AndroidHealthClinic

Benen smaller trainen, hoe? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk hier gaat het komen..
Maar koop gewoon een grotere maat en doe er een riem om.
 
haha, skinny jeans kindermaatjes passen daar nog omheen man, kom terug als ze de 40 cm zijn gepasseerd :roflol:
 
hoe kan je btw "niet geloven in bulken"?
 
f50mms.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

prijsvraag: welke zijn de vrouwenbeentjes? :D
 
vroeger in een rolstoel gezeten met die benen! :D haha dat groot
 
OMG :roflol:

die benen zijn echt groot man. aanstellerij.
 
owned!


haha, k*tbreezer
 
=) jullie moeten hem niet gaan afkraken...je benen zijn idd dood normaal nothing to worry about...op een gegeven moment zul je tog maate groter moeten kopen

mijn benen zijn 64cm in omtrek..en draag zelf nog skinny jeans (wel op 2 na de grooste maat heheh)
 
Heeft niks met afkraken te maken als iemand met zo'n topic komt en zulke pics plaatst is het vragen om dergelijke reacties. Bovendien is dit volgens mij een bb forum dus er is niet echt zoiets als te grote benen, komop zeg.
 
Lezen jullie zn posts wel ;O? Bijna alle replies zijn stoere diss replies? Respect voor degenen die proberen te helpen :).

Ik ben er vast zeker van dat jullie allemaal monsterbenen hebben(want iedereen die kritiek gegeven heeft is natuurlijk nooit zo geweest en is als een enorme beer geboren met 2 boomstammen van 80 cm als benen), maar hij zegt zelf dat het hem niet kan schelen dat ze waarschijnlijk "nog niet groot" genoeg zijn om volgens jullie opgestelde criteria om geaccepteerd of "groot" bevonden te worden, hij vind ze gewoon te groot.

Iedereen heeft een andere lichaamsbouw en voor hem werkt het gewoon niet meer zo en zelf als ie breder gaat lopen is dat toch maar een tijdelijke oplossing aangezien het zal blijven groeien??? ? Wat ist nut om wekelijks 4u in de gym jezelf groot en sterk te voelen als je voor de rest van de week k*t voelt omdat je benen gwn te groot voelen?

Hij vraagt gewoon hoe het best mogelijk is om je benen blijven te trainen voor sterker te worden terwijl je zo weinig mogelijk in massa bijkomt. Is dat zo'n moeilijke vraag?

Als er hier iemand komt die vraagt waarom zijn borst en buik niet groeien terwijl ie elke dag 6000x pompt en 6000x sit ups doet lachen jullie hem uit en zeggen jullie dat ie maar is moet beginnen squaten en deadliften. Nu is er iemand die Squat en Deadlift fantastisch vind maar met een probleem zit en jullie raad vraagt en dan dit... Beetje dikkenekerig als jet mij vraagt :).

Niet iedereen heeft dezelfde kijk en ingesteldheid als jullie op het wereldje...
 
Eventjes op tinypic gezet:

Dames en heren, hier hebben we onze nieuwe Quadzilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

f50mms.jpg

ja, als ik zo'n benen had zou ik ook onmiddelijk stoppen met ze trainen, dit is echt wel vééééél te groot :rolleyes:
 
Lezen jullie zn posts wel ;O? Bijna alle replies zijn stoere diss replies? Respect voor degenen die proberen te helpen :).

Ik ben er vast zeker van dat jullie allemaal monsterbenen hebben(want iedereen die kritiek gegeven heeft is natuurlijk nooit zo geweest en is als een enorme beer geboren met 2 boomstammen van 80 cm als benen), maar hij zegt zelf dat het hem niet kan schelen dat ze waarschijnlijk "nog niet groot" genoeg zijn om volgens jullie opgestelde criteria om geaccepteerd of "groot" bevonden te worden, hij vind ze gewoon te groot.

Iedereen heeft een andere lichaamsbouw en voor hem werkt het gewoon niet meer zo en zelf als ie breder gaat lopen is dat toch maar een tijdelijke oplossing aangezien het zal blijven groeien??? ? Wat ist nut om wekelijks 4u in de gym jezelf groot en sterk te voelen als je voor de rest van de week k*t voelt omdat je benen gwn te groot voelen?

Hij vraagt gewoon hoe het best mogelijk is om je benen blijven te trainen voor sterker te worden terwijl je zo weinig mogelijk in massa bijkomt. Is dat zo'n moeilijke vraag?

Als er hier iemand komt die vraagt waarom zijn borst en buik niet groeien terwijl ie elke dag 6000x pompt en 6000x sit ups doet lachen jullie hem uit en zeggen jullie dat ie maar is moet beginnen squaten en deadliften. Nu is er iemand die Squat en Deadlift fantastisch vind maar met een probleem zit en jullie raad vraagt en dan dit... Beetje dikkenekerig als jet mij vraagt :).

Niet iedereen heeft dezelfde kijk en ingesteldheid als jullie op het wereldje...

quoted for bullshit
 
Kerel, je ziet nog niet eens dat je je benen traint, dus zo erg is het niet.
 
Lezen jullie zn posts wel ;O? Bijna alle replies zijn stoere diss replies? Respect voor degenen die proberen te helpen :).

Ik ben er vast zeker van dat jullie allemaal monsterbenen hebben(want iedereen die kritiek gegeven heeft is natuurlijk nooit zo geweest en is als een enorme beer geboren met 2 boomstammen van 80 cm als benen), maar hij zegt zelf dat het hem niet kan schelen dat ze waarschijnlijk "nog niet groot" genoeg zijn om volgens jullie opgestelde criteria om geaccepteerd of "groot" bevonden te worden, hij vind ze gewoon te groot.

Iedereen heeft een andere lichaamsbouw en voor hem werkt het gewoon niet meer zo en zelf als ie breder gaat lopen is dat toch maar een tijdelijke oplossing aangezien het zal blijven groeien??? ? Wat ist nut om wekelijks 4u in de gym jezelf groot en sterk te voelen als je voor de rest van de week k*t voelt omdat je benen gwn te groot voelen?

Hij vraagt gewoon hoe het best mogelijk is om je benen blijven te trainen voor sterker te worden terwijl je zo weinig mogelijk in massa bijkomt. Is dat zo'n moeilijke vraag?

Als er hier iemand komt die vraagt waarom zijn borst en buik niet groeien terwijl ie elke dag 6000x pompt en 6000x sit ups doet lachen jullie hem uit en zeggen jullie dat ie maar is moet beginnen squaten en deadliften. Nu is er iemand die Squat en Deadlift fantastisch vind maar met een probleem zit en jullie raad vraagt en dan dit... Beetje dikkenekerig als jet mij vraagt :).

Niet iedereen heeft dezelfde kijk en ingesteldheid als jullie op het wereldje...

What the ****....??
Grote benen zijn een teken van übermannelijkheid. Je benen te groot en dan k*t voelen, laat me niet lachen man! :roflol:
 
Het is ondertussen al wel duidelijk dat niemand hier u kan helpen.
Je bent gewoon te ver gegaan, en er is geen weg terug.
Jammer, je had maar voorzichtiger moeten zijn.

Anderzijds valt het allemaal toch wel een beetje te relativeren.
Er zijn ergere gevallen dan jou:

f50mms.jpg

vl3sm.jpg


Het enige advies dat we je nu nog kunnen geven, is je bovenlichaam ook een beetje steviger te trainen zodat alles weer een beetje in verhouding komt.

Veel sterkte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven