MuscleMeat

Benen smaller trainen, hoe? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
What the ****....??
Grote benen zijn een teken van übermannelijkheid. Je benen te groot en dan k*t voelen, laat me niet lachen man! :roflol:

Ik ben ook van mening dat hoe groter hoe beter, maar daarom moet iedereen die mening toch niet hebben :P?
 
****, draag je vrouwen broeken dan..?

Je moet denk echt je broeken gewoon een maatje groter kopen!
 
Hallo iedereen, ik heb dit zelfde probleem, het is echt niet om te lachen...mijn broeken zitten nu ook al super strak, en dit was nog 1 van mijn grootste broeken, groter dan dit kan ik ze echt niet vinden!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hallo iedereen, ik heb dit zelfde probleem, het is echt niet om te lachen...mijn broeken zitten nu ook al super strak, en dit was nog 1 van mijn grootste broeken, groter dan dit kan ik ze echt niet vinden!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha zo loopt El Smurfo er ook bij.
 
enigste serieuze oplossing voor dit probleem is het komende half jaar in een rolstoel zitten en op 1500kcals gaan ;)
 
Lezen jullie zn posts wel ;O? Bijna alle replies zijn stoere diss replies? Respect voor degenen die proberen te helpen :).

Ik ben er vast zeker van dat jullie allemaal monsterbenen hebben(want iedereen die kritiek gegeven heeft is natuurlijk nooit zo geweest en is als een enorme beer geboren met 2 boomstammen van 80 cm als benen), maar hij zegt zelf dat het hem niet kan schelen dat ze waarschijnlijk "nog niet groot" genoeg zijn om volgens jullie opgestelde criteria om geaccepteerd of "groot" bevonden te worden, hij vind ze gewoon te groot.

Iedereen heeft een andere lichaamsbouw en voor hem werkt het gewoon niet meer zo en zelf als ie breder gaat lopen is dat toch maar een tijdelijke oplossing aangezien het zal blijven groeien??? ? Wat ist nut om wekelijks 4u in de gym jezelf groot en sterk te voelen als je voor de rest van de week k*t voelt omdat je benen gwn te groot voelen?

Hij vraagt gewoon hoe het best mogelijk is om je benen blijven te trainen voor sterker te worden terwijl je zo weinig mogelijk in massa bijkomt. Is dat zo'n moeilijke vraag?

Als er hier iemand komt die vraagt waarom zijn borst en buik niet groeien terwijl ie elke dag 6000x pompt en 6000x sit ups doet lachen jullie hem uit en zeggen jullie dat ie maar is moet beginnen squaten en deadliften. Nu is er iemand die Squat en Deadlift fantastisch vind maar met een probleem zit en jullie raad vraagt en dan dit... Beetje dikkenekerig als jet mij vraagt :).

Niet iedereen heeft dezelfde kijk en ingesteldheid als jullie op het wereldje...

+1
 
de meeste die trainen hebben moeite met broeken kopen ! gewoon zwaarder trainen nog zo groot zijn ze niet
 
als u broeken te klein worden koop dan een grotere maat he.
1.78 bij 80kg zullen ze zowiezo niet gigantisch zijn

Inderdaad, met zo'n laag lichaamsgewicht kunnen jouw benen nooit overdreven groot zijn, ook het gewicht dat je maar gebruikt bij Squats wijst daarop.
 
Hallo iedereen, ik heb dit zelfde probleem, het is echt niet om te lachen...mijn broeken zitten nu ook al super strak, en dit was nog 1 van mijn grootste broeken, groter dan dit kan ik ze echt niet vinden!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Je hebt zo'n strak model...........

Moet je een "loose fit" nemen, heb je dat probleem al een stuk minder!
 
Hallo iedereen, ik heb dit zelfde probleem, het is echt niet om te lachen...mijn broeken zitten nu ook al super strak, en dit was nog 1 van mijn grootste broeken, groter dan dit kan ik ze echt niet vinden!!

:roflol::roflol:
 
Met zulke immense boomstammen zie ik maar 1 optie. Ga een jurk dragen voor meer bewegingsvrijheid:eyes:
 
wees blij dat je benen groeien, amaai, ze zien er niet dikker uit uit dan de mijne, alleen minder droog, je moet ze toch es meten en het ons vertellen, dikker dan 55cm in midden zijn ze zeker niet! gewoon loose fit broeken dragen met een riem, de beste zijn van G-star, low loose, als ge een echte vent zijt, wilt ge toch niet van die strakke janette-broeken dragen, erg zware benen zie ik ook niet graag, maar hoop ze toch minstens tussen de 60 en 65 cm te krijgen later
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven