XXL Nutrition

De mooiste benen uit de bodybuilding geschiedenis, wie? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Op het moment dat je gaat roepen dat je 50 cm benen te huge zijn verdien je het ook om belachelijk gemaakt te worden, en dan maakt het niks uit of het door Jonko is of niet.
 
valt mij op dat jij altijd mensen belachelijk maakt.. Maar ik geef toe soms moet ik wel om je lachen.. ook vaak om je fysiek bijvoorbeeld;)


:roflol:
 
valt mij op dat jij altijd mensen belachelijk maakt.. Maar ik geef toe soms moet ik wel om je lachen.. ook vaak om je fysiek bijvoorbeeld;)

daarom is het het internet ;) ooit zul je het begrijpen, zelfs met jouw iq
 
jonko ik ben over week klaar met mijn hbo mer studie.. dus moet denk wel lukken ja:D

Maar ik snap gewoon niet waarom je altijd iedereen belachelijk maakt.. beetje respect kan toch wel.
 
jonko ik ben over week klaar met mijn hbo mer studie.. dus moet denk wel lukken ja:D

Maar ik snap gewoon niet waarom je altijd iedereen belachelijk maakt.. beetje respect kan toch wel.

wat is altijd? mensen die om een snel kuurtje vragen voor de zomer, die maak ik belachelijk, mensen met topics als waarvan ik de foto postte, die maak ik belachelijk. mensen die respect verdienen krijgen respect. ;) en het is niet alleen anderen hoor, heb ook genoeg zelfspot, en kan er zelf ook wel tegen.
 
wat is altijd? mensen die om een snel kuurtje vragen voor de zomer, die maak ik belachelijk, mensen met topics als waarvan ik de foto postte, die maak ik belachelijk. mensen die respect verdienen krijgen respect. ;) en het is niet alleen anderen hoor, heb ook genoeg zelfspot, en kan er zelf ook wel tegen.

Ja.. Jonko zet zichzelf in de spot... :rolleyes:
 
wat is altijd? mensen die om een snel kuurtje vragen voor de zomer, die maak ik belachelijk, mensen met topics als waarvan ik de foto postte, die maak ik belachelijk. mensen die respect verdienen krijgen respect. ;) en het is niet alleen anderen hoor, heb ook genoeg zelfspot, en kan er zelf ook wel tegen.

Mensen die voor het eerst verliefd, en denken dat ze daarom speciaal zijn moeten ook belachelijk gemaakt worden!!
 
Jonko heeft gewoon superveel zelfvertrouwen door z'n nieuwe liefde en gaat daardoor soms naast z'n schoenen lopen.
 
Jonko heeft gewoon superveel zelfvertrouwen door z'n nieuwe liefde en gaat daardoor soms naast z'n schoenen lopen.

Beetje teveel zelfs, moet er soms gewoon van braken.

Of is dat de alom bekende rage........??? Boeie, Jonk gewoon kappen met dat kleffe gedoe hier!

Liefde maakt blind, dus open je ogen en realiseer je eens dat je meisje jouw vet ownd met de gewichtjes.....:D
 
Beetje teveel zelfs, moet er soms gewoon van braken.

Of is dat de alom bekende rage........??? Boeie, Jonk gewoon kappen met dat kleffe gedoe hier!

Liefde maakt blind, dus open je ogen en realiseer je eens dat je meisje jouw vet ownd met de gewichtjes.....:D

Jonko curlt wel meer hoor! :D
 
..
 
Laatst bewerkt:
Mohammed Benaziza,niet de beste foto van em maar vooruit...


wmjomu.jpg

damn, nice legs!
 
..
 
Laatst bewerkt:
Bij het nk2008 was er een gastoptreden van een spanjaard die momenteel de grootste benen heeft, ik geloof dat ze iets van 90cm meten. Weet iemand zijn naam toevallig?

volgens mij had ik ergens gelzen dat Ronnie's benen destijds 101 cm waren.

En bautista is een lelijk blok vlees, vreselijke BB'er imo.
 
Platz had idd super benen, zeker voor zijn tijd. Maar ik vond hem te blokkerig, zeker als totaal.

Ik vind de benen van Desmond Millar echt super, niet TE groot maar super gedefinieerd.

[Link niet meer beschikbaar] (kijk bij 4.40 min)


Flex had ook mooie poten.

of andreas munzer....keihard [Link niet meer beschikbaar]

of Ronnie...jay...weet je ik heb veel gasten gezien die op 1 bepaalde wedstrijd zo'n gruwelijke shape hadden dat je dacht van WOW, maar er zijn er maar weinig die dat vaker kunnen.
 
platz zeker weten, ik ben benieuwd of er ooit een bb komt die hem kan evenaren
 
101 cm alfamale? overdrijf je niet een heel groot beetje?
 
Back
Naar boven