MuscleMeat

tonijn

Bezoekers in dit topic

18fitie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
9.293
Waardering
0
Ik moet het even kwijt.

Wat is tonijn ****ing smerig. IK kan geen enkele hap doorslikken zonder er een slok water bij te nemen. Ketchup doe ik er al in, maar dit is echt niet te vreten. Ik vreet het al eeuwen, maar het werd me even teveel.:D
 
Mayo en curry er bij. Gewoon eten, rustig en goed kauwen en blijven ademen :)
 
In het begin vond ik het lekker , maar ik vind er nu ook niks meer aan. Blijf het nog wel eten :D
 
Ik doe er meestal wat olijfolie doorheen, dat maakt het al wat beter en gezonder. :D
 
Ik doe er ZEKER geen vet doorheen omdat ik het vlak voor mijn slapen eet. Ik heb juist een hekel aan kwark en ga de Tonijn op water steeds lekkerder vinden. Gewoon niet laten uitlekken want dan blijft hij lekker nat!
 
Niet te vreten idd.
 
Je bent niet de enige. Ik ga al over me nek van die lucht, laat dat staan dat het opgegeten moet worden :kots:
 
ja mooie droge zooi en dat iedere avond grrrrrrrr
 
Echt lekker vind ik het ook niet meer nee. Maar met wat ketchup en peper wordt het al iets lekkerder.

Gisteren m'n tonijn gegeten met een heinz olijven/tomatenketchup-achtig iets en dat smaakte goed!
 
Ik eet het niet. Vind het smerig.
 
Ik moet zeggen dat het ook wel uitmaakt waar je het koopt. Heb eens een keer bij de Sanders gehaald. Het was net pulp. Echt niet te vreten, heb het meteen aan de kat gegeven. Daar leek het het meest op KATTEVOER!
 
Ik heb het ook een periode gegeten met tegenzin, ben er mee gestopt. Ik vind dat er genoeg alternatieven zijn voor tonijn, en je bent eigelijk gek als je elke dag iets eet wat je helemaal niet lekker vindt.
 
Die van de Aldi & Lidl eet ik alleen met ketchup en nog een hoop andere zooi door.
Anders vinnek het niet te eten. Ziet er ook helemaal niet smakelijk uit met al die
zwarte brokjes etc erdoor.

In de cut neem ik die van Saupiquet. Die is duurder, maar is veeeeeel lekkerder
en ziet er ook mooi roze uit. Zonder zooi bij.
 
Laatst bewerkt:
Tonijn op brood! HEERLIJK!
 
Ik vreet die rotzooi ok niet meer.
Zo af en toe tonijn met groenten erdoor. En dan bij de rijst ofzo.

Op het moment haal ik voldiende eiwitten uit
kwark
kip
eieren
melk
gehakt runder
steak
koolvis
Zaterdag een paar haringen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heinz_ketchup_bottle.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jozo123.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind je het dan nog niet lekker neem dan gewoon de moeite niet en werk het naturel naar binnen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heinz_ketchup_bottle.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jozo123.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind je het dan nog niet lekker neem dan gewoon de moeite niet en werk het naturel naar binnen.

tonijn burger op brood. Dat lijkt me het proberen nog wel waard
 
Niemand die hem met mosterd eet? Valt ook best wel mee, al neem ik altijd de goede kwaliteit zoals Robke in de cut!
 
Ik moet van tonijn niet weten, veel te vies. Waarom mij dan dwingen om het te eten, er zijn nog andere evenwaardige voedingsmiddelen!
 
Back
Naar boven