MuscleMeat

Powerlifting: Beginnerswedstrijd op Papendal

Bezoekers in dit topic

Was gezellig! :) Goeie sfeer, leuke lifters!
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief die wedstrijd in Papendal. De powerliftsport wordt zo wat laagdrempeliger.
Zelf draag ik de sport ansich een warm hart toe. Ben zelf hard aan het trainen aan de onderdelen en heb dit jaar nog nodig voor de opbouw. Of ik wel of niet wedstrijden ga doen weet ik niet. Ligt aan mijn prestaties.
 

Er word nog steeds gepowerd bij butzelaar en sinds een poosje ook bij mijn private gym ,small gym, waarvan sinds kort ook filmpjes te zien zijn op you tube onder genoemde small gym.
Men heeft er tegenwoordig alleen weinig voor over om ergens te kunnen trainen.
Er komen jongens verspreid over het land bij ons omdat wij ,jawel, een heuse monolift hebben, volgens mij de enigste in ned haha.

dus een ieder die zin heeft een training te draaien, zeker al la westside, is van harte welkom heb een kleine 1000kg aan schijven.lol
 
Laatst bewerkt:
Leuk initiatief die wedstrijd in Papendal. De powerliftsport wordt zo wat laagdrempeliger.
Zelf draag ik de sport ansich een warm hart toe. Ben zelf hard aan het trainen aan de onderdelen en heb dit jaar nog nodig voor de opbouw. Of ik wel of niet wedstrijden ga doen weet ik niet. Ligt aan mijn prestaties.

Hoi Sjaak, goed te lezen dat je weer bezig bent. En ja, powerliften is een hele goede basis voor sterkste man. Mogelijk tot ziens bij een wedstrijd.

Groeten, WimWam
 
Er word nog steeds gepowerd bij butzelaar en sinds een poosje ook bij mijn private gym ,small gym, waarvan sinds kort ook filmpjes te zien zijn op you tube onder genoemde small gym.
Men heeft er tegenwoordig alleen weinig voor over om ergens te kunnen trainen.
Er komen jongens verspreid over het land bij ons omdat wij ,jawel, een heuse monolift hebben, volgens mij de enigste in ned haha.

dus een ieder die zin heeft een training te draaien, zeker al la westside, is van harte welkom heb een kleine 1000kg aan schijven.lol

TBEAST, ik kan de filmpjes niet vinden op you tube. Dus een paar linkjes zou makkelijk zijn ;) Groeten, Wim
 
gewoon smallgym aan elkaar en anders onder naam smallgympower
lukt bij mij ook:D
 
Wanneer ben je beginner? Als je nog nooit aan een wedstrijd hebt mee gedaan? Ik ben absoluut geen powerlifter, maar het lijkt me wel leuk om een keer aan zo'n wedstrijd mee te doen.
 
Wanneer ben je beginner? Als je nog nooit aan een wedstrijd hebt mee gedaan? Ik ben absoluut geen powerlifter, maar het lijkt me wel leuk om een keer aan zo'n wedstrijd mee te doen.

Zoals jezelf al zegt, als je nog nooit een wedstrijd hebt meegedaan (plus het 1ste jaar) ben je beginner. Leuk als je een keer aan een wedstrijd wil gaan deelnemen.
 
Zoals jezelf al zegt, als je nog nooit een wedstrijd hebt meegedaan (plus het 1ste jaar) ben je beginner. Leuk als je een keer aan een wedstrijd wil gaan deelnemen.

Dus al die kerels met >230kg deadlift trainen minder dan één jaar?
 
Whu? Wie dan? Volgens mij was 200 't maximale dat getrokken is, zaterdag.
En 'k geloof dat '1 jaar' slaat op wedstrijd ervaring.
Maar kan ik me in vergissen hoor. ;)
 
Hi wimwam, kun je wat meer info geven over die workshop?

Wat er wordt besproken, etc..
 
locatie

Waar zit je dan?

smallgym is een gym met een opp van plms 19 m2 haha dus no fancy talk alleen tillen .
het staat in me achtertuin dus hoef geen calorieverslindende km af te leggen om er te komen lol.
adres tjalkstraat1 emmeloord mailadres; jtgeijl@home.nl (voor het geval men heel erg nieuwsgierig is geworden en ik de hordes in goede banen moet leiden haha).:D
 
wow als ik de gewichten zo zie wil ik best graag keer mee doen aan zo'n beginnerswedstrijd maar waar kun je op de hoogte worden gehouden van zulke wedstrijden, voorbereidingen en dergelijke?
 
Dus al die kerels met >230kg deadlift trainen minder dan één jaar?

Je bedoelt al die jongens die <200kg deadliften trainen minder dan een jaar.
Ik weet niet waar je 230kg vandaan haalt.

groeten, Wim
 
nette uitslagen, helaas geen bekende namen voor me.......
:thumbs:
 
Whu? Wie dan? Volgens mij was 200 't maximale dat getrokken is, zaterdag.
En 'k geloof dat '1 jaar' slaat op wedstrijd ervaring.
Maar kan ik me in vergissen hoor. ;)

klopt ervaring is gericht op de een jaar wedstrijden doen. Vele trainen al langer periode voordat ze een wedtrijd gaan doen.
 
wow als ik de gewichten zo zie wil ik best graag keer mee doen aan zo'n beginnerswedstrijd maar waar kun je op de hoogte worden gehouden van zulke wedstrijden, voorbereidingen en dergelijke?

Hou dit forum in de gaten en de website van de NPB www.powerliftingbond.nl
 
Back
Naar boven