) als het goed weer is.

als ik op de fiets ga, wel shake van te voren!
 
Als ik cardio doe, is het gewoon na m'n KT!
 
sochtends cardio voor het werk en savonds trainen
 
Back
Naar boven